• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    NAAMLESS schreef:
    (...)
    Beat it - FOB,
    en verder kwam ik niet :'D

    in Rihanna haar liedje 'please don't stop the music' komt er zo een stukje in voor mamase-mamasa-mamakosa ofzoiets, en dat komt ook uit een liedje van MJ (:

    UseSomebody schreef:
    (...)
    in Rihanna haar liedje 'please don't stop the music' komt er zo een stukje in voor mamase-mamasa-mamakosa ofzoiets, en dat komt ook uit een liedje van MJ (:


    Wordt dat niet in meerdere liedjes gebruikt?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    James Morrison - Man in the Mirror

    Alien Ant Farm - Smooth Criminal


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Wordt dat niet in meerdere liedjes gebruikt?
    ja, wrsch wel, maar dat was het enigste liedje waar ik aan dacht ^^

    Ik heb er serieus om gejankt vanmorgen. ):


    You move me ......... Kurt

    UseSomebody schreef:
    (...)ja, wrsch wel, maar dat was het enigste liedje waar ik aan dacht ^^


    Ik denk dat ik pas nog een liedje had gehoort waar het in kwam, weet enkel niet meer van wie en welk.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    De Amerikaanse overheid is op zoek naar de arts die bij Michael Jackson thuis inwoonde. De dokter blijkt voorlopig onvindbaar. Dat meldt de showbizz-site tmz.com. De BMW van de privéarts werd gisteravond weggetakeld van Jacksons verblijfplaats in Los Angeles.

    De politie wil de arts ondervragen. Vermoed wordt dat de man de popster vlak voor zijn dood een te grote dosis Demerol - gelijkaardig aan morfine - heeft gegeven. Mogelijk heeft de King of Pop als reactie daarop een hartstilstand gekregen en is hij daaraan bezweken. De familie van Jackson was al bezorgd over het overvloedige morfinegebruik van Michael.


    bron: hln.be

    UseSomebody schreef:
    De Amerikaanse overheid is op zoek naar de arts die bij Michael Jackson thuis inwoonde. De dokter blijkt voorlopig onvindbaar. Dat meldt de showbizz-site tmz.com. De BMW van de privéarts werd gisteravond weggetakeld van Jacksons verblijfplaats in Los Angeles.

    De politie wil de arts ondervragen. Vermoed wordt dat de man de popster vlak voor zijn dood een te grote dosis Demerol - gelijkaardig aan morfine - heeft gegeven. Mogelijk heeft de King of Pop als reactie daarop een hartstilstand gekregen en is hij daaraan bezweken. De familie van Jackson was al bezorgd over het overvloedige morfinegebruik van Michael.


    bron: hln.be


    Jeetje, als dat echt die dokter zijn schuld is en hij het met opzet heeft gedaan heeft-ie mooi een klacht aan zijn been hangen en zoveel jaar celstraf.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NAAMLESS schreef:
    (...)
    Beat it - FOB,
    en verder kwam ik niet :'D
    Waar denk je dat Justin Timberlake, Ne-Yo, Usher en Chris brown hun dansjes vandaan hebben?:]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...)Waar denk je dat Justin Timberlake, Ne-Yo, Usher en Chris brown hun dansjes vandaan hebben?:]

    MJ! [;

    @UseSomebody;

    jeetje.


    Accepteren en van je afzetten,

    Ik was al sinds ik klein ben met mijn vader aan het luisteren naar zijn liedjes. Het kwam voor mij dan echt als een shock toen mijn vader me vanochtend belde om half 8 's ochtends: 'Michael Jackson is dood.' Ik ben toen echt gaan huilen want ik was zijn fan al sinds ik nog een klein meisje was. Wie denkt dat ik overdrijf, moet beter denken want ik ben écht in shock en huil iedere x als ik hem zie of zijn liedjes hoor. Ik bedoel, kijk naar Beat It. Hij was daar zo vol leven, en nu is hij er niet meer. Op TMF hoor je alleen maar liedjes van hem, maar het doet me pijn zijn stem te horen en te weten dat hij er niet meer is (huil).

    R.I.P Michael Jackson, niemand zal je ooit vergeten, je was een held voor iedereen. We love you!


    you're my favourite part of the day ~

    Ik vind het echt jammer.

    Nu verliest de muziekwereld een groot icoon.


    We'll never be as young as we are tonight

    KirstenSnaps schreef:
    Ik ben serieus echt helemaal naar de klote nu o,O. Ik was al vanaf mijn zesde een echte Michael fan, what the fak man. Hij is gewoon dood x.X


    Me too. Ik stond elke morgen voordat ik naar school ging, te dansen op muziek van Michael Jackson.

    Ik werd wakker vanmorgen en het eerste wat mijn moeder zei: Michael Jackson is overleden. Nou toen was ik meteen klaarwakker.

    Ik denk dat hij waarschijnlijk nu beter af is. Al die rechtzaken, media-aandacht, die concerten.

    Maar één ding is én blijft hij voor altijd: DE KING OF POP!


    Think before you act.

    Ik las het daarnet nog op Facebook. Ik moet eerlijk toegeven dat ik eerst geen medelijden met hem voelde, pas toen ik ook dit topic zag besefte ik het echt. Het is vooral raar als je je inbeeld hoe al die fans zich nu moeten voelen, hoe iedereen zich nu moet voelen. Hij was niet alleen een icoon in de muziekwereld, maar ook een vader, een broer, een zoon.. voor iedereen komt die klap wel hard aan.

    Michael Jackson R.I.P, een vader, een zoon, een broer, een geliefd man


    All was well.

    Weet je, ik zat aan de zee met het school en ik las het op BBC, en niemand wou mij geloven ö


    everything you imagined, and more...