• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Toen ik het nieuws vanochtend hoorde, was ik er echt kapot van. Men, waarom hij? x_x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Toen ik het nieuws vanochtend hoorde, was ik er echt kapot van. Men, waarom hij? x_x


    Het is moeilijk, maar het is een mens en hij had het al zo moeilijk dat het eigenlijk niet zo raar is. Ik vind het toch vreemd omdat hij de grootste artiest ooit is, maar we kunnen er niks aan doen...


    .

    Ja en ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
    Ik vind zijn muziek écht geweldig. Hoe hij danst ben ik gewoon jaloers op. Zo goed! Ik besef het nog niet helemaal.

    Rust zacht Michael.


    Blame it on the alcohol

    Ik vind het niet raar ofzo dat er zo veel aandacht aan wordt besteed hoor. Ik bedoel, het is wel Micheap Jackson. Dé grote held van de tijd dat onze ouders nog pubers waren. Zelfs in fucking Afrika doet men de moonwalk.
    En het is eigenlijk best raar dat ie nou opeens dood is o.O Om te zien hoe hij uit dat vliegtuig werd gehaald op zo'n brandcard enzo.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    Ik vind het niet raar ofzo dat er zo veel aandacht aan wordt besteed hoor. Ik bedoel, het is wel Micheap Jackson. Dé grote held van de tijd dat onze ouders nog pubers waren. Zelfs in fucking Afrika doet men de moonwalk.
    En het is eigenlijk best raar dat ie nou opeens dood is o.O Om te zien hoe hij uit dat vliegtuig werd gehaald op zo'n brandcard enzo.


    Michaep jackson?


    .

    Ik ga een SA schrijven voor die dude denk ik.


    We'll never be as young as we are tonight

    Marilena schreef:
    (...)

    Michaep jackson?


    ze bedoelt vast Michael Jakson =}


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Misschien hard gezegd, maar het is maar beter zo. Hij is totaal gesloopt door alles om hem heen, eingelijk heeft hij rust, en dat verdient hij. En hij laat ons de mooitste muziek na. En wij kunnen zeggen dat we het allemaal nog hebben meegemaakt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    [re]ze bedoelt vast Michael Jakson =}[/red]

    ik hoop het.


    .

    Hush schreef:
    Misschien hard gezegd, maar het is maar beter zo. Hij is totaal gesloopt door alles om hem heen, eingelijk heeft hij rust, en dat verdient hij. En hij laat ons de mooitste muziek na. En wij kunnen zeggen dat we het allemaal nog hebben meegemaakt.


    Mee eens.


    .

    Hush schreef:
    Misschien hard gezegd, maar het is maar beter zo. Hij is totaal gesloopt door alles om hem heen, eingelijk heeft hij rust, en dat verdient hij. En hij laat ons de mooitste muziek na. En wij kunnen zeggen dat we het allemaal nog hebben meegemaakt.

    Ik had het niet mooier kunnen verwoorden,

    Hush schreef:
    Misschien hard gezegd, maar het is maar beter zo. Hij is totaal gesloopt door alles om hem heen, eingelijk heeft hij rust, en dat verdient hij. En hij laat ons de mooitste muziek na. En wij kunnen zeggen dat we het allemaal nog hebben meegemaakt.


    Mooier had ik het niet kunnen verwoorden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Marilena schreef:
    (...)

    Michaep jackson?

    Wauw sorry, ik zal nooit meer een spelfoutje maken. :'D
    - Heeft haat aan mensen die op een fucking forumpost typfouten gaan verbeteren. -
    Neem het niet persoonlijk. :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Marilena schreef:
    (...)
    ik hoop het.

    Ehm. Waarom ik hoop het? :'D
    Is micheap een scheldwoord dan ofzo? ;D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Screwed schreef:
    (...)
    Wauw sorry, ik zal nooit meer een spelfoutje maken. :'D
    - Heeft haat aan mensen die op een fucking forumpost typfouten gaan verbeteren. -
    Neem het niet persoonlijk. :Y)


    `t Leek net of je aap wou zeggen...:X


    .