• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    beetje lang XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik lees elke week de joepie en een keer stond daar dus TH in...
    ik had dus ook al een paar vrindinne die fan ware ma kliet ze ma doen...ma toen ze steeds weer in de joepie kwamen heb ik zo es hier en daar een liedje gedownload van ze en ik vond ze zo goed dat ik allemaal tijdsgriften,liedjes,t-shirts,posters,artikels,... van ze ging verzamelen en ondertusse heb ik al zoveel van ze dat ik al 2 mure vol heb hangen me posters enzo...
    mun ma en broertje en byna mun hele klas zeggen dat het meisjes zyn en dat ze gay zyn maar dan sla ik gwn keihard trug.TH heeft me laten openbloeien en me niet meer laten denken over zelfmoord(want ik wou het dus egt byna doen!)en me gemaakt tot wie ik ben en nu zal ik ze verdomme ook steunen by alles wa ze doen!

    t'is eigelijk niet zo lang geleden... toen monsoon nog niet bekent was, nou, niet zo bekent had ik die naam onthouden. dus ik zoeken op www.clipjes.nl en google. op google had ik tokio hotel ingetypt en toen zag ik opeens al die namen. ik wist alleen Bills achternaam nog niet, maar toen kocht mijn moeder een tijdschrift waar hij model was!!! ubergeil natuurlijk... toen wassie nog 16!!! dat was echt lief,, alleen de rest van mn vrienden en mn familie (min mn broertje) vinden het ook meiden :O:O:O,, maar nu heb ik wel 17 posters (wenk, wenk) Duss...

    Ik ben al zo'n 2 jaar fan (lang o.o);;

    Ik kreeg van iemand (een vriendin die ik niet meer ken x'$) het liedje Schrei! en ik vond dat een heel leuk liedje. Ik heb het naar mijn beste vriendin gestuurd. We zijn alle2 fan geworden, we zijn plaatjes gaan zoeken enzo. Alleen ik dacht in het begin dat Bill een freak was (*schaamt zich dood* Ik was pas 10! xo) Later kwam Monsoon uit, ik herinnerde me de band weer & werd weer fan =D. Nu ben ik helemaal verslaafd aan ze, vooral aan hun nieuwe liedje (A)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    Ik was op vakantie met mijn vriendin en zij had op haar Ipod Monsoon staan. Wij dus hele tijd naar dat liedje luisteren. Toen ik thuiskwam stond in de Joepie heel artikel ervan en ik was beginnen op te zoeken ervan.
    Resultaat:
    *Nog zotter
    *Kalender van Bill
    *8 posters
    *Ouders en Vrienden die zot worden


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Ik werd aangestoken door een vriendin van mij in 2005 (Begin schooljaar) Toen ging ik het luisteren, vond ik ze wel goed, toen doordat het zown hype was vonk niet goed meer, en nu is dat allemaal weer een (klein) beetje bedaard en vink ze weer super goed, maar ik ken ze dus echt al vanaf het begin. =) Maar ik ben dan weer niet zo dat ik gillend voor hun hotel ga staan/liggen/zitten. Het zijn maar gewoon mensen, wel mooi, maar geen goden ofso.

    Wel ook een lang verhaal:
    ik hoorde op de radio monsoon en dacht mooi lied.
    ik zette de TV op en net stond het clipje van monsoon op ik dacht:raar meisje*heb ik later spijt van gekregen*
    niet veel later gingen we bij vrienden die hebben een dochter die fan van Tom is die zat mij wijs te maken dat Bill een meisje was ik wist toen nog niet zo veel.
    de dag erna kwam een vriendin op school al huppelend een map van TH tonen ik:coole map vanwaar?
    zei:duitsland en toen zij ik :ben je naar Duitsland gegaan voor een gewone map*later heel veel spijt van gekregen*
    toen hoorde ik Ready,Set,Go
    en begon te twijfelen ik msnde naar mijn vriendin om te vragen of bill nu een meisje of een jongen was toen begon ze dingen uit te leggen zo ben ik fan geworden!:P

    zeer lang verhaal hé


    death to the one at the end of the serenade.

    Ow...mijn verhaal...laaangg...en raar
    Nou ik had de nummrs schrei enzo wel eens hegoord...maar kon geen duits dus snapte ik er nix van wat er gezecht werd en haakte iike snel af..
    Toen ik 5 maanden latr trough the monsoon hoorde..was ik gelijk helemaal blij..dat nummer sprak mij zo aan...
    Toen was ik binnen een week egt heleemaal fan..allee nummer intervieuws en weetjes ben ik toen op gaan zoeken...Egt niet normaal..Ik gingen alle nummrs luistren...tone torugh the monsoon ook op tmf en mtv kwam stemde ik elke dag..om er maar voor te zorgen..dat ze die bleven draaien..
    Th heeft mijn leven egt verandert..zondr hun had ik heel veel dingen niet gedurft en gedaab die ik nu wel durf..ook door hun nummers heb ik de dood van mijn oom kunnen verwerken,,
    Mijn vriendinnnen snappen niet hoe je zoon grote fan van een band kan zijn...Maar ze weten niet dat TH mijn leven zowat gered heeft..
    xXx

    nou...

    mijn duits was heel erg slecht een 4 xD:(
    en me tante (die duist leraares is) vond dat ook:S
    dus ze zei dat ik duitse liedjes moest luisteren:D
    ze stelde Tokio Hotel voor(H)
    omdat ze best bekent zijn onder de jongeren xD(cool)
    nu is me duits een 8!(H)(dance)
    en ben ik fan van TH(H)
    und in liebe mit Bill(H)(H)(A)

    Noouh Als Je Ut echt wilt weten :D
    Het Was In 2005 Ofsoo En Mijn Vriendin En Ik Besloten een Dansje Te Doen voor de klas (yeah)
    Mn Vriendin had zown gebrande CD En Toen Hoorde Ik Zoow Dat Liedje Schrei Ikkez Zoow van Wat voor taal is dat xD ik kon toen nog geen duits (A)
    Toen besloten we ons danse op schrei te doen en het werd gwoon vet lollig (yeah)
    en iedereen zoow klappen en zoow schrei mee zingen aan t einde :P
    toen wist ik nog nie wie dat waren en ik zoow van wie is da liedje eigelijks?
    Zij zoow van Tokio Hotel
    Ikk Euuh Tokio Hotel?
    Naaouh Ik wist nog steeds nie wie da waren toen ging ik met haar mee zoo naar haar huis en ze had th aan haar deur hangen (H)
    en ut was zoown mooi poster ik vergeet ut nooit meer (hoera)
    best wel lang verhaal he
    (K)(K)

    hmmz, van mij wast eigelijk nie zo lang geleden... kdenk int begin van de zomervakantie.. toen da ze voor de 1e keer in de joepie stonde denk ik.
    De zus van me vriend had al gezegt dat ze mooi zongen en zo.. en toen ik die clip monsoon zag op tv was ik helemaal van de kaart. Bill is zooooo geil!
    mjah, en sindsdien ben ik GIGA fan!!!
    Bill zingt als de beste en zen style is zoooo vet cool, kvind der geen andere woorden voor! hij durft te zijn wie hij is! respect man! kon ik die maar es echt tege kome....
    der weet ook toevallig niemand wnr da ze nog ne keer naar België komen eh? want kzit der zot achtr te zoeke:(
    I(H)Bill für Immer!!!!!!!!:$:$

    bij mij was het zo bijna iedereen vroeg aan me of ik tokiohotel leuk is ik wist nog niet wat het was en is een kieer werd ik nieuwgierig ik ging kijken op youtube wat dat was het eerste dat ik schrei aan klikte en ik vond het leuk enzo

    Heelkort;

    Ik ging tmf kijken . schrei was net uit .
    &toend8 ik . Wauw dit is tegek . en ging ikalles downloaden . toen werd ik fan ..

    Na ong 2 jaar fan te zijn . dacht ik waarom luister ik hiernaar . en ben ik geen fan meer xD


    haha XD zo lol

    Ik zet er ook maar ff wat bij (cool)Ben nog niet zo lang fan

    Ik kende al wat mensen die TH fan waren.
    Ik was zelf nog geen fan, maar vond ze ook niet slecht. Eerst dacht ik dat Bill een meisje was. Maar toen ik achter zijn naam kwam wist ik wel zeker dat het niet zo was. Het eerste liedje wat ik zag was Trough the Monsoon ik vond t wel lekker klinken, toen heeft mn nichtje mij ook nog aangestoken met het THlove virus :P en kreeg ik dus meer nummers te horen (die zij mij stuurde via msn). Eerst dacht ik ik koop geen cds van ze want het past niet bij mijn karakter (ofzo), maar uiteindelijk dacht ik Whatever ik vind ze goed! en ik kocht Scream! sinds kort heb ik ook Zimmer 483. De Duitse nummers vind ik persoonlijk nog beter (maar dat komt vast omdat ik kick op Duits^^)

    (flower)(K)(cool)


    It's heavy but you are not the only one

    me vriendin was fan
    en ik de hele tijd omg dat zijn wijven en toen ging ik plaatjes zoeken en toen dacht ik oeewhhh tom is best lekker... en toen werd ik steeds meer fan, liedjes downloaden etc. en toen otndekte ik dat tom player was en ging ik vanzelf bill leuker vinden:P en nu ben ik al 6 maanden en... 22 dagen verliefd op m:D en toen ik net fan was bleken ze concert te geven (8-10) en toen gingen we daar gelijk heen en 4 maart natuurlijk ook.. en doordat me vriendinnen fan waren werd het nog veel erger en nu ben k die-hard fan...

    xx


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.