• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    Toen ze bij tmf waren had ik het interview gekeken en toen leken het me aardige jongens die grappig waren en geen arrogante kop hebben ( want er zijn soms van die sterren die hebben zon arogante kop niet normaal daat irriteer ik me nou zo erg aan!maar ok daar gaat het nietom) en toen lieten ze dus ook trough the monsoon horen en ik had het al vaker gehoord en toen dacht ik altijd owh vet liedje enzoo maar toen had ik dus dat liedje vaker gaan luisteren en ging ik dingen over hun opzoeken en toen kwam ik bij het liedje spring nicht en toen ik dat hoorde moest ik gewoon huilen dus sinds die dag dat ik moest huilen ben ik fan:D

    En ik houw wel van zangers die hun eigen stijl hebben en zich niks vaan andere aantrekken en toen ik Bill zag dacht ik gelijk wow dat is een mooie jongens hij is teminste zichzelf!:D dat moet er dus ff bij..:P

    Ik kende ze al vanaf dat ze begonnen maar ik schonk er geen aandacht aan omdat ik fan was van een popgroep. maar toen ik het liedje monsoon zag ik vondt het echt een te gekke clip en werd fan van hun en ik vond de andere groep waar ik fan van was helemaal niks meer aan en zo ben ik eigenlijk fan van TH geworden

    haha, m'n zus werd helemaal fan van hun na engelse DDM en toen hoorde ik in de vakantie(zomer) steeds hun liedjes door m'n zus en nu ben ik zelf oowk verslaafd. Vooral van Gustav en de liedjes :An Deiner Seite (ich bin da, Beichte, Der Letzte Tag

    Nah ik zat altijd op een chat [ coolspel ] en daar was een meisje heel erg fan van TH, maar toen had ik er nog nooit van gehoord. Dus toen zei ze opeens van Tokio Hotel op tv!!!!!, dus ik dacht, ooh laat ik maar gaan kijke dan. Twas durch den monsun en ik vond m echt fet, dus toen ben ik meer liedjes gaan downloade en toen vond ik ze über hip. Dus nu ben een grote fan geworde en heb ik een stukje van Bills handdoeek(dance)(yeah)!! nah bedankt rebeccaa, zonder jou was ik nooit fan geworde ^^


    I don't need words to feel those lips.

    ik ben doo rinter net fan geworden
    ik zag daar bij youtube bij de video's die nu bekeken wordem een lekkerding (tom(H))
    en toen klikte ik er op toen kwam het liedje ich liebe dich
    zooo mooi (nogsteeds m'n lievelings nummer)
    en dat was ongev. 2jaar geleden (toen was ik 10!!! en toen al fan!!!!)
    kuzz

    Ik wachtte op men vriendin op een bankje waar we hadden afgesproken want ze ging mij iets van TH laten zien, ik had er al van gehoord ma kende ze nie of had ze nog nooit gezioen Ze laat mij da plaatje zien wa ze had meegebracht en vroeg wiek de mooiste vond enz... Toen ik terug naar huis ging stond de TV aan en men broer (die nu hater is omdak fan ben ^^) was monsoon ant zien, dus heb ik daar ff naar gekeken en da was zoo vet! dak er informatie ben over gaan opzoeke ben, liedjes downloade enz...et voila :D


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik;
    nou ik zat op een zonnige dag tmf te kykn. en toen kwam dat liedje dr in 1x op, ik vond het een leuk liedje (monsoon). ik ging um downloaden. ik ging veel informatie opzoeken enzo over hun. en posters uit oude hitkranten halen =) en mn kamer hangt nu helemaal vol met hun, en het mooiste; heb 2 vriendinnen aangestoken! WHAHAHAHAHA (=

    mijn vriendin ; nOuu.. ik kwam dus bijna altijd bij annemie & zat altijd tegen diie posters aan te kyken, en ze draaide niet anders dan tokio hotel, eerst ergerde ik me er de heletijd aan.. in de klas praatte ze er ook altijd over! maar toen keken we saampjes naar die posters & toen vOnd ik tom er best lekker uit sien, toen gingen we op youtube allemaal filmpjes opzoeken &zo we lagen de heletijd dubbel, ik ging ook met hun meepraten over tokio hotel.. en voor je het wist zat mijn kamer ook zo''n beetje onder tokio hotel :D

    dit waren onze verhaaltjes

    opendag van mijn midlebare schoolen daar werd is lokaal duits een presentatie ovet tokio hotel gehouden en ik keer ernaar : geweldig wat is die zanger leuk (L):Den ik internetten en binne 3 weken wist ik alles van ze (typing)(dance)(H)(H)(H)(H)(H)

    2 jaar geleden ofzoo had ik Schrei gehoord :] Ik vond hem superleuk en had hem gedownload en nog 2 andere -weet niet meer welke-
    Ik was toen 10 of 11 ofzo. En toen heb ik er eigelijk verder niks meer mee gedaan. Op mn 12e vertelde m'n vriendin dat ze TH zo goed vond, en toen dacht ik; HEE, die ken ik! En toen heb ik zowat alles van ze gedownload en begon ze steeds leuker te vinden <3 En nu ben ik 13 x] EN IK GA ZE 4 NOV ZIEN

    Dat was mijn story.

    Ik kwam thuis .. = VAKANTIEEEEEE!! Ik ging naar de woonkamer ,, zette de tv aan op TMF && plots was dr 'n liedje bezig =MONSOON-TOKIO HOTEL ..
    Ik zo van : Woaaww ,, die zijn echt wel vettt hé !
    && Toen keek ik soo naar bill & toen dachtk ook zo echt : WOOOOOOOOOAAAAAAAAAAWWW SUPERRSTOERRR!
    Toen hadk de cd gekregen && sindsdien .. Als de clip ergens in een winkel op tvscherm speelt dan zing ik gewoon luid op mee, .. Kan me niet schelen wat de anderen van me denken .. Sindsdien is '' MOI '' TH FAN VOOR HET LEVENN ! =D HV THH !! Ojaah, kben ook nar de tmf awards gwst speciaal vr hun,, Khad m'n stem kapot geschreeuwd.. & Kwas ook op 'n hek geklommnn !! :D WHAHAAAAAAA - th fans rulerenn joh!-

    Ciaaooo iedreen (H) Hvuuu! x

    Kwas aangestokren door 'n vriedin die zei dat ik de reen sner moest luistere.Kwasmeeteen verkocht vooral bij Bill XD (h)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    me moeder riep me een keer me vader had de radio wekker aan laten staan die dus mama roepe ken jij die ik vind se wel goe.
    ja das volgends mij tokio hotel toen ging ik dat intypen en het was inderdaat zo goed vond ik het toen ben ik eens verder gaan kijke en ik vond ze kei goe en toen kreeg ik een poster van weet ik veel waar ik toen ook nog fan van was en op de achterkant hing tokio hotel toen heb ik die op gehange en me vriendin helemaal me kamer doorzoeken waar die was maakt ze de deur dicht ziet ze de poster zij vond me dom dat ik dat had gedaan en toen ging ik plaatjes zoeke en ook op kindertent enz. ging het steeds meer over th toen heb ik zac efron dus definietief aan de kant gezet en tokio hotels bill gekozen :Pen nu nu hangt me hele kamer vol

    Dit verhaal geldt ook voor Josie (ook op quizlet).
    We zagen in de hitkrant altijd dingen over th. Dat vonden we verschrikkelijk.:$:$. En we maakten er grapjes over : het is net een meisje haha wat raar type. We dachten dat het een meisje was (serieusly sorry bill) Maar zochten er wat over op en het bleek dat het een jongen was.

    toen vond ik het stiekem leuk. en vertelde ik het aan josie, en wat bleek zij ook. :P.

    Vanaf toen waren we heeeeelemaal FAN! (A).
    Dus wij zijn via de hitkrant fan geworden, bedankt hitkrant! gnigni.

    err... ff denken..
    toen schrei uitkwam keek ik heel af en toe tmf en toen kwam die dus langs. ik was toen nog zo'n hilary duff typje en k3 enzo. (dat is dan weer overdreven, maar om een statement te maken hoe ik was) en schrei wsa het eerste rock liedje wat ik leuk vond.

    ik zat echt naar dat scherm te staren met open mond. ik vond het zooooooooo vet! en ik dacht eerlijk gezegd niej dat hij een meisje was, hij kwam zo stoer aanlopen!

    dus ik mijn vader smeke of ie da liedje wou downloaden, en dat deed ie dus. maar toen gingne we op vakantie... '-_-

    ik vergat ze gwoon!! :O:O:O:O *schaam schaam* maar ja, ik werd steeds meer rock enzo... toen ik schrei hoorde werd ik nog gepest dus ik was echt super onzeker. (ik was vreselijk dun en jong; twee jaar jonger dan de rest.)

    maar ik werd fan van Kelly Clarkson en daarna RHCP en dat soort bands en ik kreeg steeds meer zelfvertrouwen. mensen met wie ik eerst in de klas zat herkennen me bijna niej meer XD
    en toen ik weer tmf zat te kijken kwam monsoon voorbij..

    _O__O__O__O_(yeah)(yeah)(yeah)_O__O__O__O_

    ik was op slag weer fan. ik ging meteen kijke hoeveeel hun cd's kostten... zo vet! XD

    dat was net voor de hype (die is zooooooo irritant! maarja andrs zoude ze niej naar de tmf awards kome XD) en nu benk al een tijdje fan... :D:D:D:D


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!