• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xLilian schreef:
    Wilders is de nieuwe Hitler (:



    So true


    You can run but not hide

    Bijna uitslagen ;o

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:06 ]


    Behind every great man there’s a great woman

    Juneau schreef:
    (...)In de Bijbel staat niet dat je iemand mag vermoorden, dat je een gezin uit elkaar mag laten vallen en iemand van z'n leven mag beroven. Ik vind het dan ook zéér terecht dat Nederland erop gewezen wordt dat dit in de 'Bijbel' van de buitenlanders staat. Ik heb níets maar dan ook níets tegen buitenlanders, zolang ze zich gedragen.

    Dat van te gast slaat overigens wel ergens op, ze komen hier niet van oorsprong weg. Dus hoe wil je ze dan gaan noemen? Logeerders? Dan zijn ze nog steeds te gast, 'Nep-Nederlanders?' Dan hebben ze nog steeds niet alle rechten van een volledige Nederlander. Púúr en alleen omdat ze hier niet weg komen maar uit een ander land. Als wij naar hun land gaan behoren wij ons ook aan hún regels te houden, en anders moeten wij maar terug naar ons eigen stekje gaan.


    Mee eens!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Juneau schreef:
    (...)In de Bijbel staat niet dat je iemand mag vermoorden, dat je een gezin uit elkaar mag laten vallen en iemand van z'n leven mag beroven. Ik vind het dan ook zéér terecht dat Nederland erop gewezen wordt dat dit in de 'Bijbel' van de buitenlanders staat. Ik heb níets maar dan ook níets tegen buitenlanders, zolang ze zich gedragen.

    Dat van te gast slaat overigens wel ergens op, ze komen hier niet van oorsprong weg. Dus hoe wil je ze dan gaan noemen? Logeerders? Dan zijn ze nog steeds te gast, 'Nep-Nederlanders?' Dan hebben ze nog steeds niet alle rechten van een volledige Nederlander. Púúr en alleen omdat ze hier niet weg komen maar uit een ander land. Als wij naar hun land gaan behoren wij ons ook aan hún regels te houden, en anders moeten wij maar terug naar ons eigen stekje gaan.


    In Amerika kom je ook niet zomaar, die sturen je gelijk terug als je iets vekeerds doet.


    "Let them eat cake!"

    ScrapAttack schreef:
    (...)
    Zo erg is ie toch niet? Ik bedoel, hij is ervoor dat criminele buitenlanders het land uit gezet moeten worden, maar hij probeerd niet 1 soort uit te roeien ofzo xd

    Dat is dus echt een typische ik-weet-geen-standpunten opmerking. (krul)

    Wilders is láng niet zo'n dictator als Hitler. Overigens is dit de 21e eeuw.

    Juneau schreef:
    (...)Omdat die zich meer gedeisd houden in ons land. Overigens hoor je over Polen ontzettend veel hoor. (krul)


    Ik vind polen enger dan Marokkanen? ;o.
    Wan hier zijn echt héél veel polen, haha.
    En ze gaan altijd naar me roepen.


    Smiling but close to tears.

    Mythical schreef:
    (...)

    In Amerika kom je ook niet zomaar, die sturen je gelijk terug als je iets vekeerds doet.
    Júist en dát is dus wat Wilders wil!!

    Héhé, eindelijk snapt iemand mij haha. (krul)

    Juneau schreef:
    (...)
    Dat is dus echt een typische ik-weet-geen-standpunten opmerking. (krul)

    Wilders is láng niet zo'n dictator als Hitler. Overigens is dit de 21e eeuw.

    Ik zeg toch ook niet dat Wilders op Hitler lijkt, ik zeg juist dat ie er niét op lijkt :+


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ivan schreef:
    (...)
    Voer dan meteen een vaatwasmachinebelasting in: dit kan ook wel met de hand worden gedaan en het is veel te veel energie-intensief x]
    Wow, we worden nog creatief met die belastingen :']

    Laten we een eigen politieke partij oprichten. Partij van de belastingen.
    Haha ik vond mijn omerking gewoon wel leuk over die wet het was maar een grapje (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Up schreef:
    (...)

    Ik vind polen enger dan Marokkanen? ;o.
    Wan hier zijn echt héél veel polen, haha.
    En ze gaan altijd naar me roepen.
    Polen vallen gewoon onder buitelanders, dus als hun crimineel doen worden ze ook terug gestuurd.

    Ik word ook altijd nageroepem hihi, dan fiets ik altijd 200 keer zo snel. x]

    Juneau schreef:
    (...)Júist en dát is dus wat Wilders wil!!

    Héhé, eindelijk snapt iemand mij haha. (krul)


    Mensen moeten gewoon even van het idee afstappen dat het hier niet om discriminatie gaat. JONGENS, wij nederlanders hebben het gecreëerd, laten we er dan ook eens mee stoppen.


    "Let them eat cake!"

    ScrapAttack schreef:
    (...)
    Ik zeg toch ook niet dat Wilders op Hitler lijkt, ik zeg juist dat ie er niét op lijkt :+
    Maar ik had het ook niet over jouw opmerking (krul)

    Ik had het over dat Wilders de nieuwe Hitler zou zijn. (:

    Juneau schreef:
    (...)In de Bijbel staat niet dat je iemand mag vermoorden, dat je een gezin uit elkaar mag laten vallen en iemand van z'n leven mag beroven. Ik vind het dan ook zéér terecht dat Nederland erop gewezen wordt dat dit in de 'Bijbel' van de buitenlanders staat. Ik heb níets maar dan ook níets tegen buitenlanders, zolang ze zich gedragen.

    Dat van te gast slaat overigens wel ergens op, ze komen hier niet van oorsprong weg. Dus hoe wil je ze dan gaan noemen? Logeerders? Dan zijn ze nog steeds te gast, 'Nep-Nederlanders?' Dan hebben ze nog steeds niet alle rechten van een volledige Nederlander. Púúr en alleen omdat ze hier niet weg komen maar uit een ander land. Als wij naar hun land gaan behoren wij ons ook aan hún regels te houden, en anders moeten wij maar terug naar ons eigen stekje gaan.

    Dat wat ik zei is dus wat Wilders doet. Hij vertelt even leuk een leugen over de Koran zodat iedereen zich er tegen keert.
    Ik ben hier geboren maar mijn ouders niet, dus als mijn vader hier na zeventien jaar één misdaad begaat wil je hem dan uit het land zetten. Dat slaat toch ook nergens op. En Wilders is echt een klootzak. Hij wil zelfs de immigratie stopzetten voor iets van vijf jaar.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 21:05 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Juneau schreef:
    (...)Maar ik had het ook niet over jouw opmerking (krul)

    Ik had het over dat Wilders de nieuwe Hitler zou zijn. (:


    Ooh sorry :$


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mythical schreef:
    (...)

    Mensen moeten gewoon even van het idee afstappen dat het hier niet om discriminatie gaat. JONGENS, wij nederlanders hebben het gecreëerd, laten we er dan ook eens mee stoppen.
    Juist! Dit gaat alléén over de criminelen. Niet over álle buitenlanders.