• zéér interesant onderwerp ni?

    schrijf hier u verhaal wa ge al hebt mee gemaakt
    ik word al heel mijn leven achtervolgd door een geest blijkbaar,en ik weet ni waarom.Ik heb geen familielid dat dood is dusja.dan heb ik een vriendin waar er mense in haar lichaam zitte,geesten in haar huis,en die een 3e oog heeft.Nuja..ze bleef is bij mij slape en het was dus donker in de kamer en ik keek zo naar de kant waar mijn vriendin lag en ik begon ineens kei hard te kresse..ik zag gewoon ne mens op haar ligge Oo.Dan was ik bij haar[die zit heél veel alleen thuis] hoorden we boven in haar slaap kamer voetstappe.[waar we dus nog moeste slape] ze heeft ook al voor gehad dat ze in bad zat en het water ineens in bloed veranderde voor een paar seconde Oo.ik heb ook de deurklink van haar voordeur een hele tijd zien bewege terwijl er niemand thuis was buitte ons en wij allebij met schrik in de zetel zate.
    Én nu jullie verhaal ö

    (...)Wow, dat lijkt me raar O.o
    Ik ben blij dat er hier mensen zijn die elkkaar geloven. Heb nu ruzie met een vriendin, omdat ze me niet gelooft...Ze denkt dat ik het me verbeeld...


    Omg en daarom ruzie !? Sorry hoor maar dan ben je een slechte vriendin dan zou iedereen dat van mijn ook kunnen zegge!

    (...)
    zo'n vriendin HAD ik ook. Ik heb haar uiteindelijk gedumpt omdat ze voor niks dat ik vertelde openstond. En aangezien ik het toch altijd maar aan iemand kwijt moet, wil ik het wel iemand kunen vertellen. Dus nu heb ik twee vriendinnen die het ook interesseert:D
    Das mooi =']. Maar ik wil d'r niet kwijt xS


    Sweet dreams will come true.

    RainBow(R)Bill<3 rawr [A]nne-Michelle<'3 [A]nnaBel<'3 zegt:
    ik zat op de wc net!! ik had de deur dicht gedaan! ( jaja niet van de wc maar de deur van de huiskamer naar de gang] en ik hoorde geklop op de wc deur en toen ik er af ging stond de deur van de gang naar de huiskamer open en k ben alleen thuis :|
    PATRICIA &&Zaterdag naar Parijs(H) WeardOFace=) <33 . zegt:
    Wow O_o
    RainBow(R)Bill<3 rawr [A]nne-Michelle<'3 [A]nnaBel<'3 zegt:
    das echt eng hoor :|
    RainBow(R)Bill<3 rawr [A]nne-Michelle<'3 [A]nnaBel<'3 zegt:
    ik stond te trillen op me benen in de gang
    PATRICIA &&Zaterdag naar Parijs(H) WeardOFace=) <33 . zegt:
    Klop geesten :-O

    Wow :|


    OMG dat is Scary man


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Okee kan me voorstellen..

    (...)

    Omg en daarom ruzie !? Sorry hoor maar dan ben je een slechte vriendin dan zou iedereen dat van mijn ook kunnen zegge!
    Nu wee tik in elk geval dat ik de volgende keer met dit soort verhalen, niet bij haar hoef aan te kloppen xS


    Sweet dreams will come true.

    Nou, ik heb lekkr slecht geslapen vannacht, door dit onderwerp xD

    maar een keertj was dr ook iets weirds, ik was bij een vriendin thuis, en dat huis is op n begraafplaats gebouwt.. En die moeder is heel gelovig in geesten enzo, en overal hangen ook allemaal tekstjes, en er staan beeldjes, en al die dingen. Toen gingen ik en n vriendin roulette (zo'n gok ding wat z heeft) en d kans dat ie op t getal komt dat j zegt, is dus heel klein. En we hebben egt meer dan honderd keer een getal gezegd en steeds kwam die daarop O_o'! Ook zo op volgorde eerst 22, toen 23, 24 enz. Het was egt zo raar.

    Nou, ik heb lekkr slecht geslapen vannacht, door dit onderwerp xD

    maar een keertj was dr ook iets weirds, ik was bij een vriendin thuis, en dat huis is op n begraafplaats gebouwt.. En die moeder is heel gelovig in geesten enzo, en overal hangen ook allemaal tekstjes, en er staan beeldjes, en al die dingen. Toen gingen ik en n vriendin roulette (zo'n gok ding wat z heeft) en d kans dat ie op t getal komt dat j zegt, is dus heel klein. En we hebben egt meer dan honderd keer een getal gezegd en steeds kwam die daarop O_o'! Ook zo op volgorde eerst 22, toen 23, 24 enz. Het was egt zo raar.


    Vet eng 0_0 !

    (...)Nu wee tik in elk geval dat ik de volgende keer met dit soort verhalen, niet bij haar hoef aan te kloppen xS


    Je mag altijd bij mij aankomen hoor!

    (...)

    Je mag altijd bij mij aankomen hoor!
    Dankee=']


    Sweet dreams will come true.

    (...)Dankee=']


    Graaggedaan hoowr ;] Ik heb nu echt schrik! Ik stond net voor me spiegel en toen zag ik in eene wat voor me compute zitten ik knipperde en het was weg helemaal opgelost alsof er nooit iets was geweest behalve dat mijn TH stickerboek open lag geslagen! 0_0 [/Zou ie ook TH fan zijn en daarom in mijn kamer komen?]

    ik heb een paar keer iets creapys meegemaakt
    eerst toen ik nog bij mijn vader woonde... ik had op mijn kamer allemaal speelgoed staan en ik werd s nachts een keer wakker omdat ermee getikt werd. ik had toen geen tijdsbesef dusz ik dacht eerst dat het mn zusje was. maar toen ik wat wakkerder was zag ik dat het nacht was en dusz mijn zusje niet. ik was echt doods bang en durfde me niet te bewegen omdat mijn bed heel snel kraakte. ik ben een tijdje blijven kijken maar toen kraakte mijn bed. "het" draaide zich met een ruk om en keek me recht aan. het was net een kat die naar me keek maar dat was het niet. ik durfde me weer te bewegen en ging naar mijn lichtknop (aan de andere kant van mijn bed). ik bleef ook naar "het" kijken en het zweefde mn raam uit... terwijl het dicht was O.O.
    een een tijdje terug in mijn huis gebeurde er nog iets. ik werd weer 's nachts wakker en ik zag een meisje voor mn bed staan. ze had lang blond haar, een lange witte jurk en wat sproetjes maar haar ogen had ze achter haar haar verstopt. ik ben ook een tijdje naar haar liggen kijken maar toen begon ze opeens te huilen. ik wou zeggen 'wat is er' maar voor ik maar een letter uit mn mond kon persen wees ze naar me, legde ze haar vinger tegen haar lippen en ik viel weer in slaap. en een tijdje daarna werd ik weer midden in de nacht wakker en zag ik haar op mn kast zitten. alleen nu was ze veel kleinder, had ze iets korter haar en had ze vleugels. ik heb het aan mn ouders verteld en mn vader en stief vader denken dat ik heb gedroomt maar ik weet zeker dat het niet zo is! en mn moeder heeft misschien een idee wie dat meisje kan zijn. mijn zusje! ze heeft namelijk een jaar nadat ze mij kreeg een miskraam gehad omdat ze niet wist dat ze zwanger was.
    en weetje wat ook heel eng is... als de 3 de keren dat ik iets zag sliep ik met een knuffelspookje o.O

    dat was dusz mijn verhaal


    She said: I gotta find out for myself

    kijk wij begrijpen elkaar
    Omdat we allemaal iets vreemds of engs hebben meegemaakt.Ik ben Ook super blij dat iedereen Mij gelooft dat ik een Gave heb.(voor de mensen die mijn stukje niet gelzen hebben ga terug naar page 2).
    Op school zouden ze me aanzien voor een Niet helemaal spoorende pcygopaat ofso.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ik heb een paar keer iets creapys meegemaakt
    eerst toen ik nog bij mijn vader woonde... ik had op mijn kamer allemaal speelgoed staan en ik werd s nachts een keer wakker omdat ermee getikt werd. ik had toen geen tijdsbesef dusz ik dacht eerst dat het mn zusje was. maar toen ik wat wakkerder was zag ik dat het nacht was en dusz mijn zusje niet. ik was echt doods bang en durfde me niet te bewegen omdat mijn bed heel snel kraakte. ik ben een tijdje blijven kijken maar toen kraakte mijn bed. "het" draaide zich met een ruk om en keek me recht aan. het was net een kat die naar me keek maar dat was het niet. ik durfde me weer te bewegen en ging naar mijn lichtknop (aan de andere kant van mijn bed). ik bleef ook naar "het" kijken en het zweefde mn raam uit... terwijl het dicht was O.O.
    een een tijdje terug in mijn huis gebeurde er nog iets. ik werd weer 's nachts wakker en ik zag een meisje voor mn bed staan. ze had lang blond haar, een lange witte jurk en wat sproetjes maar haar ogen had ze achter haar haar verstopt. ik ben ook een tijdje naar haar liggen kijken maar toen begon ze opeens te huilen. ik wou zeggen 'wat is er' maar voor ik maar een letter uit mn mond kon persen wees ze naar me, legde ze haar vinger tegen haar lippen en ik viel weer in slaap. en een tijdje daarna werd ik weer midden in de nacht wakker en zag ik haar op mn kast zitten. alleen nu was ze veel kleinder, had ze iets korter haar en had ze vleugels. ik heb het aan mn ouders verteld en mn vader en stief vader denken dat ik heb gedroomt maar ik weet zeker dat het niet zo is! en mn moeder heeft misschien een idee wie dat meisje kan zijn. mijn zusje! ze heeft namelijk een jaar nadat ze mij kreeg een miskraam gehad omdat ze niet wist dat ze zwanger was.
    en weetje wat ook heel eng is... als de 3 de keren dat ik iets zag sliep ik met een knuffelspookje o.O

    dat was dusz mijn verhaal


    wow, dat is creepy O_o'

    kijk wij begrijpen elkaar
    Omdat we allemaal iets vreemds of engs hebben meegemaakt.Ik ben Ook super blij dat iedereen Mij gelooft dat ik een Gave heb.(voor de mensen die mijn stukje niet gelzen hebben ga terug naar page 2).
    Op school zouden ze me aanzien voor een Niet helemaal spoorende pcygopaat ofso.


    Ja idd, bij mij ook.

    (...)

    Graaggedaan hoowr ;] Ik heb nu echt schrik! Ik stond net voor me spiegel en toen zag ik in eene wat voor me compute zitten ik knipperde en het was weg helemaal opgelost alsof er nooit iets was geweest behalve dat mijn TH stickerboek open lag geslagen! 0_0 [/Zou ie ook TH fan zijn en daarom in mijn kamer komen?]
    Weet niet ;O Heb best wel medelijde met hem als het een THhater is xD.


    Sweet dreams will come true.