• ik vroeg me dus af of jullie tevreden zijn met je naam of niet

    ik dus echt niet Sanne-Esme ik vind hem te lang en volgens mij konden me ouders nie kieze tussen sanne en esme
    :S

    PHEBE!!!vind ik een echte super naam!!!!
    niemand heeft deze naam,,hoe hij wordt geschreven...en als ik hem beu ben kan ik nog altijd men 2 andere gebruiken,,waarvan 1 een jongensnaam is,,maar ben wel verschrikkelijk blij met Phebe,,men ouders wouden me Nora noemen...neeh hoor -_-"
    Is niks tegen de gene die Nora heten,,maar dat past niet bij me,,mijn naam straalt Uniek uit,,en dat ben ik ook :P

    mn broer zou phebe gete emme. mn moedr zegt vaak: phaedra en phebe zoude sgoon gweest zijn ma tjah:)


    HaveFun!

    ik heet amy maar zo eigelijk zoals mijn nicgt willen heten..zij heet namelijk Kimberly..
    of Melissa of Britt.

    Karima heet ik en ik weet niet wat ik van moet denken aan de ene kant vind het wel een leuke naam aan de andere vind ik hem oerlelijk dus ik weet niet of ik er nou tevreden mee ben of toch niet

    ja je hebt helemaal gelijk sara! ik hoor ook super vaak 'Iris!' als ik dan omkijk is het iemand anders '-_- leuk! (not!) maar goed, zoals sara al zei, wees blij met jullie namen! ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik heet demmi... volledige naam demmazhku katina xD ik vind demmi tog beter xD

    ik heet Lazaro bijna niemand heet zo ik hoef te minste niet 20x per dag om te kijken om er achter te komen dat er iemand anders word bedoeld

    Damian heet ik en dat is al heel bekend.

    Aan de ene kant is het wel oke maar aan de andere kant niet want als ik me naam te vaak hoor of in me hoofd denk gaat het ineens heel vaag klinken maar sommigen zeggen dat ik een mooie naam heb.


    ksnap het nie, van da vaag klinken gedoe

    Gewoon van als je mijn naam te vaak denk of hoor denk je jezus spreek je zo Damian uit? Beetje moeilijk uit te leggen verder :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ik heet sara, en iedereen heet sara leuk toch?


    niet dus -_-
    en Hannah, Phebe, Jonah, Ian, Alex enal
    da zijn namen die nie gans de wereld heeft
    ik hoor mijn naam langs alle kanten en dan draai ik mij om en gaat het voor de zoveelste keer over iemand anders, ik ken mensen da Melina, Mengqing, Valentina, Robin (das een meisje), ... noemen enzo en jullie mogen teminste blij zijn daje nie 50 keer per dag moe omkijken als dan blijkt da het tòch nie over u ga, zij blij da u naam uniek is, en Sanne-Esme is ook mooi, zoals ik al zei: uniek (:



    eej ik heet ook sara maar de meeste kinder heten sarah en geen sra tog weer ff een verschil maarjah ik ben wel blijm met mijn naam(H)

    ik heet Tala ben wel tevreden

    Ik heet maud en ik ben er wel tevrede mee :D als je hoort hoe m'n ouders me eerst woude noeme... :D) ik heb ook nog 2 andere name => niamh zoë, die gebruik ik nooit maar ik vind ze niet lelijk :D

    Ik heet Janine en ben er tevreden mee:D veel menensen hier willen anders heten zeg... viel me echt op


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    PHEBE!!!vind ik een echte super naam!!!!
    niemand heeft deze naam,,hoe hij wordt geschreven...en als ik hem beu ben kan ik nog altijd men 2 andere gebruiken,,waarvan 1 een jongensnaam is,,maar ben wel verschrikkelijk blij met Phebe,,men ouders wouden me Nora noemen...neeh hoor -_-"
    Is niks tegen de gene die Nora heten,,maar dat past niet bij me,,mijn naam straalt Uniek uit,,en dat ben ik ook :P

    mn broer zou phebe gete emme. mn moedr zegt vaak: phaedra en phebe zoude sgoon gweest zijn ma tjah:)

    whaaaaa ik heet Phebe!!!!
    man ik werdt vroeger vaak gepest met die naam -_-" leuk dat ze mijn naam ook eens mooi vinden :P
    ik zou toch ook graag Irena geheten hebben.


    death to the one at the end of the serenade.

    PHEBE!!!vind ik een echte super naam!!!!
    niemand heeft deze naam,,hoe hij wordt geschreven...en als ik hem beu ben kan ik nog altijd men 2 andere gebruiken,,waarvan 1 een jongensnaam is,,maar ben wel verschrikkelijk blij met Phebe,,men ouders wouden me Nora noemen...neeh hoor -_-"
    Is niks tegen de gene die Nora heten,,maar dat past niet bij me,,mijn naam straalt Uniek uit,,en dat ben ik ook :P

    mn broer zou phebe gete emme. mn moedr zegt vaak: phaedra en phebe zoude sgoon gweest zijn ma tjah:)

    whaaaaa ik heet Phebe!!!!
    man ik werdt vroeger vaak gepest met die naam -_-" leuk dat ze mijn naam ook eens mooi vinden :P
    ik zou toch ook graag Irena geheten hebben.

    heb ik nou net mijn eigen bericht gequote??!!!
    man wat ben ik dom!!!


    death to the one at the end of the serenade.

    geeft niet...
    Ik heet Ellen , nou heel veel mensen heten Ellen en de naam past helemaal niet bij mij en dat is vervelend enz... ik ben dus niet blij met mijn naam!!

    Ik zou liever Mavin of Levina geheten hebben ofzz..

    ík heet natascha een naam dat niet veel voorkomt in nederland naar het is wel mooi alleen heb ik dus weinig naam genoten en in mijn naam zijn 2 woorden te vinden nat en tas dus als iemand daar mee een geintje maakt vind ik het vervelend


    Alles heeft zijn eind maar een worst heeft er twee.