• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sorry hoor maar Buiterlander of niet. Alle criminelen moeten even hard worden gestraft!


    You can run but not hide

    Het is een feit dat mensen in economische laagconjunctuur sneller voor extreem rechts of extreem links kiezen. Of de partij met de grootste mond. Zo heeft ook de NSDAP de macht kunnen krijgen.

    Ik denk persoonlijk ook niet dat Wilders dezelfde radicale plannen heeft als Hitler - wij hebben nu het Europees Parlement en de Europese Commissie dat ons nauwlettend in de gaten houdt dus het zou niet ver komen denk ik :']

    PS: Sodeknetters dit topic loopt storm o.o

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:15 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    PUKKELxDING schreef:
    Ah, jullie beginnen ook in te zien dat Wilders op Hitler lijkt. Grappig. Dat had ik al een paar maanden door :P
    Dan zit jij al een paar maanden op de verkeerde standpunten te broeden! Hé! Ja guttegut, Wilders wil niet zoals Hitler een 'ras' uitroeien! Oh nee? Nee! Hij wil enkel alle buitenlandse criminelen uit Nederland halen.

    twiddict schreef:
    Even een paar dingen

    1. De mensen die zeggen dat hij alleen criminele Nederlandees het land uit wil gooien, leg mij het nut van de kopvoddentax eens uit.
    2. Hij is wel degelijk racist want hij heeft het altijd over Turken of Marokanen en nooit over Duitsers of Belgen. (en nee. Ik heb niks tegen Duitsers of Belgen)
    3. Hij zegt nooit wat we beter kunnen doen, behalve random dingen die echt nergens op slaan en hij heeft het wel altijd over de slechte dingen.
    4. De studiefinanciering wordt niet alleen door de PVV behouden, maar ook door de SP.
    5. kijk zijn haar


    Hahaha punt 5 xD


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mythical schreef:
    Sorry, maar ik vind dit de achterdeur uit. Wilders met Hitler vergelijken? Dus jullie denken dat er een derde wereldoorlog komt als Wilders aan de macht komt? En dat ie allang aan het uitstippelen is hoe hij al die buitenlanders moet uitroeien? Heel, heel erg wreed om dit te zeggen.


    Ik zeg ook wat te grote woorden, maar in sommige opzichten lijkt hij wel op hem. Maar ik geloof heus wel, dat hij echt geen mensen gaat uitroeien of zo. Of concentratiekampen gaat oprichten..


    wth.

    Mythical schreef:
    Sorry, maar ik vind dit de achterdeur uit. Wilders met Hitler vergelijken? Dus jullie denken dat er een derde wereldoorlog komt als Wilders aan de macht komt? En dat ie allang aan het uitstippelen is hoe hij al die buitenlanders moet uitroeien? Heel, heel erg wreed om dit te zeggen.

    Het is gewoon zo. Wat hij zegt komt overeen met wat Hitler zei. Hitler gaf de joden de schuld en Geert de turken en Marokkanen ( ja die twee want daar praat hij altijd over nooit over belgen, italianen, duitsers,polen etc.)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Stel een Nederlander maakt twee keer dezelfde fout. Waarom heeft hij dan wel het recht om steeds maar naar de gevangenis gestuurd te worden.


    levenslang bestaat ook nog.


    "Let them eat cake!"

    mijn ouders gaan voor pvd stemmen ! :D
    ik snap ook niet wrm er zo'n kt partij is !
    ik bedoel..
    waarom zou je er op stemmen ?
    oke het heeft goede kanten..
    maar meer slechte.. ik snap ook niet dat mensen er op stemmen.
    bij ons op school gaan ze nu ook al rond roepen ;‘‘mensen met een VW stemmen op PVV !’’ wat ik dus nergens op vind slaan..
    ja wij hebben in de buurt heel veel hardcore gabbertjes..
    ik woon in het noorden van het land. :Y)
    ja lekker boeinde informatiee. (nerd)


    Life is a beautiful struggle

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Stel een Nederlander maakt twee keer dezelfde fout. Waarom heeft hij dan wel het recht om steeds maar naar de gevangenis gestuurd te worden.


    Omdat hij een Nederlander is én in Nederland woont.


    Smiling but close to tears.

    Wat help er nou als een buiterlandse crimineel het land uit wordt gezet? Er blijven mensen komen ><


    You can run but not hide

    twiddict schreef:
    Even een paar dingen

    1. De mensen die zeggen dat hij alleen criminele Nederlandees het land uit wil gooien, leg mij het nut van de kopvoddentax eens uit.
    2. Hij is wel degelijk racist want hij heeft het altijd over Turken of Marokanen en nooit over Duitsers of Belgen. (en nee. Ik heb niks tegen Duitsers of Belgen)
    3. Hij zegt nooit wat we beter kunnen doen, behalve random dingen die echt nergens op slaan en hij heeft het wel altijd over de slechte dingen.
    4. De studiefinanciering wordt niet alleen door de PVV behouden, maar ook door de SP.
    5. kijk zijn haar



    hahahha juist.
    ik ben het eens met punt 5. (krul)


    Smiling but close to tears.

    Flashpoint, het is hier in de cel niet beroerd omdat nederlanders watjes zijn wat straffen uitdelen betreft, pleeg hier een moord en je staat met 6 jaar weer buiten, krijgt een tv met een xbox of wii, je kan een hoer krijgen wanneer je wil, zie dat maar eens in een ander land gebeuren, Joran schijt zich in zijn broek nu omdat hem daar echt een hel te wachten staat. Amerika noemt zich het land van mogelijkheden, maar zonder doel, werk of familie daar kom je er niet eens in, Nederland is een van de dichtstbevolkte landen op de planeet, leuk dat jij tegen de grenzen dichtgooien bent, maar waar wil je al die mensen op gegeven moment laten? in je achtertuin?

    en wat je standpunt is over turken en Marokkanen hier naartoe halen voor het werk hebben ze in de jaren '50 en '60 ook gedaan me Italianen en Spanjaarden, die zich bijna allemaal zo hebben aangepast dat je er niets over hoort. Ja ik ben Italiaans, ja mijn moeder woont 21 jaar in Nederland en heeft beide nationaliteiten, ja ook ik heb beide nationaliteiten, Nee we worden niet het land uit gezet. Omdat we GÉÉN criminelen zijn, k ga er niet van uit dat je vader er wel een is dus waar maak je je zo druk over?

    twiddict schreef:
    Even een paar dingen

    1. De mensen die zeggen dat hij alleen criminele Nederlandees het land uit wil gooien, leg mij het nut van de kopvoddentax eens uit.
    2. Hij is wel degelijk racist want hij heeft het altijd over Turken of Marokanen en nooit over Duitsers of Belgen. (en nee. Ik heb niks tegen Duitsers of Belgen)
    3. Hij zegt nooit wat we beter kunnen doen, behalve random dingen die echt nergens op slaan en hij heeft het wel altijd over de slechte dingen.
    4. De studiefinanciering wordt niet alleen door de PVV behouden, maar ook door de SP.
    5. kijk zijn haar

    Hij moet hoognodig naar de kapper. :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Versace schreef:
    Wat help er nou als een buiterlandse crimineel het land uit wordt gezet? Er blijven mensen komen ><


    Zijn die mensen meteen crimineel dan? XD


    "Let them eat cake!"

    Ik
    ga later niet de politiek in :Y)


    wth.