• Hejj,jongens.Wie van jullie kennen Bloody Mary?
    Nou,ik heb eens iets meegemaakt dat met haar te
    maken had:


    Ik zat op een soort van chat.Opeens vroeg ik
    wie Bloody Mary was,want ik had geen flauw idee
    wie die 'Mary' is.Ze vertelden me akelige verhalen.Maar ik werd niet bang.Ik zocht,ik zocht,ik zocht.En ik vond op Google,een soort
    van site.Ik leerde er iets van Bloody Mary.
    Hoe je haar moet oproepen,hoe je vermoord word
    door haar.Ik nam zelfs een kijkje op de Engelse
    Wikipedia,en zag dat Bloody Mary oproepen,een soort van spel was op slaapfeestjes.En,op 12 uur,had ik de zin op haar op te roepen.En het het ergste was,dat ik een enorme spiegel in de woonkamer had.En ik dacht zelf de hele tijd.Ik wil het niet doen,en ik had me ingehouden.Nou,ikzelf.
    Wanneer ik ongeveer 9 jaar werd,had met mijn
    vrienden op mijn verjaardag een soort van geest
    opgeroepen.Jarenlang werd ik getroffen door
    rare situaties.Moeder zei,dat ze je zover willen brengen,dat je zelfmoord pleegt.Met rampen,plagen,werd ik ongeveer 3-4 jaar gefolterd.

    Nu wil ik vragen,wie allemaal,heeft ooit met
    Bloody Mary te maken gehad,of met andere soort
    geesten?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Nooit gedaan, ga ik ook niet doen.
    Toen ik erover hoorde durfde ik weken lang neit in de spiegel kijken, terwijl ik haar neit eens had opgeroepen:Y)
    Ik vind het best wel dom om dat te doen O;
    &
    Ik weet trouwens niet of ik het wel geloof, want ik heb nog nooit iets 'geest achtigs' meegemaakt.


    Me so good.

    Ik zou het vet vinden, maar no way dat ik dat ga doen x]


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Haha dat ga ik binnenkort doen, maar ik geloof er niet in en het zal wel niet waar zijn ;D

    dat verhaal van Bloody Mary is best grappig :'D
    Al die verzinsels enzo, ze was Mary Tudor haar zus was de overoverovergrootbet(weetikveel) moeder van elizabeth(de koningin van engeland)
    zo werd ze genoemd omdat ze zoveel mensen vermoordde maar ze is allang dood :3

    oke ik had zin om dat te zeggen ...:$


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    Die legende heeft zoveel verhalen... En tsjah ik zal der ook niet oproepen, maar ik weet niet of het echt zo is.. Duzz ik zeg niet doen.. xD

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 13:21 ]


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    oldDiary schreef:
    Die legende heeft zoveel verhalen... En tsjah ik zal der ook niet oproepen, maar ik weet niet of het echt zo is.. Duzz ik zeg niet doen.. xD


    Nee?!:O -sorry ben melig-


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Heretic schreef:
    Ik zou het vet vinden, maar no way dat ik dat ga doen x]


    Life is a beautiful struggle

    oldDiary schreef:
    Die legende heeft zoveel verhalen... En tsjah ik zal der ook niet oproepen, maar ik weet niet of het echt zo is.. Duzz ik zeg niet doen.. xD


    Ik heb het gedaan maar mijn broer vond het leuk om toen net achter mij te gaan staan met een eng masker :'D


    Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery

    bij mij op kamp hadden we een spiegel, en ik voel energieën. Dus zei riep Bloody Mary op en in dat kamp gebeurde toen allemaal rare dingen:S de kranen gingen opeens aan. Die stomme spiegel leek wel alsof er iemand in stond:O


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Galvanize schreef:
    Ik geloof er niet echt in maar àls het gebeurt, dan weet ik gewoon dat ik een trauma voor het leven ga krijgen en nooit meer in een spiegel ga durven zien. Dus ik neem het zekere voor het onzekere :'DD


    It ain't broke, so don't fix it.

    Mary was de koningin van Engeland (Mary 1) de dochter van Henry de vijfde ofzo. En die ging massaal christenen (of protestanten, not sure anymore) vervolgen, vandaar de bijnaam.

    Ik heb met geesten te maken gehad ja, ze zijn een onderdeel van mijn leven maar ik roep ze niet op die manier op en ook dat heeft weer z'n redenen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 13:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb het eens gedaan

    Is niks gebeurd

    vind het een beetje onzin eigenlijk (:

    Het is niet dat ik niet in geesten geloof

    Maar gewoon, zulke ''urban legends'' zijn er gewoon om mensen bang te maken en meestal is het gewoon een broodje aap (krul)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2011 - 15:50 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Ik heb nog nooit met Bloody Mary te maken gehad, maar vroeger riep ik vaak geesten op met mijn zus en een vriendin. We zijn ermee gestopt toen een van die geesten zei dat hij ons wilde vermoorden, hoewel er niets is gebeurd. Soms vragen vrienden me of ik samen met hen een geest wil oproepen en ik zit daar niet mee, maar mijn zus wil niet en ik ben niet van plan zoiets zonder mijn zus te doen.
    Ik weet niet of Bloody Mary echt bestaat maar aangezien ik in geesten geloof, ben ik niet van plan om te proberen met haar in contact te komen.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Een vriendin van mij is paronomaal begaaft. En ze heeft een keer mijn oom gezien. Die heeft tegen haar verteld dat hij mij beschermt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scary.
    Ik geloof niet, maar tog vind ik het wel eng.. x] :$