• De stelling van vandaag luidt:
    Het rookverbod moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    weet je, ik heb hier geen mening over xD


    They call me dr. phil

    Eens, laat mensen roken waar ze willen, en nu gaan ze de buitenlucht vervuilen, alsof dat zoveel beter is.

    niet mee eens

    het rookverbod moet weg.. Na dit zeg ik alleen omdat ik zelf rook x'D.. maar zoiezo is het fucking niet relaxed, like wat is een cafe als je geen sigaret mag opsteken...


    I build a house for your bones!

    ik ben het er wel een beetje mee eens maar tog ook niet ik ben asmatisch en heb er soms last van ik vind wel dat ze het in restaurants moeten afschaffen maar in cafe's mag het wel blijven


    you were born original don't die as a copy

    het maakt mij niet uit ik heb astma en vind het heel vervelend als mensen roken maar moet daar nu een rookverbod voor zijn :S


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Decayed schreef:
    Eens, laat mensen roken waar ze willen, en nu gaan ze de buitenlucht vervuilen, alsof dat zoveel beter is.

    Inderdaad

    Niet mee eens, ik vind het wel prettig zo xD en trouwens, er zijn toch aparte rookruimtes? Zo nee, dan vind ik dat dát de oplossing is voor dit verbod.


    Life is hard and then we die

    in een cafe kan het wel ma in een restaurant ofzo egt nii

    Oneens, als je wilt roken doe je het maar ergens waar niemand last van je heeft.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Niet mee eens. Als je wil roken is dat prima voor mij, maar ik moet jou rook niet inademen omdat het een beetje te koud is buiten. Komop zeg.

    Ja, mee eens. Maar dan moet je er anderen er niet mee lastig vallen. Dus misschien een speciale hoek voor rokers ofzo?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niet mee eens. Als mensen willen roken, is het hun probleem, maar ze moeten er anderen niet bij gaan betrekken. Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen die geur, daar moet je respect voor hebben vind ik ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Hmm, deels.
    Oneens omdat de mensen ook nog privacy mogen hebben en niet zich afscheiden van de café's, etc, vanwege de overlast door het roken.
    Eens omdat ze wel heel snel die beslissing hebben genomen, en omdat alle mensen nu buiten gaan staan in de café's, etc.
    Maar eigenlijk heb ik er niet echt een mening over, maar vind ik gewoon dat er rookruimtes in de horeca en in café's moeten komen. Zo heeft ieder z'n eige keuze waar hij/zij gaat zitten.


    -

    One word; Nope.


    Elegance is refusal.