• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    btw xD :p

    als je de vriendin van georg bent xD moet je altijd een borstel bijhebben voor zen haar te kammen (op zen hoofd wel te verstaan) want ik heb een foto waar ie dus een knopenbol heeft !! :o


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    :O
    SHIT we hebben gustav nog! verander hem snel!

    IKKE GUSTAV!!!xd
    - die moet ook met zen kont schuuddeden dan anders niet (puh)

    xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    hahahaha :'D ik heb kontschudder :'D

    btw xD :p

    als je de vriendin van georg bent xD moet je altijd een borstel bijhebben voor zen haar te kammen (op zen hoofd wel te verstaan) want ik heb een foto waar ie dus een knopenbol heeft !! :o

    great-.-' toevallig dat ik dit weer voor heb..moet ik nu constant zijn haar kammen

    ik weet het !! Ö afpakker xD

    ik ging over flauwgevallen meisjes lopen xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    GOD waarom ging je dan ook weg sukkol :'D

    (...)
    great-.-' toevallig dat ik dit weer voor heb..moet ik nu constant zijn haar kammen

    Jha dat moet je bij paarden ook hoor xD wat ook nog es klopt want georg heeft een paardenlach xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    haha ja okee, gustav EN Bill x'D.. naja dan Tom ook hea en Georg o_O oehh,, naja ik moet nu gaan moet ff dvd's terug brengen naar de video theek kan wel ff tijdje duuren voor ik terug on ben hier op,, want mijn zusje moet dan ook nog :(:S, en dus kom ik denk ik straks wel weer Bye HoudVanJullie!

    GOD waarom ging je dan ook weg sukkol :'D
    omdat ik me moest gaan douchen xD BELANGRIJK


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)
    Jha dat moet je bij paarden ook hoor xD wat ook nog es klopt want georg heeft een paardenlach xD

    Dit gaat te ver!!! Beledig mijn Georgje niet x'D

    Hahaha snuggere^^

    OKEE BAAI<33

    (...)
    Dit gaat te ver!!! Beledig mijn Georgje niet x'D
    Nhee hoor sgat maar kijk es op de DVD van leb die sekunde xD ik lig altijd plat als ik dat zie xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    haha ja okee, gustav EN Bill x'D.. naja dan Tom ook hea en Georg o_O oehh,, naja ik moet nu gaan moet ff dvd's terug brengen naar de video theek kan wel ff tijdje duuren voor ik terug on ben hier op,, want mijn zusje moet dan ook nog :(:S, en dus kom ik denk ik straks wel weer Bye HoudVanJullie!

    Please don't gooo!! nouja byebye XxX

    :'D HAHAHA arme georgie. moet ik die ook nog gaan troosten.