• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 13:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    NYC schreef:
    Hm, nee in mijn cultuur niet. Maar voor mezelf wel. Ik wil het niet zomaar weggeven maar ik wil dat ik van die persoon houd en hij van mij.


    Amen.

    Maagdelijkheid is niet echt iets belangrijks voor me, maar voor mijn familie wel. Als ik seks zou hebben voor ik getrouwd zou zijn dan zou ik een schande zijn voor mn familie maar I don't care. Wanneer ik vind dat ik er klaar voor ben -heus wel voor het huwelijk xd- dan doe ik het gewoon :Y) Dan ben ik maar een schande voor ze (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Reaper schreef:
    Maagdelijkheid is niet echt iets belangrijks voor me, maar voor mijn familie wel. Als ik seks zou hebben voor ik getrouwd zou zijn dan zou ik een schande zijn voor mn familie maar I don't care. Wanneer ik vind dat ik er klaar voor ben -heus wel voor het huwelijk xd- dan doe ik het gewoon :Y) Dan ben ik maar een schande voor ze (:


    -moest lachen om Rose' bericht omdat hij typisch Rose is :$-


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind wel dat je zoeits zo lang mogelijk moet houden. Het is iets wat je niet zomaar gaat vergeten. Ik vind dat je dan bijvoorbeeld seks alleen in een relatie mag hebben want het is speciaal. Zoenen is ook speciaal want dat toont op een lieve manier dat je van elkaar houdt. Anderzijds zoen ik wel sneller een nieuw vriendje, wat best logisch is; je wilt hem laten zien wat je voor hem voelt. Maar je moet zeker en vast weten dat je overal klaar voor bent, anders ga je er enorm veel spijt van hebben. Zorg zeker dat je dan de juiste jongen vind daarvoor. (l).


    Go Fuck A Duck ='D

    Prevail schreef:
    (...)

    -moest lachen om Rose' bericht omdat hij typisch Rose is :$-

    o-o
    Nou eh eh, hoi :Y) -weetniks- en dankje (cat) :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hmm, Bij mij is het best wel snel gegaan, ik was 14 kreeg een vriendje, en ik was smoor op hem. Alleen we hadden nog geen 2 maand ofzo, en hij wou al sex met me. Maar aangezien ik echt om hem gaf, gebeurde het gewoon. Maar ik kwam er achter dat het alleen nog maar daar om draaide bij hem. Nu is het uit met die jongen, en ik heb vreselijke spijt dat ik ontmaagd ben door die gast. Want heb dikke ruzie met heb nu door dingen wat er gebeurd is, en nu maakt hij me overal bij zijn kameraden slecht =.= En nu ben ik 15, en heb een vriendje waar ik gister een half jaar mee heb ^^ En alles gaat zo goed tussen ons, en we houden echt kapot veel van elkaar. En vind het heel jammer dat ik niet ontmaagd ben door hem. =( Dus, Voor de anderen. Doe het pas, als je zeker weet dat je om elkaar geeft.


    Sometimes it's best not to care.

    niet heilig maar ik wil het niet met iedereen doen later... nu denk ik er niet aan ofzo..


    We only can learn to love, by loving.

    ik zou pas met iemand het bed in duiken als het de ware is... en niet met jan en alleman het bed in gaan(nerd)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben nu 17, en ik wacht tot mijn 18e. Ik vind dat wel een normale leeftijd om van je maagdelijkheid af te komen zegmaar. Verder, ik vind het zoiezo niks als je het alleen zou doen om stoer te lijken ofzo. Want zulke mensen zijn er ook! Doe het gewoon als jij je prettig voelt, en als het iets heiligs wordt aangezien voor jullie, dan zou ik als ik jou was ook gewoon wachten tot mijn 18e. Of is dat alsnog te vroeg?

    Verder vind ik wel dat je die jongen goed genoeg moet kennen, wat als hij een ziekte heeft die jij ook kan krijgen? Altijd condoom hea. :X
    Sorry, voorzorgsmaatregelen. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zoenen doe ik alleen met een jongen die ik echt leuk vind. En ik wil mijn maagdelijkheid het liefste bewaren voor mijn ware liefde.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.