• Ja, nu is het WK en opeens is iedereen voor één of andere voetballer, en daarvoor niet. Dat valt me op. -En nu krijg ik vast heel wat meisjes die zeggen dat ze al lang voor diezelfde voetballer zijn, hahah-

    Maar op zich vind ik dat wel goed, nu worden er meer stories gemaakt over voetballers, en die had je daarvoor bijna nooit en wordt de mijne ook gelezen.

    (nerd)xx.


    Some people make the world special just by being in it

    Hahaha, maar jij wist al dat ik ook voor Torres was! (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mensen die nog nooit een wedstijd hebben gezien gaan nu wel kijken. De eredivisie heeft ook goede voetballers. En de Champions Legue (ik kan het nog steeds niet spellen) is het leukste. x'D
    Mijn oudste voetbalstory is van 2 jaar geleden. Ik moet de rest weer online zetten, eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:18 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Springbreak schreef:
    Hahaha, maar jij wist al dat ik ook voor Torres was! (krul)

    Ik heb er toen gewoon voor gezorgd dat je er voor was. Dat lekker ding van me. xax


    Some people make the world special just by being in it

    Spain schreef:
    Mensen die nog nooit een wedstijd hebben gezien gaan nu wel kijken. De eredivisie heeft ook goede voetballers. En de Champions Legue (ik kan het nog steeds niet spellen) is het leukste. x'D
    Mijn oudste voetbalstory is van 2 jaar geleden. Ik moet de rest weer online zetten, eigenlijk.

    Inderdaad, maar nuja. Ik kijk eigenlijk ook alleen als mijn favoriete ploegen/landen voetballen. [Spanje, Liverpool & Arsenal!) (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Je hebt wel gelijk (krul)
    Ik ben niet specifiek voor een voetbal speler maar er zitten er wel tussen die ik graag zie ^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Alysse schreef:
    (...)
    Inderdaad, maar nuja. Ik kijk eigenlijk ook alleen als mijn favoriete ploegen/landen voetballen. [Spanje, Liverpool & Arsenal!) (nerd)


    Arsenal is lovely!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eigenlijk wel. Ik vind het WK leuk. En ik ontdekte Kjaer eigenlijk ook maar een paar dagen geleden...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik ben nu geen fan van een voetballer, dat ben ik nooit geweest en dat zal ik nooit worden. Ik heb een persoonlijke afkeer tegen voetbal. Komt waarschijnlijk door mijn opvoeding waarin moeders zeggen dat je niet met een voetballer (een gewone jongen die voetbalt) moet trouwen en waar alle jongens in je familie voetbal haten en vliegen verkiezen. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Kjaer... die is toch blond?
    Ik heb weinig met voetbal, maar ik kan wel baggere wedstrijden herkennen -.-


    No growth of the heart is ever a waste

    Tsja, das logisch. Zo ongeveer heel Nederland is into WK! :D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:24 ]


    ars moriendi

    Haha, sorry. Q steekt me aan in de Wk koorts


    SLOAN.

    Cappuccino schreef:
    Ik ben nu geen fan van een voetballer, dat ben ik nooit geweest en dat zal ik nooit worden. Ik heb een persoonlijke afkeer tegen voetbal. Komt waarschijnlijk door mijn opvoeding waarin moeders zeggen dat je niet met een voetballer (een gewone jongen die voetbalt) moet trouwen en waar alle jongens in je familie voetbal haten en vliegen verkiezen. (nerd)

    Hahahah, waaronder jou broer! :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Robin van Persie was altijd al mijn oogappel :9~ Maar ik haat voetbal dus ik praat er niet graag over.


    -

    Ja, en ik vind het niet erg dat iedereen nu in die gekte van het voetbal zit. Ik ben sinds kort helemaal fan van de Griekse voetballers en daarvoor kende ik ze nauwelijks. Maar goed; Hoe meer voetbalverhalen, hoe beter.

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik heb er toen gewoon voor gezorgd dat je er voor was. Dat lekker ding van me. xax

    Hahaha grapjas. (krul) Maar hij blijft van jou hoor!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.