• WIE VINDT DA TOM EEN PLAYER ER IS !!!!!!!????????

    Ik weet het niet eigelijk... Ik denk eig dat hij geen player is. Ik geloof niet egt dat hij al met 25 meisjes in bed heeft gelegen hoor!!


    Dat heeft ie ook niet.

    Das ist gelogen! Tom heeft 1 keer een one-night-stand gehad;)

    onlangs zei ie zelfs datie et goed vond datie zoveel aantrek van meisjes ad en dus gratis seks enzo kan krijge ... soms slaat ie der echt domme dingen uit: "ik ben nu 18 dus kan ik naar een bordeel asik wil" en dan 5 min later " maar ik kan et toch gratis krih-jge wrom zouk er dan voor betale?" en kdenk datie echt wel ee dikke vette player is ... maja ij eeft de looks dus .. waarom zoutie er ni van profitere ? vindhet alleen wat dom vandie meisjes. zich zo late gebruike ....

    srry kwil nie dom klinken maar wat is een player in belgie gebruiken ze nie echt da woord


    A Life Without Chocolat Is No Life

    TOm Is Geeeeeeen Player!!:@:@:((

    Volgens mij zijn alle jongens vanbinnen players;)

    Volgens mij zijn alle jongens vanbinnen players;)


    Daar dacht ik ook al aan :9

    hij lijkt wel een player maar wij kennen hem niet eens persoonlijk maar gewoon via clips of intervieuws weetje :D

    ik vind egt van niet hoor
    hij is meine:D:D:

    Meiden Dit kun je gewoon niet ontkennen,,.
    Dit merk je toch aan alles:P
    Hij is een player en dat blijft die ook.. Ik wil echt niemand boos maken ofzo maar het is gewoon de waarheid.. Hij houd van one-night stand en vind dat een vakantieliefde nooit meer kan worden.. En al die praatjes over waar die van houdt.. Dat zegt toch al genoeg??


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    onlangs zei ie zelfs datie et goed vond datie zoveel aantrek van meisjes ad en dus gratis seks enzo kan krijge ... soms slaat ie der echt domme dingen uit: "ik ben nu 18 dus kan ik naar een bordeel asik wil" en dan 5 min later " maar ik kan et toch gratis krih-jge wrom zouk er dan voor betale?" en kdenk datie echt wel ee dikke vette player is ... maja ij eeft de looks dus .. waarom zoutie er ni van profitere ? vindhet alleen wat dom vandie meisjes. zich zo late gebruike ....



    Precies je hebt helemaal Gelijk!!
    Dat die meisjes daar intrappen!! Hij mag dan beroemd en knap zijn.. De volgende dag is hij je al weer vergeten en zit jij met de woedende fans die je het liefst de nek omdraaien.. En denk je dat hem het uitmaakt?? Nee tuurlijk niet.. Hij heeft al weer een nieuw meisje.. Kom op meiden hier trap je toch zeker niet in..


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    jha wat myself zei !!! (Y)

    Zoals ie soms praat en overkomt in intervieuws klinkt ie soms behoorlijk als een player! =P Maar hij kan ook gewoon grote praatjes hebben(en dat heeft ie) Je kan hem dan eigenlijk alleen goed beoordelen als je hem echt goed kent ;)

    Het is wel een player dat is gewoon een feit.. Hij heeft de looks.. Hij heeft de humor.. Maar hij is niet iemand die aan 1 meisje genoeg heeft,, No way


    You tell me i'm wrong, better prove you're right..

    Hij heeft echt met onderhand denk ik al meer dan 25 meiden het bed gedeelt. Maar een player is toch meer iemand die er harten mee breekt? Nou, volgens mij doet Tom precies het tegenovergestelde bij die meiden:P