• WIE VINDT DA TOM EEN PLAYER ER IS !!!!!!!????????

    ik ni

    Ik weet het niet eigelijk... Ik denk eig dat hij geen player is. Ik geloof niet egt dat hij al met 25 meisjes in bed heeft gelegen hoor!!

    dat geloof ik ook niet maar hij is echt en lekker ding (en dar kan je niks aan veranderen)(H)(K)(nerd)(yeah)(hoera)

    mss tog wel een klein beetje :$
    Hij flirt graag, maar zo is Tommy nu eenmaal :P
    en als hij wat gedronken heeft...maar dat geeft hij zelf toe he,, en ik heb in een interview met ondertiteling op youtube gezien datie togal beschaamd werd, toen een fan vroeg of et waar was van die 25 meisjes..Bill heeft er zelf nog op geantwoord met:het waren er zelf 26! met een broer-je-moet-toegeven-dat-het-egt-niet-mooi-van-je-is-om-dat-te-doen-met-al-die-meisjes-blik..

    neeeeeeeee!

    Welk interview is dat dan?

    ja, hij is mss wel ne player maar toch is hij nog lief <3 hehe

    iik viind nii da hij een player iis mr hij iis wel vreselijk dOm (A)(A) iis echt wr hoor (H)


    PoisonTrash on camera

    wie zou hem geen gelijk geven ?
    Ik bedoel ,, Die jonge is 18 ,
    Dan wil je genieten ^^,
    En dat doet iedereen anders ...
    Sommige gaan koeie zoeken ofzo ..
    En hy doet het op zyn manier..
    Hy doet lekker zn eigen ding,
    Zouden meer mensen moeten doen [xx , en die meisjes stemmen zelf in .. Dus je kan hem nergens van beschuldigen [xx

    ik vind niet dat hij een player is omdat wie segt dat hij met ze had??? als je playt dan heb je met iemand en tegelijkertijd ook met nog iemand.. tenminste hier in het gwoed bewoonde deel van roffa'dam... Zuid dusz... en alsnog als hij het heeft gedaan met 26 meiden het is tog zijn ding waar hij het allemaal instopt???

    Tom is egt geen player!!!
    Tom is een lkkr ding net al zijn broertje


    school is net een vuilnisbelt ieder uur een andere zak

    Ik kan bijna niet geloven dat hij t al met zoveel meiden gdaan heeft, maja wie kan t bewijzen... Maar ik heb wel een interview gezien waarin ie heel open toegeeft dat het waar is en dat ie er nog trots op is ook:S!! Naja ik vind tog zn broertje leuker:P en hij moet t tog lkkr allemaal zelf weten... ik heb nix tege m.

    ik denk dat tom geen player is maar hij heeft in een intervieuw gezegt dat hij het met 25 meisjes heeft gedaan moet je maar een kijken op TMF en dan bij zoeken tokio hotel en in het laatste intervieuw zegt hij het op het einde:)

    Tom is geen player hoor.. ;)
    Hij doet meiden geen pijn ofzo om ze als one-night-stand te gebruiken..
    Ik bedoel.. die wijven vinden het allemaal wel best voor maar 1 avond.. ;)
    Dus.. (A)
    En als hij het is.. ken ik betere players ! :P

    mewha hij is geen player xD maar is ook weer niet een verlegen jongetje ofzo xD