• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    oke , ik vind dit best wel erg :O

    R.i.p Micheal Jackson<3

    ik hield zo van hem tijdens zijn thriller tijd
    Dat album is geweldig <3


    I solemny swear i am up to no good

    Hij mocht nooit zich op die manier voorbereid hebben op zijn tour.
    Teveel pillen zijn nooit goed.

    God bless his soul.

    RIP ;s
    zijn songs zijn altijd geweldig geweest en zullen geweldig blijven. <3

    ik ben geen fan van Michael Jackson, maar ik vind het wel zielig
    vooral voor zn familie

    Ik ben met zijn muziek opgevoed :( (krul)

    R.I.P.


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    ik had vanacht tot 2 uur CNN gekeken, en het is echt gewoon raar dat ie dood is :/
    RIP MJ + Farrah Fawcett -mogen we ook niet vergeten :x-
    omg ik haat J* -Jeffree Star- nu nog meer. Hij had op z'n twitter iets gezegd van 'Ben blij dat die kinderverkrachter nu dood is' daar kreeg hij reacties op en nu heeft hij het verwijderd en gezegd 'Someone hacked my Twitter hahahhah goodnight'
    good work, J* -_-


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik hoorde het net op tmf, ik schrok me echt dood :/
    kan het gewoon niet voorstellen, hij is echt overleden ..


    -

    Mijn hemel OO'


    No growth of the heart is ever a waste

    The King Of Pop Died..
    Waarom doet mij dit denken aan Elvis Presley?
    Echt man, ik hoorde het op de radio.. ik stond perplex..


    Life is hard and then we die

    imaDINOSAUR schreef:
    ik had vanacht tot 2 uur CNN gekeken, en het is echt gewoon raar dat ie dood is :/
    RIP MJ + Farrah Fawcett -mogen we ook niet vergeten :x-
    omg ik haat J* -Jeffree Star- nu nog meer. Hij had op z'n twitter iets gezegd van 'Ben blij dat die kinderverkrachter nu dood is' daar kreeg hij reacties op en nu heeft hij het verwijderd en gezegd 'Someone hacked my Twitter hahahhah goodnight'
    good work, J* -_-

    Dat was kats nooit zeker bewezen. Lekker makkelijk: iemand voor verkrachting aanklagen om vervolgens een lekkere schadeclaim binnen te halen. Die verklaring lijkt mij logischer. Misschien was het wel waar, who will know, maar om meteen met zulke dingen aan te zetten zondet dat je het uberhaupt zeker weet is een ongelofelijke achterlijke rotstreek. Wat een idioot.


    No growth of the heart is ever a waste

    oud klasgenoot van mij is mega fan van hem, zat in de klas altijd te dansen en mee te zingen op zijn muziek.
    wat zal hij kapot zijn .. net zoals meerdere mensen.


    -

    ik ga nu iets heel luligs zeggen maar bedoel het niet lullig [/al weet ik dan niet waarom ik het zeg]

    maar iedereen gaat dood. En nu is het Michael Jackson en de volgende keer kan jij het zijn.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Aurelia schreef:
    (...)
    Dat was kats nooit zeker bewezen. Lekker makkelijk: iemand voor verkrachting aanklagen om vervolgens een lekkere schadeclaim binnen te halen. Die verklaring lijkt mij logischer. Misschien was het wel waar, who will know, maar om meteen met zulke dingen aan te zetten zondet dat je het uberhaupt zeker weet is een ongelofelijke achterlijke rotstreek. Wat een idioot.

    Jaa idd, en op CNN gingen ze volgens mij ook ineens dingen zeggen die hij fout had gedaan, dat vond ik ook een beetje respectloos tbh :x
    damn, ik weet nog dat we met de groep 8 musical MJ liedjes gingen leren :[


    There are several things that I have been doing wrong.

    Weetje voor wie ik het vooral zielig vind? Voor Blanket.. hij heeft nu echt niemand meer. Hij heeft geen idee wie z'n moeder is, z'n vader is overleden. Lekker zeg.. men wat zielig..


    Life is hard and then we die

    ja ik had het gehoord

    x