• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Michael RIP!
    er waren veel mensen die het niet met hem konden vinden.
    Er zijn ook veel mensen die hem vals beschuldigt hebben. Hij zag er anders uit, maar dat is gewoon zijn style. net zoals Bill kaulitz dat heeft en de leden van cinema bizarre, en ook de j-rockers. Hij had dan wel zijn eigen pretpark en noem maar op. Maar een fijne jeugd heeft hij dan ook niet gehad. Zijn vader gaf hem nooit liefde, en hij heeft ook het liedje Leave me alone geschreven, omdat zijn vader hem sloeg!
    Zijn liedjes werden goed verkocht, en zijn liedjes zijn en blijven goed.
    Michaal Jackson will stay forever the king of pop!

    Michael your songs rock!<3

    [edit/] nu moet ik ook nog op een van zijn nummers dansen!! wij doen dit uit respect voor hem<3


    i like cookies :Y)

    thriller is de bekendste plaat ooit *zijn iets van 8 miljoen van verkocht* en de rest van zijn liedjes zijn ook vet bekend,, natuurlijk is het dan logisch dat mensen overstuur zijn

    zelf ook enorm,, en nog meer door dat ik naar een van zijn concerten zou gaan :'(


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Ik heb het vanmorgen gehoord op het nieuws. Kheb mijn watermeloen toen laten vallen =\
    Verschrikkelijk. (huil)


    Where there is a sea there are pirates...

    r0ckstar schreef:
    thriller is de bekendste plaat ooit *zijn iets van 8 miljoen van verkocht* en de rest van zijn liedjes zijn ook vet bekend,, natuurlijk is het dan logisch dat mensen overstuur zijn

    zelf ook enorm,, en nog meer door dat ik naar een van zijn concerten zou gaan :'(


    Thriller rocks<3


    i like cookies :Y)

    VampiresS schreef:
    (...)

    Thriller rocks<3


    egt wel


    I'm dreaming my end till I'm living it

    SleepingSun schreef:
    erg dat hij dood is maar ik vind dat er wel een beetje heel veel aandag aan word besteet. het halve nieuws ging over hem(sorry maar dat vind ik echt overdreven) en ik vind ook dat sommige fans zich echt aanstelle.alsof hij niet gewoon een mens was die kon sterven.

    ik vind het heel erg voor zijn familie en vrienden


    Ik ben het met je eens hoor :) Iets té veel nieuws ging over hem... En nu op de radio ook, alleen maar zijn muziek. Maar toch jammer voor zijn fans, familie, enzo... Dat het zo plots moest gebeuren... :(


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    RIP MJ.
    You were the king dude!


    rules don't stop me

    micheal jackson will be never forgotten :(

    te erg :/ ! mr ik vond het wel gruwelijk dat ze op tv lieten zien dat ze zijn lijk in zo'n witte zak uit die helikopter haalde o________O


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    @seel: wat is er gruwelijk aan een zak?

    Maar Micheal Jackson is echt iemand die artiesten van nu heeft geinspireerd. Hij had vroeger alles wat een artiest moest hebben, maar dat is hij kwijt geraakt.
    Ik hoop dat alle 3 zijn kinderen er goed vanaf komen, want de jongste heeft geen echte moeder

    Mannequin schreef:
    @seel: wat is er gruwelijk aan een zak?

    Maar Micheal Jackson is echt iemand die artiesten van nu heeft geinspireerd. Hij had vroeger alles wat een artiest moest hebben, maar dat is hij kwijt geraakt.
    Ik hoop dat alle 3 zijn kinderen er goed vanaf komen, want de jongste heeft geen echte moeder
    like das eng dat daar dode michael jackson ligt :/


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Bye Bye
    King of Pop

    Rest in Haven
    I will think of you(flower)


    I can't fall any dieper, because i'm already fallin....

    May you rest in peace.<3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    R.i.p. King of pop

    You'll always stay in my heart!


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik luister nu ook de hele tijd : You Are Not Alone.
    Wel raar normaal luister ik dat niet echt maar nu ik dit nieuws heb gehoord.....
    Ik ben nooit echt een grote fan geweest, maar toch komt dit hard aan bij mij!


    .