• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Word het hier wel lekker rustig!


    En arm (:


    You can run but not hide

    LaPush schreef:
    Geert Wilders en Adolf Hitler. Een behoorlijke brute vergelijking maar als je het allemaal naast elkaar plakt dan zou je het inderdaad kunnen vergelijken. Veel dingen komen overeen. Maar zo extreem als Adolf Hitler zal Geert Wilders niet worden denk ik, althans; dat hoop ik niet.

    Zoals Ivan al zei, Hitler bouwde het in kleine stukjes op, dat is wat Hitler ook doet xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ah, jullie beginnen ook in te zien dat Wilders op Hitler lijkt. Grappig. Dat had ik al een paar maanden door :P


    Life is hard and then we die

    Versace schreef:
    (...)

    En arm (:

    Dat zal wel meevallen aangezien zijn partij al ong. 23 zetels heeft blijven er nog best een hoop mensen hier en mensen die op de VVD stemmen vast ook wel. Die mensen kunnen dan werken en de mensen die onnodige baantjes hebben kunnen beter werk krijgen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Versace schreef:
    (...)

    Idd
    Maar ze hebben het er zelf naar gemaakt. Ze komen hier als vluchteling en willen graag onderdak etc. Dat krijgen ze, en dan gaan ze daar misbruik van maken. Nadat ze verscheidene kansen hebben gehad blíjven ze doorgaan, moeten we ze dan ook nog in een luxe cel stoppen? Nederland heeft genoeg aan eigen criminelen, die levenslang behoren te krijgen -maargoed ons rechtsysteem is zo corrupt als de pleuris.- ik vind dat de buitenlanders dan maar ergens anders steun moeten zoeken, en desnoods écht terug naar hun eigen land.

    Lalala, heb ik dan tóch een beetje gelijk ?


    wth.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Zoals Ivan al zei, Hitler bouwde het in kleine stukjes op, dat is wat Hitler ook doet xd


    Ik zie Wilders nou niet echt een concentratie-kamp oprichten eigenlijk.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat heeft hij wel. En nee dat maak ik er niet van, ik weet ook echt iets van de Koran dan die halve gare met z'n klote filmpje. Ik snap je wel hoor maar dan hoort dat bij de Nederlanders ook zo te zijn.


    Rose kappen nouuuu.
    Waarom duscusseren over zoiets als geert wilders?
    Hij is dat niet waard, haha.


    Smiling but close to tears.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat heeft hij wel. En nee dat maak ik er niet van, ik weet ook echt iets van de Koran dan die halve gare met z'n klote filmpje. Ik snap je wel hoor maar dan hoort dat bij de Nederlanders ook zo te zijn.
    Maar wáárom dan bij de Nederlanders én de buitenlanders? Vertel me dat eens? Waarom worden we steeds gelijk getrokken. Dat zíjn we niet. Wij hebben dit land, hún niet.

    Voor mij is het ook nog 1 grote vraag...


    'I love you too,' I said. 'More than my own life.'

    Sorry, maar ik vind dit de achterdeur uit. Wilders met Hitler vergelijken? Dus jullie denken dat er een derde wereldoorlog komt als Wilders aan de macht komt? En dat ie allang aan het uitstippelen is hoe hij al die buitenlanders moet uitroeien? Heel, heel erg wreed om dit te zeggen.


    "Let them eat cake!"

    Even een paar dingen

    1. De mensen die zeggen dat hij alleen criminele Nederlandees het land uit wil gooien, leg mij het nut van de kopvoddentax eens uit.
    2. Hij is wel degelijk racist want hij heeft het altijd over Turken of Marokanen en nooit over Duitsers of Belgen. (en nee. Ik heb niks tegen Duitsers of Belgen)
    3. Hij zegt nooit wat we beter kunnen doen, behalve random dingen die echt nergens op slaan en hij heeft het wel altijd over de slechte dingen.
    4. De studiefinanciering wordt niet alleen door de PVV behouden, maar ook door de SP.
    5. kijk zijn haar
    edit: 6. En de criminele Nederlanders dan? (en waarom het het bij Nederlanders bijv. Een 'familiedrama' en bij moslims 'eerwraak' beetje vreemd maar?)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:17 ]


    Alis volat propriis

    Springbreak schreef:
    (...)
    Dat zal wel meevallen aangezien zijn partij al ong. 23 zetels heeft blijven er nog best een hoop mensen hier en mensen die op de VVD stemmen vast ook wel. Die mensen kunnen dan werken en de mensen die onnodige baantjes hebben kunnen beter werk krijgen.


    Sinds wanneer ben jij een waarzegster?


    You can run but not hide

    Juneau schreef:
    (...)Maar ze hebben het er zelf naar gemaakt. Ze komen hier als vluchteling en willen graag onderdak etc. Dat krijgen ze, en dan gaan ze daar misbruik van maken. Nadat ze verscheidene kansen hebben gehad blíjven ze doorgaan, moeten we ze dan ook nog in een luxe cel stoppen? Nederland heeft genoeg aan eigen criminelen, die levenslang behoren te krijgen -maargoed ons rechtsysteem is zo corrupt als de pleuris.- ik vind dat de buitenlanders dan maar ergens anders steun moeten zoeken, en desnoods écht terug naar hun eigen land.

    Stel een Nederlander maakt twee keer dezelfde fout. Waarom heeft hij dan wel het recht om steeds maar naar de gevangenis gestuurd te worden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ook het CDA wil de stuffi behouden -Grmbl-


    "I shut my eyes in order to see.'