• Ja, nu is het WK en opeens is iedereen voor één of andere voetballer, en daarvoor niet. Dat valt me op. -En nu krijg ik vast heel wat meisjes die zeggen dat ze al lang voor diezelfde voetballer zijn, hahah-

    Maar op zich vind ik dat wel goed, nu worden er meer stories gemaakt over voetballers, en die had je daarvoor bijna nooit en wordt de mijne ook gelezen.

    (nerd)xx.


    Some people make the world special just by being in it

    Argentina schreef:
    Haha, maar Tanya, jij wist al langer dat ik van voetbal hou. Dus ik reken mezelf niet tot die groep. (nerd)

    Oké, dat is ook waar. Ik ken jou denk ik door voetbal, niet? Ghahah, ik weet het niet meer; x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    IK-MOET-JOU! Ik heb echt een hekel aan Cristiano. Maar verder zeg ik er niets over anders krijg ik er weer een paar op mijn dak :'D

    Niet van mij, ik vind hetzelfde. Hij's egoïstisch. Maarja, zo ieder zijn mening.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alysse schreef:
    (...)
    Oké, dat is ook waar. Ik ken jou denk ik door voetbal, niet? Ghahah, ik weet het niet meer; x

    Ik heb echt geen idee, eigenlijk. Maar het zou best wel eens kunnen.
    Maar om het nog een beetje nuttig te maken. Mijn favo voetballer is eigenlijk mijn favo omdat hij goed is, en niet omdat hij lekker is. -natuurlijk heb ik op dat gebied ook men voorkeuren-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alysse schreef:
    (...)
    IK-MOET-JOU! Ik heb echt een hekel aan Cristiano. Maar verder zeg ik er niets over anders krijg ik er weer een paar op mijn dak :'D

    -high-fived-
    Hahahaha. Ik ben gewoon om het voetbal aan het kijken, en ja, leuk als er een sexy speler bij zit maar that's it.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Argentina schreef:
    (...)
    Ik heb echt geen idee, eigenlijk. Maar het zou best wel eens kunnen.
    Maar om het nog een beetje nuttig te maken. Mijn favo voetballer is eigenlijk mijn favo omdat hij goed is, en niet omdat hij lekker is. -natuurlijk heb ik op dat gebied ook men voorkeuren-

    & Wie is jou favo voetballer?


    Some people make the world special just by being in it

    Paraguay schreef:
    (...)
    -high-fived-
    Hahahaha. Ik ben gewoon om het voetbal aan het kijken, en ja, leuk als er een sexy speler bij zit maar that's it.(krul)

    Hé, maar ik denk dat het begin dit jaar was, maar in ieder geval, Cristiano speelde en hij shotte altijd net naast de goal en serieus, hij begon vet boos te worden en op en neer te springen en zijn vuisten bij één te dingenen en damn; Dat was lachwekkend :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Hé, maar ik denk dat het begin dit jaar was, maar in ieder geval, Cristiano speelde en hij shotte altijd net naast de goal en serieus, hij begon vet boos te worden en op en neer te springen en zijn vuisten bij één te dingenen en damn; Dat was lachwekkend :'D

    Hahahha, ja. Dan is zijn ego gedeukt omdat ie geen goals scoorde.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    (...)
    Hahahha, ja. Dan is zijn ego gedeukt omdat ie geen goals scoorde.(krul)

    Ja, en hij heeft ooit een fan in elkaar geslagen omdat ze een foto van hem trok, maar zijn moeder stond daar prongeluk bij op en dat mocht niet van Cristiano. Dus, Torres is zoveel beter! (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    ik ben voor de Jillz-regel: shirts mogen best uit! vind ik helemaal niet erg om naar te kijken. :9~


    It's time to be happy again.

    Alysse schreef:
    (...)
    & Wie is jou favo voetballer?

    Tanya toch. Heb je dat niet meegekregen?
    XAVI _O_ En ik heb een Messi-adoratie.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ja like, ik zit niet veel meer op Quizlet maar het minste dat ik me inlog en naar 't forum ga zie ik ALLEEN maar topics over die voetballers.
    Dat op de tv moeten zien is al erg genoeg, serieus! Ik erger me dood aan heel dat gedoe, en dan te weten dat 't zo over gaat zijn als 't WK gedaan is.

    Q heeft me ook ziek gemaakt met het WK virus :'D En ik liebt Robin van Persie. Jam.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja, en hij heeft ooit een fan in elkaar geslagen omdat ze een foto van hem trok, maar zijn moeder stond daar prongeluk bij op en dat mocht niet van Cristiano. Dus, Torres is zoveel beter! (nerd)


    Het is niet zo moeilijk om beter te zijn dan CR. (cat) Op karakter-gebied. Want hij kan wel goed voetballen, moet je toegeven, alleen jammer dat ie zo egoïstisch is. -valt in herhaling-


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja, en hij heeft ooit een fan in elkaar geslagen omdat ze een foto van hem trok, maar zijn moeder stond daar prongeluk bij op en dat mocht niet van Cristiano. Dus, Torres is zoveel beter! (nerd)

    -schaamt zich-
    Ik ken die Torres neit eens hahahaha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb nog steeds een hekel aan voetbal.(cat)
    De sfeer is (soms) wel leuk, maar ik vind het echt een belachelijk sport.

    sorry voor de voetbalfans onder ons


    The soul needs autumn.