• WIE VINDT DA TOM EEN PLAYER ER IS !!!!!!!????????

    hij is GEEN player!..:((
    hij vindt alleen one-night stands niet erg.. maakt dat hem een player?.. k bedOel.. zou jij nee zegge als tOM(H)(H) inneens voor je staat..?
    die meiden in elk geval niiet!..


    Ja ik zou nee zeggen


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    ik denk wel dat tom een player is
    maar ik bedoel wat zou jij zeggen moest tom kaulitz je mee naar zijn kamer vragen?! :D mij zou het niet kunnen schelen of ik hem maar voor één nachtje had hoor :D

    hij is geen player wnt een player neemt met je enzo endann dumptie je weer en die meiden weten dat het voor 1 nacht is. en liever voor 1 nacht dan helemaal niet^^

    maar ik geloof niet dat het er zoveel zijn hoor^^ hij zal vast well een paar hebbe gehad en de rest van TH ook dat heeft tog iedere beroemdheid....en die jonges zijn 18, 19 en 20 dan will je tog feesten en genieten^^


    If you want me to listen, whisper...

    Nee ik vind van nii ,,
    omdat ja,
    hij heeft het mss al me veel gedaan enzo he .
    Maar weet ge ;
    1. daar kieze die meiskes ook voor he !
    & zou jij nee zeggen als Tom plots voor je staat?
    2. HIJ IS EEN BOEM EN DA BLIJFT HIJ . ! <3

    Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Tom Für immer.

    TOM IS GEEN PLAYER MAA UN LKKRDING:$:$:$

    joh volgens mij is tom totaal geen player,het is niet omdat iedereen da zegt,dat het zo is he,wij kennen tom toch nie persoonlijk?ofwel?

    helemaal waar!!! voor het zelfde geld moest hij dat imago gewoon aannemen voor de band... ik bedoel, iedere band heeft tenminste 1 iemand die zo is... ik zeg ook niet dat het niet waar is, maar je weet nooit hoe ze in het echt zijn.. ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ey,

    Tom is géén player, want hij breekt geen harten, omdat je bij hem weet dat het voor een nacht is.

    In de nieuwe popcorn(so'n duitse hitkrant) stond dit: 'Wenn ich ehrlich bin, glaube ich nicht an die Liebe - AuBer an die Liebe für eine Nacht'
    (vertaling: Als ik eerlijk ben, geloof ik niet in de liefde, alleen in de liefde voor een nacht)

    En in de Bravo stond dat Tom sex wil in een auto :O




    Maar, volgens mij is Tom niet zo stoer als hij zich voor doet.
    - Hij durft niet te zingen voor een groot publiek, terwijl hij dat wél zupah goed kan!
    - Hij verschuilt zich een beetje achter zijn looks.
    - Zonder Bill is Tom F*cking kwetsbaar

    Volgens mij is dat over die meiden gewoon iets om achter te schuilen. Zodat hij stoerder lijkt ofzow...

    naja, das wat ik ervan denk. Ik sta open voor reacties,,

    TOM, ICH LIEBE DICH FÜR IMMER!!!
    (Tja, dat zal wat helpen eh??)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    whaa hij is misschien een beetje een player met al meer dan 26 meisjes xD maar dat is gewoon Tom xD
    En tjaah daar moet je van houden of niet. Hij is wel gewoon een lekkerding dus ik kan het me wel voorstellen . haha xD

    Ik denk eigenlijk van wel,hij zij ook: een meisje is leuk voor 1 nacht en meer niet.Dat zij die op TMF. maarja ik vind Georg en natuurlijk BILL DE LEUKSTE DUS HET MAAKT MIJ GEEN FLIKKER UIT XD.
    Kim heeft gesproken AMEN.

    hij is GEEN player!..:((
    hij vindt alleen one-night stands niet erg.. maakt dat hem een player?.. k bedOel.. zou jij nee zegge als tOM(H)(H) inneens voor je staat..?
    die meiden in elk geval niiet!..


    Ik zou nee zeggen maar als Bill voor me staat dan zeg ik ja xD

    ik weet Niet of Tom een Player is .. Als hij echt is van iemand houd playt hij vast geen andere Wijfen, Maarjaa Hij is wel beroemd dus het kan best.. Maar in die geval zeg ik dat het GEEN player is.. En het boeit me ook verder niets ofseu, ik hou tog van Bill xD


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Volgens mij is de enige reden dat Tom "playt" omdat ie geil is en het nergens kwijt kan xD
    Maar als hij echt van iemand houd zou ie daar denk ik wel mee kunnen stoppen (A)
    In elk geval, dat hoop ik voor z`n toekomstigge vriendinnetje xD


    Sweet dreams will come true.

    bwaa
    we kenne die eigelyk ni dus we wete ni wa da die allemaal uitspookt
    en de meisjes die met hem naar bed gaan die wete wel da da vr 1 nacht is
    dus: conclusie: tom is gn player

    tenzij hij momenteel een vaste vriendin heeft en ondertusse me andere na bed gaat (A)


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Volgens mij wel,
    maarja, ooit zal er een tijd komen dat het playergedrag van hem overgaat en hij een gewone verliefd jongen wordt x)


    I recycle my thoughts.