• ik vroeg me dus af of jullie tevreden zijn met je naam of niet

    ik dus echt niet Sanne-Esme ik vind hem te lang en volgens mij konden me ouders nie kieze tussen sanne en esme
    :S

    Ik noem Bieke -_______-'
    && Soms haat ik mn naam best wel ..

    Omdat vroeger waren ze mij altijd aan het pesten mt mn naam ; dn zeiden ze zo : BIEKE KIEKE ,,Of : BIEKE KRUKKE !

    Nja .. Had ik best wel veel complexen over .

    Uhum ; Maar Ik denk niet dat Bieke zo vaak voorkomt .

    Kortom ,, Ik bn best wel blij dat ik zo noem xD

    BUBHAJ !

    Damian heet ik en dat is al heel bekend.

    Aan de ene kant is het wel oke maar aan de andere kant niet want als ik me naam te vaak hoor of in me hoofd denk gaat het ineens heel vaag klinken maar sommigen zeggen dat ik een mooie naam heb.


    ksnap het nie, van da vaag klinken gedoe

    Gewoon van als je mijn naam te vaak denk of hoor denk je jezus spreek je zo Damian uit? Beetje moeilijk uit te leggen verder :S.

    Maar ook om het feit ben ik niet tevreden met me naam dat de zoon van de duivel Damian word genoemd in een film. Denk na.. Nu zeggen veel mensen dat ik de zoon van de duivel ben, zo irri -______-'


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    mijn noemen ze Aponi (vlinder) ik vind het een rare naam maar je komt em niet vaak tegen dus da's positief dus ben wel redelijk tevreden ermee

    ik heet Kidden ik ben er best tevreden mee hij past goed bij me en ik heb in geen geval last van dat 10 mensen het zelfde heten als ik een ruimte. wat wel mega irri is is dat ik altijd m'n naam zo'n 3x moet herhalen als ik me ergens voorstel of dat ze denken dat ik kiden heet met 1 d en dan steeds moet verbeteren

    ik heet Billy en ik vind het irri zo te heette
    als ik uitga en ik kom jongens tegen die ik ken dan is het bijna altijd "heey Billy" en knijpen ze in me billen terwijl ze dat zeggen :S ik verzoek ze dan heel bitchy of ze van me af willen blijven . en er woont in onze straat een zielig gozertje van 14 jaar dat verliefd op mij is en die luisterd naar K3 (dat noem ik zielig) en tot mijn ergernis hebben die nu een liedje dat billy billy heet dus die buurjongen loopt nu de hele tijd als ie me ziet dit te zingen :
    Billy Billy Billy wat heb jij met mij gedaan
    Billy Billy Billy kijk me met die ogen aan
    Billy Billy Billy boem boem voel mijn hartje slaan
    Billy Billy Billy wat heb jij met mij gedaan
    Billy Billy Billy kijk me met die ogen aan
    Billy Billy Billy boem boem voel mijn hartje slaan
    Billy Billy Billy wat heb jij met mij gedaan
    en daar word ik dus niet goed van want ik haat K3 en ik Haat dat lied en ik haat die buurjongen maar als ik zeg dat ie moet kappen gaat ie door volgende X krijgt ie een mep

    ik heet Billy en ik vind het irri zo te heette
    als ik uitga en ik kom jongens tegen die ik ken dan is het bijna altijd "heey Billy" en knijpen ze in me billen terwijl ze dat zeggen :S ik verzoek ze dan heel bitchy of ze van me af willen blijven . en er woont in onze straat een zielig gozertje van 14 jaar dat verliefd op mij is en die luisterd naar K3 (dat noem ik zielig) en tot mijn ergernis hebben die nu een liedje dat billy billy heet dus die buurjongen loopt nu de hele tijd als ie me ziet dit te zingen :
    Billy Billy Billy wat heb jij met mij gedaan
    Billy Billy Billy kijk me met die ogen aan
    Billy Billy Billy boem boem voel mijn hartje slaan
    Billy Billy Billy wat heb jij met mij gedaan
    Billy Billy Billy kijk me met die ogen aan
    Billy Billy Billy boem boem voel mijn hartje slaan
    Billy Billy Billy wat heb jij met mij gedaan
    en daar word ik dus niet goed van want ik haat K3 en ik Haat dat lied en ik haat die buurjongen maar als ik zeg dat ie moet kappen gaat ie door volgende X krijgt ie een mep


    dat is irritant he als ze dan gaan zingen
    ik heet Annabel vreselijke naam na m'n broer Lazaro en m'n zus Kidden was de originaliteit voor een coole naam vast op bij mijn ouders :S als ik ergers kom er er zijn daar volwassenen en ik zeg hoe ik heet zitten er altijd wel wat tussen meestal mannen die dan begingen zingen Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel
    Annabel, het wordt niets zonder jou, Annabel
    en die mep zou ik cker geven ik heb ook gereld mensen hun bek dicht geslagen als ze weer es begonnen te zingen

    ik heet Julia x(

    Raquel
    gaat wel maar weet niet hoe ik anders zou wille heete

    mijn naam is Phoenix ik vind hem wel cool

    ik heet Jayson and I'M A GIRL

    whha nja mn naam is melanie xD
    vind ik om eerlij kte zijn e nnvreselijke naam:o
    maarjah gelukikig da de meeste mense mij mel noeme enzo^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik wil nie mikati heten! ma alsk min naam nu zou veranderen zou het ook niets zijn dus ik zit er maar mee... maar het is mss toch een ieniemieniebeetje leuk omda nie veel mense zo heten XD

    Vroeger haatte ik mijn naam, maar nu hou ik liever mijn naam zo. Bijna niemand heet zoals ik heet

    Ik heet Lara maar ben redelijk blij met mij naam heb liever:Jade.Maar jhaa....

    Ik heet silke
    soms vin ik dat leuk ma soms ni