• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN

    IK VIND HET DOM ONEUZEL AFGEBEFTE TEFEN ,! :@
    sorry maar ik word hier egt heel boos over.
    hun syn fan van byvoorbeeld shenkie en dna seg ik tog ook nie ;
    Shenkie is een homo shenkie mag dood vallen shenkie is bi ofsow ?!


    Wtf doe rustig :O Niet elke NIET fan Zegt dat or.
    k ben Ng wel fan , maar k ken betere bands (na mij MEINING DUS GA GVD NIET ME MENING AFKRAKE OF JE KRIJGT HET TE HORE (A))
    Zoals Miyavi.Cinema Bizarre ,Gazette, Bullet for my valentine

    En ga nu Niet zegge dat CB Tokio hotel gaan nadoen , wnt believe me, Cinema Bizarre heeft wel betere dingen te doen Dhan Th na aapen -_- Dus daar wil ik geen knkr gezeur over ;)
    Mrjaa je hoeft alsnog niet direct te gaan zegge van ja het zijn domme onneuzele Afgebefte Teven (waar niks op slaat :P ma het is wel een grappig woord Afgebefte teven )


    I solemny swear i am up to no good

    Mijn BF is een niet-fan van Tokio Hotel..maar ze respecteert mijn muziek smaak, en ik de hare.

    Ik heb de Spice Girls nooit leuk gevonden..maar daar besteed ik dan ook geen aandacht aan.

    Mel-C (volgens mij was zij t?) had gewoon een te goede stem voor die groep..daarom is t ook maar goed dat ze een solo carriere begon :)

    da's mijn mening.





    It's heavy but you are not the only one

    ik-->fan
    - ik vind het stom om steeds commenaren te krijgen , tokio hotel suckt..
    dat vind ik al wannabe geworden O_o
    ik snap niet hoe je iemand kunt haten als je ze niet kent hoor.. echt zielig!

    Bill = lief,aardig, sexy,energie vol^^
    Tom = geil,knap,lief
    Gustav : hardstikke cute, en heeft humor
    Georg = rockertje,lief,nice
    en ze maken ofcourse geweldige muziek:D
    wat vind je dan niet leuk aan ze ?

    Nja ik vind Hun muziek niet meer zo leuk

    ma k vind het wel tof voor ze dat ze zo ver zijn gekome :)

    Alleen hoop ik dat ze niet fcking verwaand worde ;)

    Mrjaaa ZolangTH happy is, IS het tog prima :)?

    Alleen tis egt wel erg :O In de londen Zag ik zowat allemaal dingen Van Th
    Dhan denk ik wel ff van Wtf
    K wil meer CINEMA BIZARRE :P
    mrjaa Miss komt dat ng :P

    haha, maa k heb niks tege de fans, K ben vroeger geweest < maa nu vind k hun muziek niet zo veel meer aan,
    heb denk ik te veel geluisterd xD

    mrjaa k vind o0k, Als je ergens fan van bent, Hoeven De niet fans ng niet zo knker zielig te doen,
    Als iedreen fans + niet fans aardig doen is dr niks aan de hand

    mrja sommige haters zijn wel erg extreem besig
    Ma die vinde th vast leuk Wnt anders zoude ze niet zo extreem overdrijve ;)

    Oeff dit was mijn lange mening :P

    gehghe :P


    I solemny swear i am up to no good

    de niet Fans Zo knker zielig te doen bedoel ik :P sorry xd


    I solemny swear i am up to no good

    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.


    HAHA
    MichellexTH zei op 16 sep 2007 - 9:53:
    IK VIND HET DOM ONEUZEL AFGEBEFTE TEFEN ,!

    Dat vind ik nog eens geniaal xD


    I recycle my thoughts.

    Ik kan me best voorstellen als mensen denken, hee, leuke site, en dan één grote TH invatie aantreft die persoon er geen zin meer in heeft.


    blame the bully.

    ik ben geen fan, ik haat ze niet maar vind het wel wat irri dat het zo'n hype is.


    Ja,daar kan ik in komen.

    Oke ik vind Anti-TH mensen nie erug ofseu maar ze moetten me er niet mee lastig vallen

    BITCHFIGHT*kwijl*

    Maar als je op zo site zit en dan TH haat vraag je gwn om aandacht he beetje zielig vind ik da aandacht vragen maa ag als ze aandacht willen krijgen ze dat!

    CATFIGHT!!(cat)

    Nouja op zo site vragen ze erom vooral als je een foto in je fb zet waar een kruis door Bill staat en er bij zit; Dit vind ik nou een mooie foto!


    I do not hook up.

    hmhm,

    ik ben wel fan van th,, naja,, sinds ik de jonas brothers sie steeds minder van th,,

    ma ik hou nog wel vandse en ben so anti th oorlog,,, geen gerusiej erover,, vind je se nii goed? oke jou menigng vind ej se wel goed?: ok, jou mening heb er plesier van ok? neit elkaars "neus eraf bijten" ;) en ondanks dak fan ben/was(ik ben ngo wel eig hoa) vi nk ik bill op somige foto's ookw el een emisje ma dat wille we meestal; niej sien,, naja niejj erg toch,, zolang we neit schelde ist goed:S


    dit was mijn mening.


    Uzumaki Naruto<3

    HAAAHAHAHAAHAHAAHA, Mensen die Geen TH fan zijn, Zijn onozel. Menn luister hun muziek, Word fan en gaa hier een leven er bij zoeken op Quizlet. Als je TH ben bent, is het hier op Quizlet het leukste hoor xd.
    Sorry, dat is mijn mening.
    Ik lieb Aalle TH Fans, en de rest bomt me lekker niet.
    En zo kan ik ook wel weer zyn.
    xx.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Hoe kunt ge nu tegen tokio hotel zijn ? Ik bedoel oke ge kunt hun muziek misschien ni goed vinden maar luistert daar dan gewoon ni naar en erger u ook ni aan die dinge alsof ik fan ben van Eddie Wallie x'D Ga ik heb nu haten ?
    En ik ga u nu geen bitch slet trut of hoer noemen zoals jij het zegt ik heb respect da gij die ni goe vind maar heb ook respect voor de mensen die die wel goed vinden !

    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    lalala. zolang ze niet schelden op th is het goed.

    ik vind die bill-is-homoshit wel wat afgezaagd. kun je niks anders verzinnen?
    en trouwes, hij is niet homo, hij is gwn pure sex

    Ik respecteer ieders mening wel ,,duss nu niet gelijk op me te gaan lopen sgelden maar:
    Ik snap de th-haters niet..ik bdoel ..se nixx aan vinden ..okeej ..maar haten .. je kan se tog eigenlijk niet haten? ik bedoel je kent se niet eens persoonlijk.. Se worden alleen maar gehaat omdat se er anders uitzien en dat vind ik respectloos..ieder heeft sn eigen smaak!


    Crack a bottle

    tokio hotel is liefde!!
    xx