• Daar kan ik echt niet bij, dat is voor mij het toppunt van discriminatie. Leg mij maar eens uit waarom je op zo'n partij zou stemmen?

    Hij heeft misschien goede punten, maar ook heel heel heel erg slechte wat is nou belangrijker..
    x


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat wat ik zei is dus wat Wilders doet. Hij vertelt even leuk een leugen over de Koran zodat iedereen zich er tegen keert.
    Ik ben hier geboren maar mijn ouders niet, dus als mijn vader hier na zeventien jaar één misdaad begaat wil je hem dan uit het land zetten. Dat slaat toch ook nergens op. En Wilders is echt een klootzak. Hij wil zelfs de immigratie stopzetten voor iets van vijf jaar.


    Idd helemaal mee eens


    You can run but not hide

    xLilian schreef:
    Wilders is de nieuwe Hitler (:

    Ik moet zeggen dat Hitler aardig slim is geweest (hoewel het creeren van een tweede front ontzettend dom was, maar das wat anders). Nu zullen veel mensen zeggen dat Wilders geen genocide wil uitlokken, maar ook Hitler bouwde de holocaust in stapjes op. Hij had niet in 1933 besloten om Auschwitz ed op te bouwen en er miljoenen naar te sturen om vergast te worden. Zo'n proces werd geleidelijk aan gedaan.

    Na gut, er zijn inderdaad overeenkomsten als je kijkt naar de situaties van Hitler en Wilders.


    No growth of the heart is ever a waste

    Juneau schreef:
    (...)Polen vallen gewoon onder buitelanders, dus als hun crimineel doen worden ze ook terug gestuurd.

    Ik word ook altijd nageroepem hihi, dan fiets ik altijd 200 keer zo snel. x]


    haha, ik niet.
    ik ga altijd iets terug roepen en dan zeker als ik met vrienden ben.(krul)
    's avonds dan fiets ik altijd 100km per uur naar mijn gevoel langs het bos haha.


    Smiling but close to tears.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Dat wat ik zei is dus wat Wilders doet. Hij vertelt even leuk een leugen over de Koran zodat iedereen zich er tegen keert.
    Ik ben hier geboren maar mijn ouders niet, dus als mijn vader hier na zeventien jaar één misdaad begaat wil je hem dan uit het land zetten. Dat slaat toch ook nergens op. En Wilders is echt een klootzak. Hij wil zelfs de immigratie stopzetten voor iets van vijf jaar.
    Hij heeft geen leugen verteld. Dat maak jij er nu van. Overigens gaat het niet om 1 misdaad, zoals iemand hierboven al had gezegd. 1 waarschuwing en daarná terug naar je eigen land. Dan heb je een kans gehad je leven te beteren en je goede gedrag te laten zien aan de maatschappij. Houd jij je daar niet aan? Klaar, kansen verspilt.

    Juneau schreef:
    Dat is echt een vergelijking van niets, iemand die dik, of dun is heeft níets te maken met iemand uit het buitenland.
    Ik vind het volkomen terecht dat ze dan terug mogen naar hun land.
    Stel dat jij bij een vriendin thuis op bezoek bent, je krijgt ineens een puberale bui en begint daar hartstikke hard te vloeken en te schelden. Die moeder vraagt je of je wilt vertrekken. Blijf je dan ook gewoon zitten omdat je hetzelfde behandeld wilt worden als haar dochter?


    Als die moeder mij wegstuurt, zou ik dat zelf een beetje apart vinden. Die moeder zou dus niet proberen om het anders te doen maar die zou mij gelijk weg sturen. Dat zou ik zelf een een te grote stap vinden. Waarschuwingen, dat zou ik eerder geven. Terug naar onze rechtse rakkers. De PVV is op zich een redelijk goede en sterke partij, wat die partij betreft is de aanpak voor de buitenlanders is het enige waar ik echt tegen ben. Als mensen zoals bijvoorbeeld buitenlanders worden opgepakt, dan komen de in de gevangenis voor een paar jaar. Daarnaast krijgen ze vermoedelijk ook hulp om weer het rechte pad op te gaan. Zodra ze uit de gevangenis komen en ze flikken weer wat, ja..dan zeg ik ook: Uitzetten die handel. Ze zijn hier inderdaad te gast, alleen zie ik dat niet echt zo heel extreem [ik zeg hiermee niet dat jij of de PVV het wel extreem ziet.]

    Back to topic: Dit onderwerp ligt gevoelig. Dat kunnen we nu allemaal zien. Hopelijk komt er door deze meningsverschillen geen ruzie tussen users.


    Behind every great man there’s a great woman

    Maarja als Wilders *kotskots* aan de macht komt (wat mij bijna onmogelijk lijkt)

    Denk ik toch dat de helft gaat verhuizen :'D


    You can run but not hide

    Ivan schreef:
    (...)
    Ik moet zeggen dat Hitler aardig slim is geweest (hoewel het creeren van een tweede front ontzettend dom was, maar das wat anders). Nu zullen veel mensen zeggen dat Wilders geen genocide wil uitlokken, maar ook Hitler bouwde de holocaust in stapjes op. Hij had niet in 1933 besloten om Auschwitz ed op te bouwen en er miljoenen naar te sturen om vergast te worden. Zo'n proces werd geleidelijk aan gedaan.

    Na gut, er zijn inderdaad overeenkomsten als je kijkt naar de situaties van Hitler en Wilders.


    Ja, maar ik geloof toch echt niet dat Wilders buitenlanders zou uitroeien. Er zijn best overeenkomsten, maar het zal echt niet zo uit de hand lopen dat er een oorlog zou komen denk ik. ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mythical schreef:
    (...)

    Je brengt het alsof Nederlandse criminelen een luxe straf krijgen.

    Best wel. In de cel is het half zo slecht nog niets als dat je naar een land als Iraq ofzo word terug gestuurd.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ivan schreef:
    (...)
    Ik moet zeggen dat Hitler aardig slim is geweest (hoewel het creeren van een tweede front ontzettend dom was, maar das wat anders). Nu zullen veel mensen zeggen dat Wilders geen genocide wil uitlokken, maar ook Hitler bouwde de holocaust in stapjes op. Hij had niet in 1933 besloten om Auschwitz ed op te bouwen en er miljoenen naar te sturen om vergast te worden. Zo'n proces werd geleidelijk aan gedaan.

    Na gut, er zijn inderdaad overeenkomsten als je kijkt naar de situaties van Hitler en Wilders.


    Nou, de Nederlanders zijn nu niet allemaal werkloos en erg beïnvloedbaar, I guess.


    "Let them eat cake!"

    Ivan schreef:
    (...)
    Ik moet zeggen dat Hitler aardig slim is geweest (hoewel het creeren van een tweede front ontzettend dom was, maar das wat anders). Nu zullen veel mensen zeggen dat Wilders geen genocide wil uitlokken, maar ook Hitler bouwde de holocaust in stapjes op. Hij had niet in 1933 besloten om Auschwitz ed op te bouwen en er miljoenen naar te sturen om vergast te worden. Zo'n proces werd geleidelijk aan gedaan.

    Na gut, er zijn inderdaad overeenkomsten als je kijkt naar de situaties van Hitler en Wilders.

    Dat is wel zo. Maar toch ik denk echt niet dat Geert Wilders zo is. Hij is misschien raar maar zoiets zou hij in mijn ogen niet doen. Zo extreem is ie nou ook weer niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Flashpoint schreef:
    (...)
    Best wel. In de cel is het half zo slecht nog niets als dat je naar een land als Iraq ofzo word terug gestuurd.


    Idd


    You can run but not hide

    Versace schreef:
    Maarja als Wilders *kotskots* aan de macht komt (wat mij bijna onmogelijk lijkt)

    Denk ik toch dat de helft gaat verhuizen :'D

    Word het hier wel lekker rustig!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    LaPush schreef:
    (...)

    Als die moeder mij wegstuurt, zou ik dat zelf een beetje apart vinden. Die moeder zou dus niet proberen om het anders te doen maar die zou mij gelijk weg sturen. Dat zou ik zelf een een te grote stap vinden. Waarschuwingen, dat zou ik eerder geven. Terug naar onze rechtse rakkers. De PVV is op zich een redelijk goede en sterke partij, wat die partij betreft is de aanpak voor de buitenlanders is het enige waar ik echt tegen ben. Als mensen zoals bijvoorbeeld buitenlanders worden opgepakt, dan komen de in de gevangenis voor een paar jaar. Daarnaast krijgen ze vermoedelijk ook hulp om weer het rechte pad op te gaan. Zodra ze uit de gevangenis komen en ze flikken weer wat, ja..dan zeg ik ook: Uitzetten die handel. Ze zijn hier inderdaad te gast, alleen zie ik dat niet echt zo heel extreem [ik zeg hiermee niet dat jij of de PVV het wel extreem ziet.]

    Back to topic: Dit onderwerp ligt gevoelig. Dat kunnen we nu allemaal zien. Hopelijk komt er door deze meningsverschillen geen ruzie tussen users.
    Je hebt mij nooit horen zeggen dat ze geen waarschuwing horen te krijgen, ik was het inderdaad vergeten te zeggen in m'n vergelijking. In dit standpunt geef ik je gelijk. Ze behoren eerst een waarschuwing te krijgen, en als ze dan doorgaan moeten ze gewoon uitgezet worden. (:

    Juneau schreef:
    (...)Hij heeft geen leugen verteld. Dat maak jij er nu van. Overigens gaat het niet om 1 misdaad, zoals iemand hierboven al had gezegd. 1 waarschuwing en daarná terug naar je eigen land. Dan heb je een kans gehad je leven te beteren en je goede gedrag te laten zien aan de maatschappij. Houd jij je daar niet aan? Klaar, kansen verspilt.

    Dat heeft hij wel. En nee dat maak ik er niet van, ik weet ook echt iets van de Koran dan die halve gare met z'n klote filmpje. Ik snap je wel hoor maar dan hoort dat bij de Nederlanders ook zo te zijn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Geert Wilders en Adolf Hitler. Een behoorlijke brute vergelijking maar als je het allemaal naast elkaar plakt dan zou je het inderdaad kunnen vergelijken. Veel dingen komen overeen. Maar zo extreem als Adolf Hitler zal Geert Wilders niet worden denk ik, althans; dat hoop ik niet.


    Behind every great man there’s a great woman