• ik vroeg me dus af of jullie tevreden zijn met je naam of niet

    ik dus echt niet Sanne-Esme ik vind hem te lang en volgens mij konden me ouders nie kieze tussen sanne en esme
    :S

    ik heet Elke en ben er redelijk tevreden mee :P
    liever Anick, Anouk, Ashley, Lily of Joyche ofzoiets xD ma kom, beter dan ... Michelle xD sorry voor die gene die Michelle heten :$


    Don't be a drag, just be a queen.

    Iris...

    denk even na XD ik bedoel zowat IEDEREEN heet Iris '-_- dus ik had liever anders geheten ]]


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    keet phaedra ni kzen er wl content mee:) nie idereeen eet zo:)


    HaveFun!

    ik heet Ian ben er wel tevreden mee maar mensen spreken hem vaak verkeert als I-jan of I-jen het is Ijun en dat moet ik dan steeds uitleggen zo vermoeiend

    Ik heet Amy Maar ik had liever Sharonna of Pricilla geheten of kayleigh

    ik heet Jonah een jongensnaam dus en ik ben een meisje! ik ben er niet blij het word ook steeds afgekort tot Jon echt sow lelijk

    Ik Heet Kelly, Nee Niet Tevreden x']
    Kzou Liever[chek Username]
    Shmouet noemen [shmoet uitgesproken x'] ]
    Maarja! ,Kelly = een Huppelkxtnaam ;D
    en ik ben dan maar the black huppelkxt


    Ѽ MROAR.

    ik heet Ian ben er wel tevreden mee maar mensen spreken hem vaak verkeert als I-jan of I-jen het is Ijun en dat moet ik dan steeds uitleggen zo vermoeiend



    Ian Is Super Schattige En Mooie Naam! Ö


    Ѽ MROAR.

    ik heet Jonah een jongensnaam dus en ik ben een meisje! ik ben er niet blij het word ook steeds afgekort tot Jon echt sow lelijk


    Jonah is ook sweet^^ Meisje bij ons noemt Alex das wel erger denkik :3


    Ѽ MROAR.

    ik vroeg me dus af of jullie tevreden zijn met je naam of niet

    ik dus echt niet Sanne-Esme ik vind hem te lang en volgens mij konden me ouders nie kieze tussen sanne en esme
    :S


    idd lang :] Wel cool >.< komje niet iederedag tegen,
    Kelly, Iedereen noemt nu kelly :/
    ik denk dat ik op kelly osbourne moest lijken ofzo x']


    &#1148; MROAR.

    PHEBE!!!vind ik een echte super naam!!!!
    niemand heeft deze naam,,hoe hij wordt geschreven...en als ik hem beu ben kan ik nog altijd men 2 andere gebruiken,,waarvan 1 een jongensnaam is,,maar ben wel verschrikkelijk blij met Phebe,,men ouders wouden me Nora noemen...neeh hoor -_-"
    Is niks tegen de gene die Nora heten,,maar dat past niet bij me,,mijn naam straalt Uniek uit,,en dat ben ik ook :P


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik heet Hannah, ben er niet tevreden mee, zou liever Ashley fzo heten.

    ik heet Josef ouderwetsenaam misschien maar hij past wel bij mij dus ik ben wel tevreden enig minpuntje is dat het vaak verkeerd word geschreven als JosePH i.p.v JoseF

    ik heet sara, en iedereen heet sara leuk toch?


    niet dus -_-
    en Hannah, Phebe, Jonah, Ian, Alex enal
    da zijn namen die nie gans de wereld heeft
    ik hoor mijn naam langs alle kanten en dan draai ik mij om en gaat het voor de zoveelste keer over iemand anders, ik ken mensen da Melina, Mengqing, Valentina, Robin (das een meisje), ... noemen enzo en jullie mogen teminste blij zijn daje nie 50 keer per dag moe omkijken als dan blijkt da het tòch nie over u ga, zij blij da u naam uniek is, en Sanne-Esme is ook mooi, zoals ik al zei: uniek (:

    Damian heet ik en dat is al heel bekend.

    Aan de ene kant is het wel oke maar aan de andere kant niet want als ik me naam te vaak hoor of in me hoofd denk gaat het ineens heel vaag klinken maar sommigen zeggen dat ik een mooie naam heb.


    ksnap het nie, van da vaag klinken gedoe