• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN

    Ik vind t stom da lovers en haters zo n soort vn 'oorlog' voern.. komaan, das echt belachelijk. Ik ben fan ma kben nie zo bezeten lijk de meeste hysterische meiskes vb: 'alsde bill ene keer aanraakt zijde dood!'
    get a life ! tzijn ook ma mensen en tzijn geen bezittingen of zo iets.
    en ook als ik zeg datk fan ben (vn hun muziek btw, ookal vintk tom geil xD) krijg k van haters op mijn kop da ze mij belachelijk of zoiets vinden. Die hysterische meiskes maken de 'normale' fans gwn compleet belachelijk.
    respecteert nu gewoon mekaars mening, da vintk nu zo een stom onderwerp om boel over t maakn xS.
    Mja xD.

    Naja jullie mogen ze wel nix vinden, dat beteent niet dat wij ze niet leuk mogen vinden!

    Waarom vinden jullie het niet leuk dat het een hype is?! Je hebt er toch geen last van?!
    Bemoei je met dingen die je wel leuk vind...
    anders heb je ook een lekker negatief leven zeg!

    Laat ons nou maar lekker onze lol hebben en ga zelf lol zoeken




    meej eens!!!


    bla bla bla

    TH heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerst!

    Naja jullie mogen ze wel nix vinden, dat beteent niet dat wij ze niet leuk mogen vinden!

    Waarom vinden jullie het niet leuk dat het een hype is?! Je hebt er toch geen last van?!
    Bemoei je met dingen die je wel leuk vind...
    anders heb je ook een lekker negatief leven zeg!

    Laat ons nou maar lekker onze lol hebben en ga zelf lol zoeken




    meej eens!!!


    Dankje, eindelijk IEMAND die het ooit met me eens is.
    Op hyves word ik bedreigd door haters, alleen omdat in mijn hyvesnaam TOKIO HOTEL staat.
    Ik heb hun toch niks misdaan :(
    Al moet ik toegeven dat ik mee heb gedaan aan de 'zet haathyves op niet oké' actie :P


    The only way to have a friend is to be one

    kan me voorstellen dat je er gek van wordt xD maar ja quizlet is helmaal overgenomen, nix aan te doen xD


    BAM!

    quizlet is niet overgenomen, wees maar neit bang ;) het is nu al VEEEEL minder ergals eerst... gelukkig maar ^^ ik ben ook deels door de overhyperactieve fans minder fan geworden... ^_^" sorry, ik kan er ook niks aan doen :S maar goed...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik respecteer iederse menig!!!! als je het irri vindt dat overal iets over th staat dan zet je toch gwn je filter aan(rechtsboven)
    ik zie geen reden om iemand te gaan uitschelden als die zijn menig geeft maar het is ook niet de bedoeling dat je bill gaat uitmaken voor****anders wordt ik wel :@(6):((
    je moet wel weten waar je grenzen liggen anders ga je te ver.....en dat was mijn menig.......
    kiss helga
    ps.i love TH & BILL 4 ever!!!!!!!!!!!!(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    Ik vind t stom da lovers en haters zo n soort vn 'oorlog' voern.. komaan, das echt belachelijk. Ik ben fan ma kben nie zo bezeten lijk de meeste hysterische meiskes vb: 'alsde bill ene keer aanraakt zijde dood!'
    get a life ! tzijn ook ma mensen en tzijn geen bezittingen of zo iets.
    en ook als ik zeg datk fan ben (vn hun muziek btw, ookal vintk tom geil xD) krijg k van haters op mijn kop da ze mij belachelijk of zoiets vinden. Die hysterische meiskes maken de 'normale' fans gwn compleet belachelijk.
    respecteert nu gewoon mekaars mening, da vintk nu zo een stom onderwerp om boel over t maakn xS.
    Mja xD.


    ik ben het 100% met je eens!(A)

    ik been geen fan .
    En nu is quizlet geovertokiohoteld .
    en dat is super irritant x]


    Ben een beetje fan,Soms benik echt heeeeeeel erg fan en zoek ik op Google alles van ze op maar soms hou ik er totaal niet van. Dus verschilt >.<

    ben geen fan , ook geen hater. Ik snap eigelijk niet wat iedereen zo goe vind van hun (in het begin waren ze goe, nu vind ik ze commercieel).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben een hater, maar ik scheld ze ENKEL uit als fans iets over MCR zeggen, wat (julliewetenwieenwanneer) het geval was...
    Van mij Mag Bill Koning worden, mij boeit het toch niet ...
    Ik respecteer fans, zolang ze MCR debuiten houwen


    Groezrock was AWESOME! <3

    wat ik ook wel vreselijk irri vind is

    dat als er een persoon op quizelt komt hij

    -bedolven word over th quizen (er zijn ook hele goeie quizen over andere dingen/mensen/...)
    - bijna bij iedere naam iets met th ziet (vind ik toch(A)
    - als je op het forum komt er bij actieve topic altijd over th word geklets (ook volgens mij mening)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ben een hater, maar ik scheld ze ENKEL uit als fans iets over MCR zeggen, wat (julliewetenwieenwanneer) het geval was...
    Van mij Mag Bill Koning worden, mij boeit het toch niet ...
    Ik respecteer fans, zolang ze MCR debuiten houwen


    mee eens (A)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Toen ik eerst op dese site kwam vond ik Tokio hotel best wel chill alleen toen werd het te druk en dan word het ook niet meer leuk want iedereen jat elkaars ideën xD toen werd ik hater, maar niet dat ik ging zitte kutte ofsoww ik vond bill ook geen lelijk wijf maar ik mocht ze niet ik vond ze maar te commercieel vroeger waren ze leuk en spontaan nu niet zo meerr vond.. vind ik nog steeds maar ik haat ze nu niej meer ik wil der gwn nix meer mee te maken hebbe drm ben ik ook met dat soort quizjes gestopt behalve 2 XD proudbitches en met TomxMYGOD thats itt.. ik snap wel wrm mensen ze haten en ik snap ook de fans maar soms reageren de fans hier ook overdreven maar soms de haters ook licht eraan weetje..


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    ik hou niet van th


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen