• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ik heb alle verhalen hier gelezen, en als ik op pagina 8 ben doet mijn broertje de tv aan: zack en cody (puh). over een of andere geestenkamer. ik kijk ff mee en lees weer verder. Als het afgelopen is zapt mijn moeder, sesamstraat: een of ander filmpje met een kok en een spook. Ik kreeg kippenvel (voor het eerst in dit topic). +geloof trouwens niet in toeval
    _________________________________________________

    Was vroeger heeeeeeeel bang voor bloody mary. Sinds ik bang ben voor haar wordt ik altijd wakker (als ik dan al slaap, als ik nog niet slaap dan kijk ik op dat moment op de klok) om 22:22 op springt ie net op 22:22 of 22:23.
    Eerst dacht ik dat het toeval was, tot ik het bijna elke keer had. Nu ben ik (bijna) niet meer bang voor haar, maar vannacht had ik het weer. ???


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Op mijn slaapfeestje was het net alsof iemand in de tuin stond, toen pakten we een zaklamp en was het weg. Dat was best wel eng.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    FreePeace schreef:
    Op mijn slaapfeestje was het net alsof iemand in de tuin stond, toen pakten we een zaklamp en was het weg. Dat was best wel eng.


    dat hebben wij ook altijd.

    later blijken het de ouders te zijn. en denken ze lollig te zijn.

    maar we hebben meestal wel dat er iets bij is die eigenlijk niet bij ons hoort als je het snapt..

    xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik heb het de laatste tijd vaak aan de hand :S als je in de badkamer staat, zie je via de spiegel de trap, en ik was mijn tanden aan het poetsen en ik keek in de spiegel... ik zou zweren dat er iemand de trap op was gekomen, maar ik was heel alleen thuis en der kon niemand binnen :S

    en ik kwam eergisteren in mijn kamer, valt daar gewoon een tas op de grond die al een paar dagen daar stond. :S En een tijdje geleden hoorde ik iets op mijn zolder vallen, toen ik ging kijken was alles nog net hetzelfde als de dagen ervoor... :S

    Het enige waar ik wel voordeel mee heb :D ik heb vaak een gevoel dat er iets gaat gebeuren, en dan gebeurt er ook iets heel goed :D
    Xx


    Moving on but never letting go

    MissDiamond schreef:
    (...)

    dat hebben wij ook altijd.

    later blijken het de ouders te zijn. en denken ze lollig te zijn.

    maar we hebben meestal wel dat er iets bij is die eigenlijk niet bij ons hoort als je het snapt..

    xx

    Mijn ouders sliepen al, was drie uur ´s nachts ofzo. We wouden eerst in onze pyjama´s naar buiten sluipen, toch maar niet gedaan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zie heel vaak flitsen, kort na die flitsen zie ik een vaag gedaante.. De laatste keer hong er een opgehangen man in de boom.. Best eng O.O
    En ik deed mijn ogen dicht, daarna weer open en het was weg.. Heeel vaak zie ik kinderen die eerst ergens zitten en dan weer in een flits weg zijn.. weird stuff dus..


    Hated by many, confronted by none!

    Ik stond ooit mijn haar te doen in de badkamer van ons oude huis en zag opeens een schim achter me in de spiegel, dus ik draaide me om, maar zag niks, ik trilde al wel helemaal en opeens kreeg ik tranen in mijn ogen en werd helemaal emotioneel. Nouja, ik drukte mijn tranen weg en ging verder met mijn haar nzo. Ik had net mijn tanden gepoetst en droogde net mijn handen af, toen ik opeens een warme hand op mijn heup voelde, terwijl ik toch echt alleen thuis was en het die dag net heel koud was en het raam open stond. Ik stormde al trillend en huilend naar beneden en durfde de rest van de dag niet meer boven te komen. Het was 2 wkeen na de dood van mijn opa en de aanraking voelde troostend en bracht veel emoties los. Tot op de dag van vandaag denk ik, dat het mijn opa was.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik liep op de camping, het was zomer, en ik liep dus bij een vriendin die ik daar had ontmoet O.O hallo, ik was 7 dus ik weet haar naam niet meer XD
    dus het was zo bijna middernacht (nee ik verzin dit niet, egt eng als je 7 bent) we gingen naar de kantine omdat er een soort van feest was.. maar we waren eerst ff naar de caravan van mijn vriendin gegaan, omdat ze iets moest pakken (weet ik veel wat)

    Dus, we liepen net van haar caravan vandaan, net bij een paar bosjes, zagen we plots allebei een lichtflits, en de omtrek van een persoon staan O.O met paars licht.. dus wij vallen allebei naar achter van schrik, letterlijk, en staren dus naar de plek waar die lichtflits was geweest (het duurde 2 seconden ofzow) en even zeiden we niets, en toen die vriendin; 'Zag jij dat ook?' en toen zijn we naar de kantine gerend, maar we hebben het nog noit aan iemand vertelt..
    Het enge was dat mn vader kort daarvoor was overleden..


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    ik deed vandaag een deur dicht,
    en toen hoorde ik gepiep(niet van de deur maar er achter)en toen deed ik hem dus dicht en ging die gelijk weer open,
    like ik ha de deur echt dicht gedaan:S


    To The Stars Through Adversity

    Zo raar allemaal !


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ik was in het zesde leerjaar op bosklassen naar Durbuy. En wij zo met die hele groep dolmens en menhirs gaan kijken. En er was zo bij één een verhaal dat de duivel daarop was gaan rusten en de leerkrachten zo heel gaan zeggen dat je daar niet mocht aankomen. En natuurlijk iedereen daar op gaan zitten en op gaan staan omdat we dachten dat er niets ging gebeuren. Maar er was één meisje, Sandra, en ze ging daar op gaan liggen. Nuja, wij allemaal terugkeren naar waar we verbleven en gaan slapen.
    Iedereen was zo wakker. En ik hoorde zo van iemand dat Sandra had geprobeerd zichzelf te doen stikken met haar eigen kussen. Nuja, iedereen was zich zo gaan klaarmaken. En die Sandra begon zo heel over die spiegel te wrijven. En ze was helemaal in schok. Later zei ze dat ze haar vader in die spiegel had gezien. En haar vader die was dood.
    Dat was echt eng, niemand van ons weet wat er met haar was.


    Nuja, voor de rest hoor ikzelf voetstappen op de trap en in mijn kamer. Zelfs mijn broer hoort het.
    En er is iets dat ik heel erg raar vind en dat is dat ik soms het getik van een wekker of een horloge hoor terwijl er geen wekker of horloge in mijn kamer is of ergerns in de buurt van mijn kamer.


    Ryan Dunn (ll)

    wauw er zitten er hier wel heftige bij
    ik heb ook een paar dingen meegemaakt

    ik lag rustig in mijn bedje te slapen toen ik opeens wakker werd van iets dat op de stoel bij het raam zat.(volgens mij dus een geest)
    zegt die geest: moet je niet bang zijn voor de donder? en ik antwoord doodserieus(alsof het de normaalste zaak ter wereld is dat een geest tegen je praat): welke donder? en toen BENG! ik was de echt verschrikkelijk geschrokken maar die geest zat er nie meer en de donder was er ook nie meer O.o


    ~Lucky Cat~

    Gif schreef:
    wauw er zitten er hier wel heftige bij
    ik heb ook een paar dingen meegemaakt

    ik lag rustig in mijn bedje te slapen toen ik opeens wakker werd van iets dat op de stoel bij het raam zat.(volgens mij dus een geest)
    zegt die geest: moet je niet bang zijn voor de donder? en ik antwoord doodserieus(alsof het de normaalste zaak ter wereld is dat een geest tegen je praat): welke donder? en toen BENG! ik was de echt verschrikkelijk geschrokken maar die geest zat er nie meer en de donder was er ook nie meer O.o


    ik zou me dood schrikken.. O.o


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Me moeder had vroeger een hele goede band met haar opa, ik heb m nooit gekend. Maar na zijn dood heeft ze heb nog twee keer gezien. Eén keer nog op school, bij een kapstok. En een keer in haar slaapkamer naast een tafeltje die hij had gemaakt.


    Second star on the right and straight on till morning

    Hm,Ik heb af en toe als ik in mijn kamer zit. En dan zijn alle gordijnen en ramen dicht. Dan heb ik soms het gevoel alsof ik niet alleen in mijn kamer ben,ik heb dan af en toe het gevoel alsof mijn opa er ook is,en dat vind ik ergens wel eng.