• ik vroeg me dus af of jullie tevreden zijn met je naam of niet

    ik dus echt niet Sanne-Esme ik vind hem te lang en volgens mij konden me ouders nie kieze tussen sanne en esme
    :S

    Ik ben wel blij met mijn naam:)[Christa] Maar dan heb je nog die 2e en 3e namen -.-' Wilhelmina Jantina! Waarom moest me pa ons nou weer per se vernoemen naar familieleden?!


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik vond mn naam eerst vreselijk.
    maar nu vind ik t niet zo erg meer :']
    al had ik wel liever een specialere naam gehad.
    Abigail vind ik wel cool :']

    Ik ben er wel blij mee =D, alleen ik zou Londa of Samantha ook wel cool hebben gevonden (A)

    Bianca.
    mwa
    het betekent wit/blank
    mwaaa.
    geef mij maar een coole opvallende speciale naam die niemand heeft!

    ik heet Julia... Zooww saaii...
    Veel mensen zeggen het op z'n engels of op z'n italiaans.. terwijl het gewoon nederlands is...

    Ik zou veel liever Amy of Alice (op z'n Engels) heten..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    mij hebben ze Pyralis genoemd ik ben er echt super blij mee het klinkt cool en je hoort het nooit

    ons Yoni'ke (YonixTomx1) is precies niet tevreden met haar naampje, arme jij ..

    bwoa, tevrede .. pff, wat jij wil noemen xD
    ik ben Karen en ik vind Hayley wel een mooie naam ..
    'k wil wel Hayley heten, maar dan wel uitgesproken als: Haajli :P

    kweetet, kzen een moeilijk kind ^^
    ben er (niet) trots op :P

    wacht zene, der was nog nen naam dak schoon vond .. ma wa nuweer? *denk kraak denk kraak*
    naja, als ik het weer weet zet ik het hier wel ff bij :P

    Xx


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heet Gaëtane en ben echt supperr tevreden over men naam!Hij is zo zeldzaam!! Alleen vind ik het echt niet leuk als de mensen men naam niet kunnen uitspreken, in het begin van het jaar moet ik hem 1000den malen herhalen, maar ik ben ok super content wanneer er iemand is die hem van in het begin kan uitspreken, de mensen zeggen héél vaak ook Gaëtan , maar das voor een jongen en... ik ebn geen jongen!!:S

    xx

    ik heet Nicolas ben er wel tevreden mee maar er zijn een hoop mensen die het uitspreken als Nicolaas dan moet ik het weer gaan uitleggen dat ik toch echt NicolAs heet en niet NicolAAs da's best vermoeiend dat steeds te moeten doen en dan is er ook nog die afkorting Nico :S

    mijn naam is Tara , best wel kicken die naam (vind ik toch) best wel uniek en kvind het wel mooi klinken , het iritante is da je nie snel een bijnaam verzint :p en veel mensen denken dat het sara is -.-

    ik heet lisette,ben er best wel tevreden mee vooral als ze het afkorten maarja ik laat afkorten alleen aan vrienden!

    Nou ik heet Anastasia,
    heel lang en ook speciaal.

    ik ben heel tevreden met men naam, maar het mocht ietje pietsje korter. maar de meeste noemen me gewoon ananas of an daar ben ik ook tevreden mee!

    X.

    IK HAAAAAAAAAT MEN NAAM!
    megan, niemand spreekt hem juist uit en schrijft hem juist, behalve men vriendinnen dan, khad liever een eenvoudige naam gehad, eentje die iedereen verstaat, kan schrijven en uitspreken want ik ben hem zat!
    x.(H)

    ik heet Antoine (Antwaan) maar iedereen noemt me Antwan ik word er zo moe van steeds te moeten verbeteren dus ben er niet blij mee

    Andere naam!!!

    Ik heet: Anne-Marie
    Ik vind dat zown oude eeuwse naam!