• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    bij mij ook vrij lang verhaal
    ik zat dus op school en ik had dus nog nooit van th gehoord ((shame on me wiejj)) twas toen ze de eerste keer in de joepie stonden en een meiske van een ander klas stond er helemaal zot van dus ja ze kwam me de joepie bij mij en ik las da en ik zo aan men vriendin is da een meiske of een jonge? kortom ik moest niets van de 4 jongens weten (((mg shame on me)) toen zattek rustig tv te kijken en khoorde monsoon kvond het een echt kutliedje en zette het meteen af dat deed ik elke keer tot ze in de dag top 5 stonden i kzo van allez doe moete toch goe zijn dus luisterde ik de hele clip ik dacht nog steed kutlied maar hoe meer ik het numer hoorde hoe verslaafder ik werd.. ik zapte zelf om de second naar tmf of jim om te zien dat mosnoon niet op tv was.. en zo is het ene beetje begonnen eigenlijk ik werd verslaafd aan tokoi hotel en vond het sprerg als er bij rate the video slechte berichtjesover th kwamen (( terwijl ik vroeger het dom vond toen mensen bij een ander liedje stuurden dat ze th wouden)) vanaf dan ben ik helemaal zot geworden van die vier jonges enja met ready set go wask elemaal verliefd (( positief dan he wiejj)) enja zo begon het bij me en ondertussen heb ik al 2 vriendinnen elemaal zot gemaakt die er eigenlijk niets van moeten weten en nu zwijgen ze er ni meer ove rehct luv tokio hotel:p

    toen ik DDM eerst hoorde dacht ik echt wat zien die er raar uit en vond het geen mooi liedje(maar toen kende ik nie zo goed duits,dus snapte er niks van) toen Monsoon uitkwam dacht ik echt cool liedje en ging ik andere liedjes op youtube beluisteren en toen vond ik ze steeds leuker en toen ging ik ook wat informatie en zo zoeken en zo ben ik fan geworden

    Ik weet het niet eens meer precies:P

    Ik heb schrei en durch de monsun nooit op tv gezien hoor! :O maar bon, ik las in de joepie zo hier en daar iets over een nieuwe bekende groep: Tokio hotel, ik zag een foto, en ik dacht: ach weer gewoon zo'n doorgaandse groep: gitarist, bassist, drummer, zangerES! (jah, sry e xD) die 1 goed liedje hebben en daarna in de vergetelheid raken..Toen kwam monsoon op tv, en ik dacht bij mezelf (dit is gooééd!!) maar toen ik Bill zag, roept ik mn ma: moet je die nu zien! das dus een jongen he! en die nagels, en die make-up, jesuss...maar euh, na een tijdje begon mn hartje te smelten voor die misterieuse jongen... (Bill, dus ^_^)en toen besefte ik dat ik een nieuwe obsessie had :P(H)

    leuke verhalen(lol)

    Ik heb ook een site over TH:

    www.tokiohotelthebest.come2me.nl

    Ik zag Monsoon op TV, en d8 eerst dat het een liedje van linkin park was (kzag alleen et einde, en dat leek op een stukje van een liedje van linkin park) en dat vond ik normaal, toen heb ik het vaker geluisterd (want ik had hit zone 41 gekocht) en toen Tokio Hotel gezocht op you tube, en toen ben ik echt fan geworden.(lol)


    all I want for christmas is a girlfriend

    toen ik voor het 1st th op tv zag was met hun liedje schrei alleen moet eerlijk zijn die vond k nie sow leuk maar de jongens vond k al aardig knap xD!! maar toen ik hun liedje durch den monsoon hoorde was k wel fan van hun geworde want da liedje vond k vet!! en later kwamen ze dus met de engelze versie en k had ook vriendinnen die ze ook steeds leuker begonnen te vinden dus zow ging het wel ongeveer xD!!!!

    ik had ook schrei al eerder gehoord maar was toen nog niet meteen fan want ik verstond niks van duits ongeveer eind 2006 ben ik wel fan geworden want nu begrijp ik waar de liedjes om gaan en tom is nu een maal een lekker ding.(H)


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik had een vriendin en had me een liedju laten horen en ik was meteen verliefd man vooral op bill zn stem die is zo mooi(H)(H) en bill en tom zien er zo mooi uit en ik ghing plaatjuhs bekijken(typing)en ik werd nog doller fan van ze(H)(K)(H)

    I love(H) (H) (H) (H) (H) tom en bill

    ik zocht een keer het liedje sex bomb voor een feestje op youtube en toen zag ik filmpjes van Tom Kaulitz sex bomb?? en zulke dingen ik was toen helemaal gek van Tom en zo ook van TH en wat een paar mensen eerder hebben gesegt ik d8 vroeger ook veel aan wat mensen van me d8en maar nu kom ik voor mijn eigen stijl uit en ze noemen me wel gothic op sgool maar nu boeit het me niet meer... ik dnek als Bill het heeft kunnen doorstaan moet ik het ook kunnem want bij hem was het nog erger...en verder was ik ook wel fan geworden omdat ik een 100% egte RockChick ben... TH rockt niet egt zoals Linkin Pakr ofsow maar togh toen ik fan werd was ik niet zo erg Rock!

    mjijn verhaaltje is best wel dom merja hier komt die tog ..
    ik zat met een vriendin op de bank tmf te kijken en kwam durch den monsoon op tmf en mijn vriendin zij die gitaar speelt en die zing zijn meisjes
    dus ik zeg zo wedden we van niet en toen een hele discusie erover (th is nu op de radio :P) ik heb toen tegen me vriendin gezegt ik ga ut opzoeken als bewijs op internet en jaa hoor ut waren jongens :P
    hiihii :D en ze zijn helemaal te gek :D(hoera)
    vooral tom:$

    :P Toen ik 'vroeger' voor het eerst Schrei hoorde dacht ik echt: Wat een shitband zeg!! Maar nu Monsoon is geweest <3 I Love Theire Music!! Rock Rocks!!:P

    Ik ben fan geworden door een vriendin en die is weer fan geworden door mooi weer de leeuw omdat ze een keer daar waren en toen had ze er onwijs veel over en toen vond ik Bill een meisje sorry:( Nu al lang niet meer! Maar ik verveelde me een keer en toen ben ik toch eens gaan you tube op Tokio Hotel en toen d8 ik: Ze zijn eigenlijk sppr top!!!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    een vriendin liet me een liedje horen van TH-- dat van monsoon, het was op haar iPod maar ik hoorde het niet echt tegoei en bovendien was het ook de duitse versie en toen dacht ik: omg die band sucks! en ik had ook een foto van bill gezien en dacht toen écht da het een meisje was (om je dood te schamen)

    maar toen ben ik achteraf op youtube liedjes van hun gaan opzoeke en toen vond ik ze wel (van de 2de keer) lekker klinken, natuurlijk hoorde ik eerst monsoon en toen pas de andere liedjes. Maar intusse is DDM/TTM al een beetje afgezaagd maar hun andere liedjes nog láááng niet!!
    ILY TH 4-ever
    ich liebe dich für immer!
    du wurst alles für mich! <3 x3

    Nou,,Het begon Allemaal Door msn,,Er Had iemand Inde Naam Staan;Tokio hotel;Monsoon!,,Dus ik was wel heel erg benieuwd en Ging het nummer downloade,,Ff Later Deed Ik de tv aan en wie waren der op??!! TH:D:D Dus ik kijke en Ik vond het Egt een Kei Mooi nummer:D:D (En toen ik Tom voor het eerst zag,,Woow Dikke vlnders in me Buik!(H)) Dus Ik nog meer Liedjes Downloade,,DDM,SChrei,,Spring nicht,enzo,,en Toen ben Ik ff Later Platajes gaan Zoeke,,En Ik Vond ze Alle 4 direct leuk:D( en Nee,,Ik heb Egt Serieus NOOIT gedacht dhat Bill een Meid was,,K vond hem wel een beetje raar ,,Maar dhat veranderde wel na 2 dage,,En ik vond Zijn style Stoer,,En die van Tom oo0k:D,,Dus zo is het gekome:D:D(H) en ik ben Al een half jaar fan:D:D Hiep Hiep Hoera:D:D(H)!p.s I (H) Tom!