• ik vroeg me dus af of jullie tevreden zijn met je naam of niet

    ik dus echt niet Sanne-Esme ik vind hem te lang en volgens mij konden me ouders nie kieze tussen sanne en esme
    :S

    ik heet Patricia:D
    ben er wel tevreden mee...maar de afkorting is patries:D of Pat!-_-' daar irrieteer in me echt aan xD


    don't Worry...Be gay.

    k heet yasmine(op z'n engels) ut word heel vaak of gekort naar: yasmin of yas, die eerste vind ik wel oke maar die tweede(bah!) ze spreken het dan ook als jas uit en niet op z'n engels!-_-+


    LikeYourTheBestHoney..<33

    ik heet saébel(uitspraak seebel)en kvind hem wle cool want ik heb nog NOOOOOOOOOOOOOOOIIIT van men levn gewtn da er nog iem.rondloopt met men naam cool(cool)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heet Siel.. Zoo'n stomme naam vind ik.. xP hal liever anders genoemt mah kom xD Hoe dak liever genoemt zou hebben heb ik totaal geen idee van..
    X.

    Ik heet Astrid maar ik zou liever Jill geheten hebben of Lorene of Sianna xP
    maar ben over het algemeen best tevreden mijn naam =)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik haat m'n naam m'n vader wilde me Megan noemen maar m'n moeder wilde dat ik Barbie ging heette en zij won de strijd dus nu heet ik Barbie als je klein bent is het nog wel leuk maar nu niet meer echt iedereen pest me ermee

    bij mij ist tine geworden,wat op zich nu nie zo lelijk is ma ik hoor liever engelse name (voral die op y eindigen)
    jodie ashley dafney hayley

    Ik heet Renee.(H)
    En ik ben niet tevreden met mij naam.!
    Iedereen vraagt of het nou eens jongens naam is maar het is een jongens en meisjes naam.!
    Ik zou liever Angel of Pearl willen heten.!(A)
    En durven mensen soms ook nog tezeggen dat ik een leuke naam heb.!:S Maar als ik hem soms zelf zeg is ie best schatiig.:P Maar dat is omdat ik volgens mensen schattig spreek.(A)

    -xxx Renee.x3 (H)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ben wel tevrede, ma er bestaan mooiere :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik ben wel redelijk tevreden xD

    ik heet Miquelle ben best tevreden maar haast iedereen spreekt hem verkeerd uit als Miquel

    ik heet Crom-Jana hebben m'n ouders zelf gecombineerd ze zagen ergens de naan Crom staan en wilde mijn zo noemen maar ikwerd een meisje toen hebben ze er maar Jana achteraan geplakt echt ben er totaal niet blij mee

    Nee liever nie tik had liever mevr. Kaulitz geheten :P
    Denise is best wel een kut naam ik wil een leukere; Amerikaan! Jadey, Amy, iets met een y erin :P


    BAM!

    Ik had liever anders geheten ja..
    Ale komaan, wat is 'nicky' nu voor een naam xD
    Ik vind korte namen wel leuk.
    Of enorm lange waarvan je ze dan kan afkorten.
    Zoals Samantha < Sam, en Catherine < Cat..

    ons karentje(BillLoverke1) is tevreden me haar naam :P

    ik ni: Yoni das een kut naam

    ik wil Destiny


    Keep calm and love Zayn Malik =)