• Jaa, Hier kun je, je Geest verhalen droppen.
    En jaa, Ik heb er ook nog 1 xddd
    Het ging zo:
    - Ik sliep bij een vriendin en die had mij al gewaarschuwd dat ze Geesten in huis had. Ik dacht dat het niet eng was, dus ging by haar slapen. Toen we snachts het licht uitdeden zei ze opeens "Niet te hard schoppen, er zit een jongetje achter op je bed" Ik werd dus wel een beetje bang want als ik naar het einde keek, waar hij zou moeten zitten zag ik niks. Snachts had een geest nog de deken van me afgetrokken. Ik kon niet slapen! en was bly de volgende dag weer naar huis te mogen.

    En nu jullie.
    Als je iets hebt meegemaakt.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    LisaCAKEHOLE schreef:
    Ik zie heel vaak flitsen, kort na die flitsen zie ik een vaag gedaante.. De laatste keer hong er een opgehangen man in de boom.. Best eng O.O
    En ik deed mijn ogen dicht, daarna weer open en het was weg.. Heeel vaak zie ik kinderen die eerst ergens zitten en dan weer in een flits weg zijn.. weird stuff dus..

    Dat heb ik ook! Serieus. Dan zie ik soms wat flitsen voor me ogen en dan zie ik daarna een gezicht of hand ofzo,soms best eng.

    Een keer ging mn radio uit het niets aan [nee het is geen wekker ofzo], dat was best wel eng. Heb ze ook opgeroepen en toen gebeurden er ook dingen, maar eigenlijk geloof ik er niet echt in.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    een vriendin bleef bij mij is slape en we ware om 4u snachts thuis en op een moment keek ik naar de spiegel en stond er een vriend van mij die zelfmoord heeft gepleegt en op da moment begon het licht van de hal waar die grote spiegel staat te flikkere ik had egt kei veel schrik en men vriendin ook da was egt nhi leuk

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 1:04 ]

    ik geloof ook in geesten omda ik er al wat mee heb meegemaakt ^^ ik heb al vaak geesten opgeroepen same met een vriende , maar niet glaasje draaien.. ik pendel namelijk ^^ en ik ging op een keer met een ander vriendin pendelen , want zij had nog nooit geesten opgeroepen en wou dat een keer doen ^^ en ik had een paar weke daarvoor een film gezien ' white noise ' waarin onder andere EVP voorkomt , dus ik wou dat ook is probere en ik zeg tege men vriendin , ik leg mijn gsm hier en ik neem alles op , voor het geval da we dan iets moesten horen , met het pendelen da ik dee kon ik alleen maar ja-nee vragen stellen , ik zei tegen die vriendin jua stel gwn een domme vraag maakt ni uit , ze vroeg dan of die geest het wachtwoord kende van haar emailadres xD de pendel ging naar jaa en ik zei met een hoge toon ' jaa ' . toen wij gdn hadden beluisterden we het fragmentje van men gsm , je hoorde dus op een gegeven moment die vraag of die geest het wachtwoord kende , en met een kei lage stem , nogal vaag en schel hoorde wa 'ja ' en vlak derna hoor je mij met een hoge stem 'jaaa' zegge , we hebbe dat 10 keer geluisterd en we verschote telkens , zo'n stem kan je ni nadoen ^^ eve later stonde we nog in die kamer waar we da hadde gedaan en ik wwas aan het bellen met mijn moeder , en de zus van die vriendin had een nachtlampje op die kamer maar die kun ju alleen aandoen als je het in een stopcontact steek en niet door op een knopje fzo te duwe , en op een gegeve moment hoorde we kei luid ' klik' en da lichtje brande en stak in het stopcontact :o oke wij daar weg en naar mij thuis , en ik heb zo een grote lange lamp van coca cola ( xD ) en da zijn 4 cirkeltjes da ronddraaie me verschillende lichtjes , en toen we hier juist in mijn kamer zate sprong da ook aan , eeen vooos

    ILoveGlennx3 schreef:
    ik geloof ook in geesten omda ik er al wat mee heb meegemaakt ^^ ik heb al vaak geesten opgeroepen same met een vriende , maar niet glaasje draaien.. ik pendel namelijk ^^ en ik ging op een keer met een ander vriendin pendelen , want zij had nog nooit geesten opgeroepen en wou dat een keer doen ^^ en ik had een paar weke daarvoor een film gezien ' white noise ' waarin onder andere EVP voorkomt , dus ik wou dat ook is probere en ik zeg tege men vriendin , ik leg mijn gsm hier en ik neem alles op , voor het geval da we dan iets moesten horen , met het pendelen da ik dee kon ik alleen maar ja-nee vragen stellen , ik zei tegen die vriendin jua stel gwn een domme vraag maakt ni uit , ze vroeg dan of die geest het wachtwoord kende van haar emailadres xD de pendel ging naar jaa en ik zei met een hoge toon ' jaa ' . toen wij gdn hadden beluisterden we het fragmentje van men gsm , je hoorde dus op een gegeven moment die vraag of die geest het wachtwoord kende , en met een kei lage stem , nogal vaag en schel hoorde wa 'ja ' en vlak derna hoor je mij met een hoge stem 'jaaa' zegge , we hebbe dat 10 keer geluisterd en we verschote telkens , zo'n stem kan je ni nadoen ^^ eve later stonde we nog in die kamer waar we da hadde gedaan en ik wwas aan het bellen met mijn moeder , en de zus van die vriendin had een nachtlampje op die kamer maar die kun ju alleen aandoen als je het in een stopcontact steek en niet door op een knopje fzo te duwe , en op een gegeve moment hoorde we kei luid ' klik' en da lichtje brande en stak in het stopcontact :o oke wij daar weg en naar mij thuis , en ik heb zo een grote lange lamp van coca cola ( xD ) en da zijn 4 cirkeltjes da ronddraaie me verschillende lichtjes , en toen we hier juist in mijn kamer zate sprong da ook aan , eeen vooos


    Echt eng.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Haha, ik hoor soms 's nachts een teddy rammelen beneden, je weet wel, zo'n knuffel voor kleine kindjes met een rammelaartje erin. Mijn zus en ik hadden er vroeger zo een, maar ik heb bij de mijne de rammelaar eruit gehaalt, en die van mijn zus staat op haar kast...
    En mijn zus hoort mij 's nachts naar het schijnt allemaal dingen in mijn kamer verhuizen, maar ik doe helemaal niets (:

    Maar ach jah, da's toch gewoon onzin dat het spoken zouden zijn :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ik kan niet tegen dat soort verhalen men. ;x

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 21:49 ]

    WAT IK EVEN TEGEN JULLIE WIL ZEGGEN.
    Roep absoluut geen geesten op, het is gevaarlijk.
    Je kan kwade geesten achter je aan krijgen.
    De vriendin van mijn vriendin had ermee temaken gehad, en ze was helemaal gestresst. Ze is naar zo'n mevrouw geweest die haar hielp de geest we te jagen. Ze heeft geluk gehad dat hij nu weg is..

    Want bij iemand anders is 't anders afgelopen. Wat ik hoorde van haar.
    ''Haar vriendinnen riepen geesten op met zo'n glaasje en zo'n spel. En toen was er een meisje aan de beurt. (ik noem geen namen ik zeg gewoon 'A')
    Dus A was aan de beurt, en ze kreeg een datum - die datum van de dag dat ze het spel deden - En toen brak het glaasje.
    En precies dezelfde dag, datum en tijd maar dat een jaar later werd ze getroffen door een vrachtwagen en was dood.

    Dat kan er dus gebeuren. DUS DOE HET PLEASE NIET.
    Het is alleen een waarschuwing voor je eigen bestwil. ;)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2010 - 21:49 ]

    Oke gast. Dit is eng. Ik heb net een heleboel van die verhalen zitten lezen.

    En net ineens valt een zelfgemaakte pinguin -moest voor school- van mijn plankje af. Maar dat kan haast niet, want hij stond naar achter tegen de muur aan geleunt en precies in het midden. Ik schrok me dood.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Omg, sommige verhalen zijn echt eng. Ik zou ze niet meoten lezen, ik ga vanacht echt niet meer slapen...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik ben goed zot om dit allemaal te lezen om 12u snachts. --' x) ik durf niemeer slapen :X


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Candlelight schreef:
    Btw, wist je dat fantasievriendjes bij kinderen wel eens geesten kunnen zijn? Blijkbaar staan kinderen erg open daarvoor. (:

    aaah, ik had vroeger een fantasievriendje. O.o

    ATH
    ATH 1

    Bij ons op school heb je een hele gang met kluisjes.. en vanaf de eerste schooldag dat ik erwas (zit in 3e ben verwisseld van school)zag ik een man langs de kluisjes heen kijken.
    Die dag later was die zelfde man erweer, maar nu zag ik hem ook bij de klaslokalen staan..
    Ik vind nog steeds beetje raar,, mijn vriendin en ik hebben hem de naam uitkijker gegeven,.
    Af en toe zie ik hem nog..

    By ons ging de TomTom opeens vanzelf aan en de radio begon opeens te ruisen o.O


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    2ne1 schreef:
    (...)

    kijk ik zal het ff duidelijker maken voor je ^^

    Sommige mensen hier op Q

    Kunnen egt Geesten zien enzo
    Maar Het kan niet dat Heel Q Opeens geesten ziet en zulke enge stories meemaken.
    Plus de Meesten dus niet Alleverhalen Zijn verzonnen.^^

    Do you get it ?


    Uhh jaah... maar Q is f*cking groowt hoor.
    Dit is nog niet eens 1/4 van Q >.<