• okee ik wil ff dit zeggenn je ziet denk al wel waar het over gaat he nou ff nog de uitleg waarom die titel:

    nou Tom is altijd eigendunk en heeft vaak wel is grote mond als hij bij Georg Bill en Gustav is maar als hij alleen is is hij echt maar ook echt heel erg verlegen. hij laat het niet merken en verschuild het achter zijn uiterlijk. dat had hij ergens in een intervieuw verteld en ik ik denk dat hij zecht dat hij one night stands heeft om stoer te zijn.. nu nog jullie reacties!!

    xD maar toen hij dat deed (Bill in het publiek springen) stonden er allemaal securitie mannen die hem opvingen ^^ da was zo geregeld xD want als je erop let, zie je dat er hem allemaal zware manne vast hebben, en NATUURLIJK ook een paar fans ^^

    Gelukkig is Bill niet zwaar x'D

    maar kindjes!! :O dan staat Bill wel HELEMAAL naakt op het podium als hij terug overeind komt!! xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    Gelukkig is Bill niet zwaar x'D

    een vriend van me zei tegen me toen hij een foto zag van Bill in zwembroek 'Wahah, Zo dik da Bill is xD tom raakt over 20 jaar nog wel in z'n broek, maar Bill' ...
    en nu zit ie alsmaar te zeggen dat Bill dik is
    da slaat nu toch nergens op -_-'

    maar kindjes!! :O dan staat Bill wel HELEMAAL naakt op het podium als hij terug overeind komt!! xD

    Alsof dat erg is x'D

    (...)
    een vriend van me zei tegen me toen hij een foto zag van Bill in zwembroek 'Wahah, Zo dik da Bill is xD tom raakt over 20 jaar nog wel in z'n broek, maar Bill' ...
    en nu zit ie alsmaar te zeggen dat Bill dik is
    da slaat nu toch nergens op -_-'
    jha dat zijn die vakantie foto's xD maar dat is dat bill neerzit dan is zen buik dubbel geplooid en lijk je dik xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)
    een vriend van me zei tegen me toen hij een foto zag van Bill in zwembroek 'Wahah, Zo dik da Bill is xD tom raakt over 20 jaar nog wel in z'n broek, maar Bill' ...
    en nu zit ie alsmaar te zeggen dat Bill dik is
    da slaat nu toch nergens op -_-'

    Als Bill dik is dan ben ik een vette koe x']

    (...)
    Alsof dat erg is x'D
    voor ons niet maar ik denk dat hij zich zou doodschamen xD


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)jha dat zijn die vakantie foto's xD maar dat is dat bill neerzit dan is zen buik dubbel geplooid en lijk je dik xD
    Maar het is niet eens die foto xD het is er eentje van dat ie rechtstaat met z'n handdoek in z'n hand ^^

    (...)
    Als Bill dik is dan ben ik een vette koe x']
    dat ben ik zowizo al :P


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)voor ons niet maar ik denk dat hij zich zou doodschamen xD

    Ik zoe me ook schamen, ik zou echt nie kijken xD uit respect voor Bill, en ik zou zeker geen foto nemen

    (...)Maar het is niet eens die foto xD het is er eentje van dat ie rechtstaat met z'n handdoek in z'n hand ^^
    dan is ie blind XD maar ik vind die foto's kei onduidelijk voor deze tijd met alle moderne fototoestellen enzo!! :O


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)
    Ik zoe me ook schamen, ik zou echt nie kijken xD uit respect voor Bill, en ik zou zeker geen foto nemen
    nhee ik ook niet!! Ö dat zou erg zijn ik hoef er geen foto van xD EN dat doet de paparazi al als je dan egt een foto wilt kan je hem de dag erna uitknippen uit een tijdschrift


    foto's onthouden wat mensen vergeten

    (...)dan is ie blind XD maar ik vind die foto's kei onduidelijk voor deze tijd met alle moderne fototoestellen enzo!! :O
    Jah, maar wrs zegt ie da om me te klote ofz, maar ik bedoel maar, Bill heeft idd een buikje, maar das geen vet, dat gewoon normaal xD

    (...)nhee ik ook niet!! Ö dat zou erg zijn ik hoef er geen foto van xD EN dat doet de paparazi al als je dan egt een foto wilt kan je hem de dag erna uitknippen uit een tijdschrift
    Ik zou heel veel kwade brieven schrijven naar de papparazia dingses dan ^^ Wie doet er da nu een foto nemen van iemand die naakt is