• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Unsterblich schreef:
    Soms ziet hij er wél uit als een meisje,
    maar dat is 1 vn de dingen die hem mooi maakt,vind ik (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind van wel. De eerste keer dat een vriendin van me een foto van hun lied zien en vroeg: Wie vind ik et leukste? Toen wees ik iedereen aan behalve Bill. En toen ze zei dat ze die leuk vond dacht ik dat ze lescbisch was....

    Sla me maar ;'D


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ONEENS hij lijkt zeker weten op n meisje ik dacht vroeger dat bill en tom meisjes waren!!! (ja de rede van tom is: ik ken n meisje met het zelfde kapsel als hem/haar!)

    Soms wel, soms niet (:
    Hangt ervan af wat voor kleding hij aan heeft,
    of hoe hij zijn make-up heeft.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    een beetje door make-up enzo maar zijn gezichtsvorm is wel mannelijk

    Mee eens.
    Hij heeft gewoon mannelijke gelaatstrekken (of hoe je dat ook schrijft :'D)
    Maar goed, aan de andere kant vind ik het soms wel veranderen, want hij lijkt de ene keer meer meisjesachtig zegmaar dan de andere keer.


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Mee eens, hij ziet er nu al heeeeel veel meer mannelijker uit dan vroeger. ;)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2010 - 19:28 ]


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ligt eraan of hij wílt dat we denken dat hij een meisje is. Als dat niet zo is, nou, tja. Dan maakt het in principe niet uit of je hem een meisje vindt of niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Dôh(krul)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eeens//

    [ bericht aangepast op 11 juni 2010 - 12:04 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    k ben fan en k kan heel hard lachen om andere die tegen me zeggen; das tog een meisje want hij lijkt er soms best op,zoals met z'n handje =')

    maar k vind hem niet egt op een wijf lijken


    If you believe in yourself anything is possible

    hij lijkt zeker wel op een meisje, maar dit is mijn mening. Maar buiten dat, ik ben wél fan van tokio hotel (:


    Keep your head, heels and standards high.

    Ik vind hem niet op een meisje lijken, maar dat vond ik vroeger wel ;3


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    weetikveel, eigenlijk kun je daar niet egt een mening van geven,,,


    A woman's best make up is her smile

    Ik ben harstikke fan van Tokio Hotel en dit is echt niet bedoeld om Bill af te zeiken maar ik vind wel dat Bill eruit ziet als een meisje. Daarin tegen denk ik in geen enkel geval dat Bill homo is. Het is gewoon een jongen die meisjes dingen leuk vind.


    The pain of love, will never stop..