• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    Bij mij ook.. :P
    maar omdat ik me verveel.. vertel ik het toch ! :D

    Het begon allemaal in 2006 toen DDM & Schrei! uitkwam.. :)
    Ik vond de nummers super mooi, etc. maar mijn zus vond het dom, stelletje wijven, je kent het wel ! :P
    Mijn moeder vond de muziek ook niet goed, en moch ik het dus gewoon níet luister of zien of wat dan ook ! :O
    Ik was gewoon kei hellig geworden ! :O
    Maarja, ik durfde er niks tegen toen doen, daar was ik te verlegen voor.
    Ik lette ook erg op, van wat mensen van mij vonden (écht zo'n mode-popje.. :S)
    Toen ik ze een jaar niet meer gehoort had, kwam de Engelse versie van DDM uit ! :D
    Ik hoorde het nummer en was meteen verliefd ! :D
    Ik dacht dat Bill in de limo een meisje was, maar dan zou ik bi moeten zijn geworden ofzo, want ik vond hem donders lekker.. :)
    Mijn zus & moeder begonnen weer er over te zeuren, maar nu deed ik er wél iets aan ! :D
    Ik ging dingen over hun opzoeken, en werd dus fan ! :D
    Dankzij TH durf ik voor mijn eigen style uit te komen en maakt het me niet meer uit wat mensen van mij vinden ! :)
    Ik ben ik, en dat kan niemand veranderen ! :D
    TH is gewoon heilig voor mij ! :)
    Ik zou niet zonder ze kunnen.. :)
    Alsof het súper goeie vrienden van je zijn, terwijl je ze alleen op msn spreekt, ofzo.. :P
    Snapje.. :P
    EINDE ! :D

    Wow, wel héél lang verhaal ! :PXD

    Uhm xD Die van mij is niet zo lang.
    Ik vond Schrei heel erg leuk, maar verder ook niets... Toen ging mijn zusje Monsoon luisteren, en toen dacht ik: Ik heb ook een nummer van hun :O:O
    En ze werd helemaal fan van TH, jaja drie keer raden xD Ze had me aangestoken.
    Ik ging wat liedjes downloaden, en vond ze wel goed.
    Toen ik plaatjes ging kijken werd ik verlieft <3
    Zo ging het ^^
    XxX

    ag,, ik zag ze op tv met ddm en vont dat wel leuk, toen ging ik meer liedjes opzoeken op youtube.
    Toen heb ik cd's gekogt en gemaakt en uberveel posters opgehangen ensow. Toen was ik samen met mn vriendin fan. Beetje droog vrhaal maarjah.. xD:$


    AAP

    eerst kende ik ze niet, maar toen iedereen quizlets begon te maken over Tokio Hotel wou ik er wel wat meer over weten. Toen heb ik hin liedjes beluisterd op youtube en zo ben k er van fan van geworden...

    niet zo'n boeiend verhaal éh...

    Doeii xx.

    ik heb het leren kennen door een vriendin

    Ik zag ns opt internet monsoon,, kvond het zo slecht da ik het niet heb gdownload (( jha kwas toen nog klein eh :P )) enkele weke later kwam monsoon op tv :P en bgon ik het tog goed te vinden,, en heb k hed gdownload:P kliet mn vriendin het oowk hore,, en ze was mteen vrliefd :P wij same: flipage vo de rest vn de dag,, toen hebbe we oowk pics enzow opgzocht vn hun :P was egt zalig :D toen zette we hen in ons nick,, 8ergronde enzow,, :D & ondertusse zyn we al me 3 vrliefd op tom:D ik & mn nichte :D we kome alty same vo op posterjacht te gaan :P & als we iets ovr th hore of zien: flipage!!!! En we moge miss na concert vn hun !!!! Whaaaaa!!! Overzalig!! :D njha raar vrhaal kweettet :P

    ik zag het gwn het plaatj vn Tom ergens, en ik vond het jmmr dat ik alleen maar wist dat hij vn Tokio Hotel was, dus begon ik dingen op t zoeken en liedjes te beluisteren, ... en na een paar maanden had ik al hun CDs, zo ging het :D

    okee,, willen jullie het echt weten?? :P best ene lang verhaal..
    ik had al wel es van ze gehoord.. en ik had al schrei en rette mich dnsoo gedwonload.. maarr ik vond het eigenlijk niet zoo geweldiig,, niet slecht ofsoo maarr ook niet leuk (komt waarschijnlijk doordat ik Duits niet zo'n geweldige taal vind(A)) en toen hoorde ik monsoon (int Engels duss dat vond ik niet erg:P) en toen ben ik naar plaatjess van hun gaan zoeken,, en heb toen besloten dat Bill de lekkerste is:P maarr toen was ik nog niet echt fan.. ik had al een hele tijd niet pp quizlet gezeten en toen ik weer ging zag ik al die verhalen en ik d8;; laat ik et es proberen :P duss ik gedaan en toen pas ben ik echt fan egworden en allemaal liedjes gaan dowloaden en plaatjes serieus gaan zoeken en zoo:P DUSS QUIZLET MAKERS;; BEDANKT :D

    Heelkort;

    Ik ging tmf kijken . schrei was net uit .
    &toend8 ik . Wauw dit is tegek . en ging ikalles downloaden . toen werd ik fan ..

    Na ong 2 jaar fan te zijn . dacht ik waarom luister ik hiernaar . en ben ik geen fan meer xD

    ik was een magasine gaan kopen en daar stond th in...
    dat ging z'on 20 door ,
    elke keer zei ik in mezelf...zei weer bah!
    tot op een dag een vriendin van mij zei 'i love tokio hotel!'
    ik zei 'he bah ben jij daar ook al fan van...'
    maar toen liet ze mij enkele liedjes horen en ik meteen weg van th ^^
    sind dien is er in mijn hoofd alleeen nog pla

    ik was een magasine gaan kopen en daar stond th in...
    dat ging z'on 20 door ,
    elke keer zei ik in mezelf...zei weer bah!
    tot op een dag een vriendin van mij zei 'i love tokio hotel!'
    ik zei 'he bah ben jij daar ook al fan van...'
    maar toen liet ze mij enkele liedjes horen en ik meteen weg van th ^^
    sind dien is er in mijn hoofd alleeen nog pla

    atst voor th...

    Wat dacht je van ... Niet? :S

    ik was op youtube en der stond zo bij being watched now , een foto van bill die bij monsoon uit de helikopter springt en ik dacht zoooo woooooooooow da haar
    en dan zag ik zo da da een jonge was en dan was er zoon filmpje waar zo bill en tom zogezegd same ware en ik dacht zo a ok dan die zijn homo so what ma dan zag ik da da tweelinge ware en dan heb ik zoon week ofzo zitte nadenke of da da waar was ma da was dus ni :D
    en dan vond had ik naar spring nicht gekeke en dan vond ik bill knap en nu ga ik naar de tmf awards
    dolle pret :D