• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    er was zo'n meisje op school. ze was helemaal gek van tokio hotel en ik dacht van OMG stom groep Bill is een meisje bla bla dat was vroeger. toen dacht ik hmm ik ga even die liedjes dan maar beluisteren. toen ik het ging luisteren vond ik het alsnog kut omdat ik vroeger ook duits een kuttaal vond. later ging ik bij een vriendin logeren en JA ze was fan van tokio hotel ze had een paar liedjes op haar mobiel gedaan gingen we luisteren. toen ik weer thuis kwam ging ik de hele avond liedjes luisteren van hun en toen vond ik het leuker en leuker ik ging plaatjes zoeken van hun maar het meeste om BILL. toen ik naar quizlet ging zag ik alllemaaaal tokio hotel vragen lovestory's enz. toen zag ik lovestory van Bill dus ik ging maar doen en doen todat ik verliefd op hem was en nog meer plaatjes van hem ging vinden toen werd ik een fan. in 1 DAG wistte ik alles over Bill en had al gelijk posters aan mijn muur hangen.. Dus ja.. ik was vroeger soort TH-Hater (schaam je :()

    dat van mij is een lang verhaal maar ik vertel het graag, want het is de beste gebeurtenis uit mijn leven (A): nouja een vriendin van mij was helemaal fan van ze 2 jaar geleden en ik snapte haar dus echt niet, ik vond ze dus echt helemaal nix!! (ondertussen kende ik wel DDM helemaal uit mn kop door haar) nouja heel wat maandjes later hoor ik ineens een bekend deuntje op tv en begon mee te neuriën... ik kijk op en wat zie ik: Tokio hotel met monsoon!! eerst was ik verbaasd want ik d8 tog echt dat dat een duits liedje was maar t was dus vertaald naar het engels vertelde mijn (fan)vriendin me, nouja ze bleef dus vlak daarna een keer bij me pitten en toen begon ik over th dat ik monsoon best een mooi liedje vond en zij meteen (ze is geen fan meer maar vindt ze wel nog leuk)ow dan moet je spring nicht en rette mich een luisteren die vind je ook wel mooi... ik luisterde t maar gwoon en de volgende dag toen ze naar huis ging heb ik de songtekst van spring nicht opgezocht en daarna nog es de clip gekeken en toen heb ik zitten huilen voor mn pc... en vanaf toen ben ik dus helemaal fan van ze gworden en dat is tog alweer 4 maanden geleden en het wordt nog steeds iedere dag erger:P

    het komt door mijn tante van 55 die had een liedje monsoon eerst vond ik het niks toen ben ik het steeds meer gaan luisteren en toen ging ik met mijn tante allemaal dingen opzoeken en nu vin ik bill en tom echt keilekker hihi ik heb ongeveer 30 posters ik heb er heel veel in duitsland gekocht ( mijn oma en opa wonen daar ) en ik heb er echt heel veel uit magazines

    door tom te zien staan op ne poster die ik al een jaar heb en ik dacht toen WOW wa een lekker ding :D en door mijn vriendin die ook bezeten was door TH

    een vriendin van myn was al erge fan voor monsoon en toen monsoon uitkwam op tmf enzoo vondk ut eigelyk enijt zow geweldg:S (ma tom vondk wel al sexi(A))
    ma toen had diej vriendin me andere duitse liedjes late luistere en interviews late zien enzo en toen werdk verliefd(A)..
    dusk vindt monsoon nogh steeds enijt zo heel geweldig maar de andere nummers wel(A) vral de duitse(A)
    en dankzy my vinde myn moeder en myn zus sommige nummers owk goed(A) en heb myn buurmeisje fan gemaakt:P:P
    best alng verhaal eigelyk:P:P


    If you want me to listen, whisper...

    Via de tv hoorde een paar liedjes toen ben ik gaan zoeken op internet en zoo ben ik fan geworden

    de joepie,radio,girlz!,...

    Ik Ben Nog Niet zo heel lang Fan maar hier komt mijn verhaal!
    Mijn Zus Die Kende Ze al toen ddm uit kwam ze vond het wel mooi en ze dacht dat bill een meisje was Maar toen vroeg ze dat na en toen kwam ze er achter dat bill een jonge was toen vond ze kun heel stom. en ik kende ze nog ni.
    toen later kwam monsoon uit en ik luisterde dat liedje vaak Maar ik was nog niet meteen fan. want ik vond wel vakel liedjes mooi en werd toen ook nii meteen fan.
    toen later vertelde een vriendin dat ze fan was van tokio hotel en Mijn zus en ik gingen een keer naar haar toe of vrijdag middag en om half 5 tv kijken op tmf. Toen was tokio hotel bij reaction,En toen vond ik ze vet cool en toen ben ik eiglijk fan geworden en daar na gingen we veel naar duistland om spullen te kopen posters en ander dingen
    en 8 oktober ga ik naar tokio hotel in amsterdan HMH! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Supper veel zin in!(krul)(lol)(lol)

    Ehm.. niet? ofseuh.

    Ik keek altijd de I.C op Tmf en zag daar steeds die idiote clip van 'Monsoon' langskomen van een stelletje gekken d8 ik (ooh, wat schaam ik me daarvoor) toen d8, kom ik kijk die clip es een x, daar zag ik Bill en toen riep ik mijn ma, MAAAAM! is dat een jongen of een meisje? MAMA: Jongen Ikke: Meisje! enz. enz. (schaam schaam, 8 dat de Bill een meiske waz) toen ben ik het gaan opzoeken en toen hoorde ik nog meer liedjes en toen ben ik er fan van gewordne... (mijn ma haat TH in de tussentijd)...(H)(H)ICH LIEBE BILL(H)

    Ik weet ni meer hoe juist het ging :d ma ik ben nog maar 2 maanden ofso fan, maar ik was meteen heeeeeeeelemaal gefreakt! Eerst van hun muziek en dan van de übergeile (l)twins(l)! (H) Ik heb de laatste maand ofso de 3 cd's gekocht, een t-shirt (ja da heb ik, wees maar jaloers ;) :d) en een ticket voor de tmf awards! En nu is m'n geld op, ma da heb ik er zooooo hard voor over-->altijd (l)TH(l) luisteren en ze gaan zien in 't echt! Whaaaa ik ga zooooo hard flippen! Ocharme m'n vriendinnen die meegaan. :d En als ik iets zie in een tijdschrift ofso over (l)TH(l)-->flippeeeeeeeee! Maar wa ik me afvraag is wrm ik er eerder nog nooit iets over had gehoord... Ik bedoel, zo'n zaaaaalige muziek en gasten! Maja, toen ik ze hoorde en zag, was het meteen loooooove (H) :d Ik d8 ook héél ff, de 1ste keer da ik Monsoon zag, da Bill een meisje was :$:$:$ Omdat er zo werd ingezoomd op z'n nagels enzo... Ma toen ik hem uit de helikopter zag springen wist ik : hij is een gast! En ik keek nog is en d8 : en hij is héét ook! En ik keek NOG is en d8 : omfg, die met z'n dreads is OOK héét. :d En vanaf dan was Monsoon m'n favo lied! En dan ben ik vanalles te weten gekomen over de groep en de (l)twins(l) en dan ben ik de 1ste cd gaan kopen, posters gaan ophangen en megaveel foto's gaan opzoeken. :d Dan ging ik een t-shirt kopen en dan de 2 andere cd's. En ook nog het ticket :d En nu, tja, nu is het groooooote liefde (H) en als ik bij m'n vriendinnen ben, gaat het altijd wel over (l)TH(l)! (en als ik er ni bij ben, nooit, woeps :d) Dus... da is het ongeveer :d

    xxx(K)

    (H)TH für immmer(H)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Lang verhaal.. =P

    die van mij is zeer kort :P ik heb gewoon de cd's gedownload doordat ik Monsoon op tmf had gezien. dat vond ik wel een goed nummer, dus dacht ik dan ga ik de rest ook maar luisteren :)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zag in meidenmagazine dat er heel veel tokio hotel in stond.Ik werd meteen verlieft op Tom (liefde op het eerste gezicht)(H)Ik ging naar youtube om dingen van tokio hotel op te zoeken en daar zag ik echt heel veel later ging ik ook dingen van tom kaulitz opzoeken.En nu ben ik een tom lover
    en een big tokio hotel fan!

    Een vriendin van mij was fan en ik had toen DDM gehoord en ik dacht dat klinkt wel leuk en toen verder niks meer mee gedaan.
    TOTDAT... Monsoon uit kwam, TH een interview gaf bij TMF en ik helemaal verliefd op ze werd!:D Toen ben ik lid geworden van detokiohotelhyve.hyves.nl (aanrader trouwens(Y)) en toen heb ik Zimmer 483 gekocht, toen kwamen de posters, enzovoorts...