• Bij mij is dat een lang verhaal(Y):P

    lang verhaal, ma ik vertel het toch^^
    het begon in '06 toen Melanie(een vrindin) een té goeie band had gevonden (ik citeer haar) ze liet my DDM zien en horen. ik vond het wel goed maar niet vn wow!. dan werd het terug stil rond TH. maar in juni vorig jaar hoorde ik monsoon op tmf, en ik herkende de melodie direct, na een beetje opzoek werk had ik het gevonden. maar direct mega fan worden zat er niet in. ik werd toen zwaar gepest en ik lette enorm op wat mensen vn me d8en zo wou ik me tot het perfecte meisje vormen. toen ik een meisje uit mijn klas bill hoorde uitmaken maakte ik het dus vo mezelf uit: geen TH vo my, hoe goed ik ze ook vond. da is laf, maar wat pesters met een mens doen. en dan in september '07 ging ik naar het eerste middelbaar. daar leerde ik Leila kenne (BillxDHVJ) kennen en zij was fan. zij leende me scream en door haar durfde ik trug mezelf te zijn. en nu ben ik nog altyd fan:D
    voila, da was het zo een beetje, natuurlijk in grote lijnexD


    La Vie en Rose

    ik ken ze van het internet, ik had een fout ingetypt en dan kwam ik zo op tokio hotel, dan ben ik eens gaan kijken en toen bleek dat dat Tokio Hotel was


    One Day you'll remember me...

    Ik ben nog maar een jaar fan (niet zo lang dus) en ik heb ze voor het eerst gehoord met monsoon op de radio
    Ik ben echt als één van de laatste te weten gekomen dat zo'n super fantastische groep bestaat !

    xD

    Via muziek op youtube,
    ze waren nog niet eens bekend en monsoon was nog niet uit. Ik ben idd een van de oudere fans. Maar ik vind ze nu wat minder, De liedjes luister ik af en toe, nouja nu ben ik dus gewoon iemand die af en toe een th nummer luisterd als het voorbijkomt.


    They say The aky is The limit. Why are there footsteps on The moon?

    Ghehe door iemand vn MSN, ze ware ook nog ni bekend, en ze zei tege mij ge moet 'durch den monsun' downloade, en ja da smaakte gwn naar meer, en even later hoor ik Monsoon op de Tv's xD
    x33


    He's the reason for the teardrops

    Eerst in groep 8, toen was een vriendin van mij er fan van. En ik vond d'r niks aan. En toen zei ze zo; 'Nouja, als je moest kiezen, zou je toch ook Bill kiezen.' Sindsdien kon ik Bill niet meer uit m'n kop krijgen x'D En dat vond ik écht niet leuk x'D
    En wat later, in de 1ste.
    Ik had d'r nogsteeds echt een róthekel aan, ik kende alleen DDM & had Reden een keer vaag gehoord x'D Ik vind DDM niet zo goed dus ik dacht van.. Omg al die muziek is zo kut. Mijn hele klas heeft er helemaal haat aan enzeu O_O Maar toen liet een vriendin van mij Schrei horen, en toen was ik echt van.. 'Dit is echt goed >.<' En toen ben ik toch maar fan geworden x'D Dat was in December dit jaar ;P En toen had ik dus geen kaartje voor 4 maart, heb ik er sirieus 3 maart savonds nog een gekocht, omdat ik er persé heen moest x'D En toen zou ik eigenlijk niet naar 14 juni mogen, maaar wie komt er via een vriendin die kaartjes gewonnen had bij TMF aan een goedkoper kaartje zodat ze wel maaag? Ikke ='D !


    Mew <3

    een vriendin van mij vertelde over tokio hotel en toen ben ik op internet gaan zoeken