• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hij is uniek, meer niet :3


    Don't be a drag, just be a queen.

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')

    Agree (:


    Beeeeeeeesje :-)

    toen ik hem voor het eerst zag, dacht ik dat hij een chinees was, Ook vanwege de naam Tokio hotel xD!


    I solemny swear i am up to no good

    Toch wel.


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, vind ik van niet,
    Ik zag wel aan zijn hoofd dat het een jongen was,
    :3

    xx


    wth.

    Ik vind het wel op een meisje lijken.
    Vond ik altijd al en nu nog xD


    Wees jezelf & wees gelukkig (:

    Ik vind dat je het wel ziet da hij een jongen is, maar hij heeft wel iets vrouwelijks. - vroeger toch, nu ziet hij er echt mannelijk uit :]

    nee, zeker niet hij heeft een eigen stijl en die vind ik super. hij is zo hot♥


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    xDeathBreath schreef:
    Hij is uniek, meer niet :3

    maar,
    iedereen is toch uniek?x'D

    Nope...Ik heb ook nooit gedacht dat hij een meisje was..


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Die is echt moeilijk. Ik denk dat dat mijn mening daar telkens over veranderd. Want de ene keer denk ik echt; Wow, nu lijkt hij wel op een meisje ja. Maar op andere momenten denk ik; nope, 100% man. (:


    it's so empty living behind these castle walls

    sorry dat ik het zeg, maar ik dacht echt dat het een meisje was. Pas toen ik op Q las dat TH alleen jongens waren, wist ik dat hij een jongen was.
    En toen heb ik wel een weddenschap gewonnen =D


    Alis volat propriis

    Bill is wel wat veranderd. Toen met zijn leeuwenkapseltje vond ik hem wel een beetje meisjesachtig. Maar der zijn tg ook veel meisjes die jongensachtig zijn en daar zegt men dan niets op -.-' Btw Bill is niet de enige zanger met make-up denk maar aan dieje zanger van green day :]
    ILoveBill ^.^

    nou kijk.
    als hij z'n haar zegmaar naar beneden heeft en te veel make-up op heeft en 'vrouwenkleding' dan lijkt hij wél op een meisje.
    maar als hij gewoon z'n haar een beetje normaal doet, 'mannenkleren' aan trekt en wat minder make-up dan lijkt 'ie inderdaad niet op een meisje (A)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Eens!!


    Neem je dromen eens mee de dag in!