• De king of pop. Is inderdaad dood.

    Het nieuwsblad
    Elsevier
    CNN
    Telegraaf
    Bild.de
    Natuurlijk zijn er genoeg mensen die Michael Jackson een creep, een freak of een engerd vonden. Maar laten we dit topic dan op zijn minst respectvol houden voor diegene die wel in hem geintereseerd waren.

    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit van enkele Internetartikelen )

    Het is wel zielig voor zijn kindere enzo maar hij was toch al ziek en volges mii kon ie niet egt lang meer leve,,


    u can dry my tears, but u can't stop the pain inside,,

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje voor wie ik het vooral zielig vind? Voor Blanket.. hij heeft nu echt niemand meer. Hij heeft geen idee wie z'n moeder is, z'n vader is overleden. Lekker zeg.. men wat zielig..

    wie is Blanket ;$


    -

    Ik vind het echt zo erg hea! Ik was echt fan van die gast, ook al zag hij er dan raar uit. Hij maakte de allerbeste muziek van de wereld (H) Rest in peace, Micheal Jackson.


    "Let them eat cake!"

    Stiekem hoopte ik vanmorgen, toen ik wakker werd dat het een droom was.. Maar helaas


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoopte ook dat het niet echt was.
    ik heb een mooie reportage gezien.
    Ik vond zijn muziek wel goed..


    Your Butt is Mine!

    Ik hoop nog steeds zó erg dat het een grap is.
    Mijn god, I can't believe it.

    RIP, Michael.


    ok

    Madonna kan niet stoppen met huilen. ö


    ok

    Ik hoop nogsteeds dat de pers komt met een bericht 'Micheal is weer levend, het is gewoon een wonder' fzo, :'( ondanks ik niet veel liedjes kende, vond ik hem goed <3

    De hele dag op TMF worden er reportage's uitgezonden over micheal.

    Eigenlijk lag ik vanmorgen zowat in shock in mijn bed toen mijn moeder het me zei. Ik hoorde ze al vaag uit de keuken zeggen: 'Wat? Mj dood?!' maar toen geloofde ik het gewoon nog niet. Ik vind het raar, kan het eigenlijk amper geloven dat Micheal Jackson gewoon wég is... Voor altijd.
    Rest in peace, Michael 'the king of pop' Jackson

    Masterpiece schreef:
    Madonna kan niet stoppen met huilen. ö
    Dat las ik ja, maar dat zal ook wel voor Elisabeth Taylor, Lionel Ritchie en weet ik veel wie nog meer gelden. Want hoewel iedereen hem een freak en een creep vond en hij voor zoveel dingen is aangeklaagd. Hij was en is nog steeds de grootste in de popmuziek en een vriend van zovele.


    Wie du mir, so ich dir.

    ohw tzal daarom zijn dat ik daarjuist z'n koppi zag op jim of tmf x)

    mm najah het gaat wel raar zijn..
    maar ik was niet zo voor hem (niet dat ik superblij ben dat hij dood is hoor!) maar wt hij met z'n gezicht heeft gedaan o_O en al die kinderen aandeed --' fff kl**t*** srry maar kvond da erg toen ik da jrn geleden hoorde
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    viedeogame schreef:
    (...)
    wie is Blanket ;$

    Z'n jongste kind, het probleem is dat niemand weet wie de moeder is.
    & Nu is de vader dood. ö


    hoi, jij bent leuk.

    tomfreakske schreef:
    ohw tzal daarom zijn dat ik daarjuist z'n koppi zag op jim of tmf x)

    mm najah het gaat wel raar zijn..
    maar ik was niet zo voor hem (niet dat ik superblij ben dat hij dood is hoor!) maar wt hij met z'n gezicht heeft gedaan o_O en al die kinderen aandeed --' fff kl**t*** srry maar kvond da erg toen ik da jrn geleden hoorde
    Xx
    Zo kun je het ook bekijken. Maar het is nooit bewezen, en hij was een makkelijk slachtoffer met veel geld.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hoorde het vanochtend Ô.o
    Ik vind het best zielig, zeker omdat ie maar 50 jaar is geworden.
    :'|
    Iedereen zei dat ik er vandaag dat ik eruit zag alsof ik die dag ervoor alleen maar gehuild had. >.<
    Ik ga daar niet om huilen x'D
    R.I.P
    M. Jackson


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3