• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    (...)Hoe moet je vragen dan of ze in hun 'echte gedaante willen veranderen? 'Kunt U uzelf tonen?' x'D

    als die zich heeeel groot of eng voordoet, moet je gewoon rechtop gaan staan, jezelf groot maken, je mag nóóit, maar dan ook nóóit laten zien dat je bang bent en dat is eigenlijk ook nergens voor nodig. Maar als je bang bent gaan ze je gek maken,
    maar anyways ik dwaal af. Zijn ze groot en/of eng, dan vraag je:
    "zou je je in de gedaante die je van jezelf kent willen vertonen" Sommige doen zich namelijk ook voor als iets waar ze zelf altijd bang voor zijn geweest.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

          RainBow(R)Bill<3                rawr                                  [A]nne-Michelle<'3           [A]nnaBel<'3      zegt:
    ik zat op de wc net!! ik had de deur dicht gedaan! ( jaja niet van de wc maar de deur van de huiskamer naar de gang] en ik hoorde geklop op de wc deur en toen ik er af ging stond de deur van de gang naar de huiskamer open en k ben alleen thuis :|
                  PATRICIA    &&Zaterdag naar Parijs(H) WeardOFace=) <33    . zegt:
    Wow O_o
          RainBow(R)Bill<3                rawr                                  [A]nne-Michelle<'3           [A]nnaBel<'3      zegt:
    das echt eng hoor :|
          RainBow(R)Bill<3                rawr                                  [A]nne-Michelle<'3           [A]nnaBel<'3      zegt:
    ik stond te trillen op me benen in de gang
                  PATRICIA    &&Zaterdag naar Parijs(H) WeardOFace=) <33    . zegt:
    Klop geesten :-O

    Wow :|


    don't Worry...Be gay.

    Ohjah, en ik heb een geest in de badkamer die blijkbaar alleen voor mij daar is. Als ik met anderen in de badkamer ben gebeurd er niets, maar als ik alleen ben trilt de spiegel. En een keer was ik aan het douchen en toen werd het water ijskoud voor een paar seconden. Niet gewoon koud maar echt ijskoud. Toen later werd het weer normaal.


    Dat word mijn douce ook alleen bij mij! Ijskoud echt ! :|

    (...)
    als die zich heeeel groot of eng voordoet, moet je gewoon rechtop gaan staan, jezelf groot maken, je mag nóóit, maar dan ook nóóit laten zien dat je bang bent en dat is eigenlijk ook nergens voor nodig. Maar als je bang bent gaan ze je gek maken,
    maar anyways ik dwaal af. Zijn ze groot en/of eng, dan vraag je:
    "zou je je in de gedaante die je van jezelf kent willen vertonen" Sommige doen zich namelijk ook voor als iets waar ze zelf altijd bang voor zijn geweest.

    Ja precies.
    niet laten zien dat je bang bent..
    en als je dar wle bent.moet je een kaars aan steken en vraagen of hij/zij je huis en/of kamer wil verlaten x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Ikkan ze niet zien, maar wel voelen en horen.

    ik kan ze zien, maar dan meestal even als flits. Als ik er recht naar kijk, zie ik het meestal niet, maar als ik me in ga spannen en ik blijf daar maar mee doorgaan, dan wordt die plek donkerder en zie ik een soort gedaante. Maar ik heb ook iets heéél engs met spiegels, maar das een te groot verhaal om uit te leggen. Maar ik kan via mijn spiegel en die in de hal, álles zien. Maar ook verleden, heden en toekomst, héél raar. En doordat ik ze kan voelen kan ik ze ook overbrengen, maar daar heb je best veel energie voor nodig xD en dat vind yentl eng aan mij, omdat ik in 3 seconden bomvol energie zit, terwijl andere mensen daar een hele nachtrust voor nodig hebben of een heel uur ervoor moeten aarden (plat op de grond liggen en je geest leeg maken... dan voel je je vanzelf wel een mobieltje dat word opgeladen;) en het lijkt soms ook of je de grond ingezogen wordt, maar daar moet je nie van schrikken)
    ik vertrouw te weinig op het horen, maar ik heb altijd hele gesprekken met "mezelf" zeg ik dan. Maar dat is dus met een geest. Ik vertrouw daar alleen nie genoeg op, want ik beschouw het als een deel van mezelf:S


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

          RainBow(R)Bill<3                rawr                                  [A]nne-Michelle<'3           [A]nnaBel<'3      zegt:
    ik zat op de wc net!! ik had de deur dicht gedaan! ( jaja niet van de wc maar de deur van de huiskamer naar de gang] en ik hoorde geklop op de wc deur en toen ik er af ging stond de deur van de gang naar de huiskamer open en k ben alleen thuis :|
                  PATRICIA    &&Zaterdag naar Parijs(H) WeardOFace=) <33    . zegt:
    Wow O_o
          RainBow(R)Bill<3                rawr                                  [A]nne-Michelle<'3           [A]nnaBel<'3      zegt:
    das echt eng hoor :|
          RainBow(R)Bill<3                rawr                                  [A]nne-Michelle<'3           [A]nnaBel<'3      zegt:
    ik stond te trillen op me benen in de gang
                  PATRICIA    &&Zaterdag naar Parijs(H) WeardOFace=) <33    . zegt:
    Klop geesten :-O

    Wow :|

    hahahahahaxD klopgeesten is iets heel anders dan normale geesten xD klopgeesten maken mensen ZELF. ja mensen... die komen voort uit jezelf. Als jij je altijd maar op zit te fokken over waar je bang voor bent, veel stress hebt, verdriet hebt, dan ga jij dat een plekje geven, maar wordt die plek steeds groter. Op een gegeven moment laat die los en gaat die je lastigvallen, als geest. Een klopgeest doet waar jij het meeste bang voor bent. Hij trekt je uit bed. zorgt dat je als je slaapt rode striemen krijgt, zorgt dat jij hele rare dingen ziet als jij in de spiegel kijkt of in de weerspiegeling van het raam, of zelfs áchter het raam. Maar een klopgeest is niet iets wat er zomaar is gekomen. Dat heeft iemand opgeroepen. Als je ervan afwilt, moet je midde in je kamer gaan staan en als je hem in je buurt voelt, keihard schreeuwen dat hij weg moet gaan. Met heéle vaste stem: "GA WEG, JE BENT HIER NIET GEWENST. IK HEB JE NIET NODIG. IK WIL DAT JE NU VERTREKT." of iets in je eigen woorden. Waar jij je prettig bij voelt.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Ik ben echt gevoelig soms voor geesten soms zie ik ze en voel ik ze en horen heeel soms!
    Laatst fietste ik terug van toneel zag ik hoe iemand in de bosjes weg schoot en werd vermoord! Ook daar op toneel als je in 1 hoek ging staan werd je rechter pink helemaal koud en de rest hartstikke heet en ik voelde een eizige hand op me rug! En ook eens was ik alleen thuis het stormde en bliksemde ik zei zo; Let op dan valt nu de stroom uit. En tsjaa toen viel de stroom uit! Ook was er niemand en voelde ik hoe langzaam me keel dichtwerdgeknepen ik stikte toen half en toen riep ik zo ''LAAT ME LOS!'' en toen stopte het!

    xx

    Kent niemand dit ^^?

    Nee, maar ik geloof je wel =']


    Sweet dreams will come true.

    Nee, maar ik geloof je wel =']


    Thanks ik vertel het eigenlijk nooit :$ Ik word er alleen maar bang van! Laatst ook in ene ging mijn accoustice gitaar de plectrum ervan zweven en begon te spelen echt ;s ik durfde niet te vragen of ie in zijn ware gedaante wou verandere!

    Ik ben echt gevoelig soms voor geesten soms zie ik ze en voel ik ze en horen heeel soms!
    Laatst fietste ik terug van toneel zag ik hoe iemand in de bosjes weg schoot en werd vermoord! Ook daar op toneel als je in 1 hoek ging staan werd je rechter pink helemaal koud en de rest hartstikke heet en ik voelde een eizige hand op me rug! En ook eens was ik alleen thuis het stormde en bliksemde ik zei zo; Let op dan valt nu de stroom uit. En tsjaa toen viel de stroom uit! Ook was er niemand en voelde ik hoe langzaam me keel dichtwerdgeknepen ik stikte toen half en toen riep ik zo ''LAAT ME LOS!'' en toen stopte het!

    xx

    Dat eerste heeft mijn broertje, en ik ook zegmaar. Hij zíet het, ik wéét het. Geesten vertellen het mij zegmaar, ook al denk ik dat ik ze niet kan horen, ik wéét alle verhalen en gevoelens. En ik voel meestal ook wat er gebeurd is en wat er gebeurt.
    Zelf heb ik ook een soort van blik in de toekomst. Ik heb de brand in ons huis "voorspelt" (<- zooo'n dom woord hea xD)
    en ja, als je geesten iets beveelt, volgen ze het ook op:P


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    (...)

    Thanks ik vertel het eigenlijk nooit :$ Ik word er alleen maar bang van! Laatst ook in ene ging mijn accoustice gitaar de plectrum ervan zweven en begon te spelen echt ;s ik durfde niet te vragen of ie in zijn ware gedaante wou verandere!
    Wow, dat lijkt me raar O.o
    Ik ben blij dat er hier mensen zijn die elkkaar geloven. Heb nu ruzie met een vriendin, omdat ze me niet gelooft...Ze denkt dat ik het me verbeeld...


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Dat eerste heeft mijn broertje, en ik ook zegmaar. Hij zíet het, ik wéét het. Geesten vertellen het mij zegmaar, ook al denk ik dat ik ze niet kan horen, ik wéét alle verhalen en gevoelens. En ik voel meestal ook wat er gebeurd is en wat er gebeurt.
    Zelf heb ik ook een soort van blik in de toekomst. Ik heb de brand in ons huis "voorspelt" (<- zooo'n dom woord hea xD)
    en ja, als je geesten iets beveelt, volgen ze het ook op:P

    Ik dacht de avond voordathet zwembad bij ons in de buurt in de fik vloog, erineens aan, dat had ik dus al geen 2 jaar meer gedaan O.o


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Dat eerste heeft mijn broertje, en ik ook zegmaar. Hij zíet het, ik wéét het. Geesten vertellen het mij zegmaar, ook al denk ik dat ik ze niet kan horen, ik wéét alle verhalen en gevoelens. En ik voel meestal ook wat er gebeurd is en wat er gebeurt.
    Zelf heb ik ook een soort van blik in de toekomst. Ik heb de brand in ons huis "voorspelt" (<- zooo'n dom woord hea xD)
    en ja, als je geesten iets beveelt, volgen ze het ook op:P


    Gelukkig wel! Ik ben blij dat ik er nu dus bijna geen last meer van heb. Ook op vakantie ik voorspelde dat de auto van onze vrienden kapot ging geheit 3 dagen later auto kapot! Ik vind het vaak heel eng eens begon mijn gitaar zomaar uit het niets te spelen ;s Toen durfde ik niet te vragen of die zich in de gedaante wou laten zijn die ie van zichzelf kende ;s

    (...)Wow, dat lijkt me raar O.o
    Ik ben blij dat er hier mensen zijn die elkkaar geloven. Heb nu ruzie met een vriendin, omdat ze me niet gelooft...Ze denkt dat ik het me verbeeld...

    zo'n vriendin HAD ik ook. Ik heb haar uiteindelijk gedumpt omdat ze voor niks dat ik vertelde openstond. En aangezien ik het toch altijd maar aan iemand kwijt moet, wil ik het wel iemand kunen vertellen. Dus nu heb ik twee vriendinnen die het ook interesseert:D


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.