• WIE VINDT DA TOM EEN PLAYER ER IS !!!!!!!????????

    Ik vin van wel,, maar ja iki vin het niet erg die moeten er ook zijn en bij Tom vin ik het niet erg!!<333


    *He's the one.

    Ik weet niet, ik ken hem niet (A)
    Maar soms gedraagt hij zich wel zo...
    Maar dat kan ie spelen, het is misschien gewoon een acteur! :P


    Träume sind wirklich!!

    Ik vind;

    Dat Tom GEEN player is; hij heeft alleen maar One-Night-Stands Volgens mij heeft hij nooit met meerdere meisjes gehad. Die roldel geloofde ik eerst wel, maar nu niet meer.

    Dat is wat ik vind;)

    Ik denk dat Tom helemaal niet met zoveel meisjes naar bed gaat...
    Ik denk dat hij gwn moet zeggen voor zijn imago!!
    Maja, ikke vindt hem geen player....
    XXXXXXjes Laura

    ik weet nie op tom een player iss.. maar ik denk dat tom zich wel stoerder voordoet dan dat hij is...

    volgens mij is er een heel groot deel gewoon geacteerd. dat ie nou van meisjes houden en sex ja, dat is wel echt maar zoveel enzo.. kan niet


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik denk dat hij niet echt een player is. En het gwn wat overdrijft. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Dan zou ik hem moeten kennen(A)

    Hij is niet echt player (A) als fan weet je heus wel zijn reputatie en wat je kan verwachten van hem dus ik zou zeggen: eigen risico!


    BAM!

    tom is niet echt nen player ken er ergere

    Je moet hem kenne voor je daar iets kan over zeggen !!!


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    Tom een player?
    Hmmm,..
    Zijn imago is zo fake als wat, geloof echt niet dat ie iedere nacht zowat een ander meisje in zn bed heeft, maar ik denk wel dat ie geen maagd meer is en af en toe een one-nightstand heeft.
    Tsjaah, als je jong en hot bent enz, waarom zou je dat dan niet doen :P

    Even over die 25/26 meisjes bill had in een video intervieuw gezegt dat dan niet waar was en dat dat roddels waren van haters.

    Mss is hij wel een player, [als je filmpjes op youtube ziet] maar toch is en blijft hij hééééél hot #KWIJLUUUHN#

    x


    Turning up the volume

    wat maakt het uit als hij een player is laat hem toch lekker als je je er zo druk om maakt zoek een leven


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Over het algemeen geloof ik geen ene fuck van zijn imago xD Ik geloof dat er daar binnen een lieve jongen schuilt.. Je moet alleen de gebruiksaanwezing goed bestuderen en uitproberen voor je het hebt gevonden. Maar ja... Als het door 4 bandleden wordt bevestigt.. Maar schijt.. Zelfs als hij een player is... Hij blijft überschattig <33