• De stelling van vandaag luidt:
    Bill Kaulitz ziet er niet uit als een meisje

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    NEEN NEIN!
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ook al ben ik echt fan van de jongens, ja; Bill lijkt op een meisje. Maar wat verwacht je anders met zo'n dun lijf en zoveel make-up?


    it's so empty living behind these castle walls

    In het begin dacht ik wel dat het een meisje was. Maar tegenwoordig ziet hij er niet meer zo girly uit.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Uhm nouw dat ligt eraan maar 9 van de 10 keer vinb ik hem er niet uitzien als een meisje


    /

    Aprella schreef:
    Ondanks ik fan ben, moet ik toch wel eerlijk zeggen dat ik op het eerste gezicht dacht dat het een meisje was. Je kan wel zeggen -als fan-zijnde- dat het niet zo is, maar we weten allemaal dondersgoed dat je daar niet omheen kunt draaien. :')


    Never run out of reasons to smile...

    Sair schreef:
    Hij ziet er skr wel uit als een meisje. Volgens mij is het eigelijk gewoon een meisje die zich om heeft laten bouwen zodat hij bij een jongens groep kan!!! xD

    Oké, dit vind ik té. Je hebt hier gewonen vrijheid van meningsuiting maar dit vind ik er toch wel over gaan. Ik ga toch ook niet zeggen dat jij eigenlijk een omgebouwde jongen bent zodat je meisjes kleding kan dragen?


    your eyes are like stars in the night.

    Eigenlijk vind ik hem er precies tussenin vallen. De eerste keer dat ik hem zag op tv, dacht ik dan ook dat het een travestiet was.. Maar hij ziet er meer vrouwelijk uit dan mannelijk. Dat zeker.

    Ik mag dan geen TH-Fan zijn, maar de keren dat ik Bill op TV zag dacht ik eerst dat hij een meisje was. Zijn lange haar, de spannende kleren .. Het is gewoon raar. En nu in zijn nieuwe clip, weet'k veel hoe die noemt, isder een stuk waar zijn haar niet rechtstaat maar in een paardestaart is ofzo. Daar lijkt hij er echt goed op ! + hij was mooier met 'poof' haar, dan die hanenkam ;p


    The only thing that's worse than one is none.

    hij heeft vrouwelijke trekjes, dat klopt..
    maar dat is juist het leuke aan hem
    het hoort gewoon bij hem!(H)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Met zijn sexy strakke zwarte pakje niet nee :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik vind van wel =]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Reaper schreef:
    Oneens, hij ziet er zeker wel uit als een meisje met die make-up en nagels en vooral zijn houding.

    Precies:Y)


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Ik vind hem best vrouwelijk. Toen ik hem voor het eerste zag in een tijdschrift (Hotshotfoto) dacht ik: "Wooow, dat meisje heeft een mooie glimlach O__o"

    Pas later kwam ik erachter dat het een man was. Hhaha


    Observatie is Creatie

    ja als je niet beter zou weten zou je zeggen van wel. maar als je goed kijk lijkt het zeker wel op een jongen(flower)
    en trouwens waarom denken sommige mensen dat hij een meid is, hebben ze ooit in zijn broek gekeken dan:X


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Brewery schreef:
    Soms heeft hij wel wat vrouwelijke trekjes, ja. Maar ik zou niet willen dat die trekjes weg zouden gaan, het is een deel van hem, iets dat hem net zo maakt als hij is.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon