• WIE VINDT DA TOM EEN PLAYER ER IS !!!!!!!????????

    hij is GEEN player!..:((
    hij vindt alleen one-night stands niet erg.. maakt dat hem een player?.. k bedOel.. zou jij nee zegge als tOM(H)(H) inneens voor je staat..?
    die meiden in elk geval niiet!..

    ikk ind dat tom geen player is maar gewoon super hot (kijk maar naar mijn naam)
    da hij nou een meiden magneet is kan hij nix aan doen zo is tie geboren
    z'n bij naam is nix voor nix "sexgod"
    :P xxtomkhotxx

    Tom een player ..? Hoe kom je daar nou bij ..?

    Kan my t wa schele !

    Tom is lekker (A) !!

    Ik weet het niet eigelijk... Ik denk eig dat hij geen player is. Ik geloof niet egt dat hij al met 25 meisjes in bed heeft gelegen hoor!!


    Dat heeft ie ook niet.


    heft ie wel :|

    ikke weet het niet hij heeft er al wel veel verslonden
    als je bergrijpt wat ik bedoel maaar hij blijf cute:P

    neeeeeeeeee!

    Zou kunne da hij een Player heeft, want hij heeft al zoveel meisjes ghad en na 1 dag is het meestal gdn... Hij zegd ook, als ge de ware wil vinde moe ge ernaar zoeke...
    Mjaah kan me almaal nx schele! xD
    Als Tom voor mijn neus sta zg ik JA player of geen player...
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    mm ik weet egt niet of hij het meent hoor...volgens mij kan tom soms best wel onzekr zijn end zuicht ie dit uit zijn duim...Maar ja ag wie weet het..enee hij is 18 lekkr beroemd en sexy..??wrm niet!?(A)

    mm ik geloof er eerlijk gezegd ook niks van dat hij zogemaand alleen maar op meisjes zou vallen met grote tieten en korte rokjes...
    XxX

    kan iemand mij de website geve waar ie dat toegeeft?

    Bwaa,, Tom is gewoon verzot op meisjes :P x

    ja dat is echt over duidelijk XD

    bij dat interview op de ema's met die duitse zender, bill en georg hebben het over het optreden, en waar heeft tom het over?

    juist ja, 'frauen' XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Tom is gewoon een player mensen en over die bijnaam van hem ik durf de wedden dat hij die aanzichzelf gegeven heeft whaha en ik zie daar wel de humor van in ik vind het wel melig als je jezelf sexgod nomet maar oke..:Pwhaha maar oke dus! I don't care ik ken ze niet dus ik kan er niet over oordelen maar als je het mij vraagt heeft hij gewoon een grote mond en is zijn mond groter als wat er in hem schuilt maar oke:D

    ja dat is waarschijnlijk wel zo jah...

    ik bedoel, hij zat op zijn 17e al op te scheppen dat ie meer dan 26 meisjes heeeft gehad... '-_-

    naja, moet hij weten hea...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!