• oke, ik heb al helemaal gezien dat deze site zogoed als bezeten is van TH;
    maar zijn er hier mensen die GEEN fan zijn,
    wat vinden jullie hiervan,
    irritant, of kan het je niets schelen..?
    Het is ook niet de bedoeling dat fan hier beginnen schelden.

    iedereen mag voor zijn mening uitkomen, het zou ook niet leuk voor jullie zijn om in de minderheid te zijn en nog eens uitgescholden te worden

    een boodschap...
    RESPECTEER ANDERMANS MENING OF GA ERGENS ANDERS VERVELEND DOEN

    Hou ni meer van th.Vroeger vontk ze wel goe maar was geen hyprfan (die zo al begingt te schreeuwe als ze nog maar een foto zien ofzo -.-) en nu heb ik er een hekel aan (A)


    HaveFun!

    Naja jullie mogen ze wel nix vinden, dat beteent niet dat wij ze niet leuk mogen vinden!

    Waarom vinden jullie het niet leuk dat het een hype is?! Je hebt er toch geen last van?!
    Bemoei je met dingen die je wel leuk vind...
    anders heb je ook een lekker negatief leven zeg!

    Laat ons nou maar lekker onze lol hebben en ga zelf lol zoeken

    Wij geven onze mening en als jij dit geen leuk topic vind laat je het links liggen. Laat ons onze mening hebben.
    Ik ben zelf ook TH-fan, maar ik wordt gek van alle kleine meisjes die zichzelf fan noemen en compleet hysterisch worden als iemand een keer kritiek op TH heeft. Dat is nergens voor nodig.


    Bored.

    Bill = lief,aardig, sexy,energie vol^^
    Tom = geil,knap,lief
    Gustav : hardstikke cute, en heeft humor
    Georg = rockertje,lief,nice
    en ze maken ofcourse geweldige muziek:D
    wat vind je dan niet leuk aan ze ?


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Hou ni meer van th.Vroeger vontk ze wel goe maar was geen hyprfan (die zo al begingt te schreeuwe als ze nog maar een foto zien ofzo -.-) en nu heb ik er een hekel aan (A)

    Welkom bij de club. Ik vindt ze steeds minder leuk. Al is het alleen omdat die meisjes van 13 zo over-the-top reageren als iemand een keer kritiek heeft -.-"


    Bored.

    Bill = lief,aardig, sexy,energie vol^^
    Tom = geil,knap,lief
    Gustav : hardstikke cute, en heeft humor
    Georg = rockertje,lief,nice
    en ze maken ofcourse geweldige muziek:D
    wat vind je dan niet leuk aan ze ?

    Hun jonge fans die over-the-top hysterisch reageren wat nergens voor nodig is.


    Bored.

    (...)
    Hun jonge fans die over-the-top hysterisch reageren wat nergens voor nodig is.


    Oke; dat vind ik ook niet bepaald leuk van die kleine kinderen. Maar toch ben ik fan; ik let gewoon niet op die irritante kinderen. & Dat lukt me wel best :Y)


    Tanya is de beste.

    (...)
    Wij geven onze mening en als jij dit geen leuk topic vind laat je het links liggen. Laat ons onze mening hebben.
    Ik ben zelf ook TH-fan, maar ik wordt gek van alle kleine meisjes die zichzelf fan noemen en compleet hysterisch worden als iemand een keer kritiek op TH heeft. Dat is nergens voor nodig.


    Ik ben het volledig met je eens >.< Al die kiddo's die al beginnen te hyperen bij het woord 'Bill' Gosh, nee bedankt TT_TT

    Kvind die hype ook wel irritant.. Ik bedoel.. Iedereen heeft het ALLEENMAAR over.. Heb je dan verder geen leven ofzeu =l ?


    Mew <3

    ik ben geen fan, ik haat ze niet maar vind het wel wat irri dat het zo'n hype is.

    Kan je het niet hebben? Jij bent zeker fan van Thomas Berge die zijn eigen naam niet durft te gebruiken omdat ie zo lelijk is!


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    (...)

    Oke; dat vind ik ook niet bepaald leuk van die kleine kinderen. Maar toch ben ik fan; ik let gewoon niet op die irritante kinderen. & Dat lukt me wel best :Y)

    Oké, niet iedere jonge fan is zo. Maar het merendeel wel en daar erger ik me kapot aan. Toen met die Anti-Bill-Meeting wilden ze een Freakin' wraakactie gaan houden -.-" Dat heeft toch geen nut -.-"


    Bored.

    TomXRianne zei op 24 juli 2008 - 20:37:
    ik ben geen fan, ik haat ze niet maar vind het wel wat irri dat het zo'n hype is.

    Kan je het niet hebben? Jij bent zeker fan van Thomas Berge die zijn eigen naam niet durft te gebruiken omdat ie zo lelijk is!

    Dit bedoel ik dus -.-"
    @ TomXRianne: RELAX! Trek niet meteen conclusies over mensen die je niet kent. Zij zijn gewoon geen fan van TH en dat heb jij alleen maar te accepteren. Als jou dat niet aanstaat ga je maar op een ander topic reageren.


    Bored.

    (...)
    Ik ben het volledig met je eens >.< Al die kiddo's die al beginnen te hyperen bij het woord 'Bill' Gosh, nee bedankt TT_TT
    Kvind die hype ook wel irritant.. Ik bedoel.. Iedereen heeft het ALLEENMAAR over.. Heb je dan verder geen leven ofzeu =l ?

    Thanx. Naar mijn mening is TH veel en veel te commercieel geworden. Als ik nu zeg dat ik TH-fan ben, krijg ik een reactie als deze: "Hoor jij bij die kleine meiden die schreeuwen: 'Tom! Fick Mich!' maar die het nog nooit hebben gedaan. Ben je hun babysitter ofzo?"
    God -.-" Ik schaam me onderhand om TH-fan te zijn. Alleen door die kinders die overdreven reageren als iemand jongens beledigd die ze niet eens kennen!


    Bored.

    (...)
    Oké, niet iedere jonge fan is zo. Maar het merendeel wel en daar erger ik me kapot aan. Toen met die Anti-Bill-Meeting wilden ze een Freakin' wraakactie gaan houden -.-" Dat heeft toch geen nut -.-"


    Néé; niet iedere jonge fan is zo; maar op Werchter Boutique waren er wel een aantal :)


    Tanya is de beste.

    (...)

    Néé; niet iedere jonge fan is zo; maar op Werchter Boutique waren er wel een aantal :)

    14 Juni waren ze er ook -.-" Naast mij stond een meisje van 7 (!) te schreeuwen dat ze Tom zo geil vond.


    Bored.

    (...)
    14 Juni waren ze er ook -.-" Naast mij stond een meisje van 7 (!) te schreeuwen dat ze Tom zo geil vond.


    Zie dat vind ik erg. Ik bedoel komop; ik kwam ook is op een site. En dat was een meisje van 8 ofzo en ze zei dat ze fan was van TH, maar de zin waarin ze zei dat ze fan was was niet eens deftig geschreven en stond nog vol van die kinderfouten... Sorry, maar ik vind dat echt erg soms, maar het weerhoud me niet om fan te zijn :) x


    Tanya is de beste.

    (...)
    Zie dat vind ik erg. Ik bedoel komop; ik kwam ook is op een site. En dat was een meisje van 8 ofzo en ze zei dat ze fan was van TH, maar de zin waarin ze zei dat ze fan was was niet eens deftig geschreven en stond nog vol van die kinderfouten... Sorry, maar ik vind dat echt erg soms, maar het weerhoud me niet om fan te zijn :) x

    Ik kan er met mn hoofd nog steeds niet bij dat haar ouders dat meisje uberhaupt naar het concert hebben laten gaan.
    Ik kom er ook gewoon voor uit dat ik fan ben. Maar om steeds weer opmerkingen naar je kop te krijgen gesmeten dat je fan bent van een kinderbandje is ook niet leuk. Helemaal omdat het merendeel van mijn vrienden zelf allemaal in heavymetal, hardrock en screamo bands zitten -.-"


    Bored.