• Ja, nu is het WK en opeens is iedereen voor één of andere voetballer, en daarvoor niet. Dat valt me op. -En nu krijg ik vast heel wat meisjes die zeggen dat ze al lang voor diezelfde voetballer zijn, hahah-

    Maar op zich vind ik dat wel goed, nu worden er meer stories gemaakt over voetballers, en die had je daarvoor bijna nooit en wordt de mijne ook gelezen.

    (nerd)xx.


    Some people make the world special just by being in it

    Zowiezo dom: ''Die voetballer is lekker dus dat land moet winnen''.

    retarded.


    I live for the applause, you will die for it.

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahaha grapjas. (krul) Maar hij blijft van jou hoor!

    Tis je geraden. Hij wilt toch enkel mij. Ghéhee.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Tis je geraden. Hij wilt toch enkel mij. Ghéhee.

    Hahaha ja en z'n vrouw met haar rare voornaam. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jij wist dat ik voor Torres en Arshavin was. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Semetal schreef:
    Zowiezo dom: ''Die voetballer is lekker dus dat land moet winnen''.

    retarded.

    Maar kijk, eigenlijk zit dat wel zo bij mij. Nuja, ik was gewoon voor Torres, maar ik wist in het begin niet eens dat hij voetbalde. -Zo'n 3 jaar geleden btw- En toen zag ik hem op tv, en ik keek dan gewoon altijd als hij speelde en daardoor begon ik fan te worden van Spanje en ja, nu Liverpool. Want vroeger speelde hij nog voor Atletico Madrid. Gewoon omdat ik altijd die matchen keek. Volgens mij is dat wel normaal.

    (nerd)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 19:37 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Greed schreef:
    Jij wist dat ik voor Torres en Arshavin was. :'D

    Das waar :'D Gelukkig dat mijn Arshavinperiode voorbij is, eigenlijk vind ik hem helemaal niet knap. Misschien nog wel schattig, maar daar blijft het bij -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Springbreak schreef:
    (...)
    Hahaha ja en z'n vrouw met haar rare voornaam. :Y)

    Olalla :'D Op school hé, moeten we soms een groepsnaam bedenken met een quiz ofzo, en dan nemen we altijd de "Olallakes" ofzo :'D Ghahah. Maar ach, ik vind Olalla en Torres wel mooi samenpassen. Voor zolang dat het duurt (lol)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Das waar :'D Gelukkig dat mijn Arshavinperiode voorbij is, eigenlijk vind ik hem helemaal niet knap. Misschien nog wel schattig, maar daar blijft het bij -a-


    weetje, ik heb net een leuke foto van fernando op mijn gsm gezet. Ik stuur die morgen wel door naar jou. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Greed schreef:
    (...)

    weetje, ik heb net een leuke foto van fernando op mijn gsm gezet. Ik stuur die morgen wel door naar jou. (krul)

    Yeuy dat is goed. Want op mijn gsm staan geen foto's. Ja, enkel Tokio Hotel. Hahah. Und Robert Pattinson. Maar dat is alleen van mensen (waaronder jou) die het doorsturen. Ik heb geen kabeltje voor mijn oude gsm hé.
    En ik kijk uit naar Maandag! Spain! _O_


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Yeuy dat is goed. Want op mijn gsm staan geen foto's. Ja, enkel Tokio Hotel. Hahah. Und Robert Pattinson. Maar dat is alleen van mensen (waaronder jou) die het doorsturen. Ik heb geen kabeltje voor mijn oude gsm hé.
    En ik kijk uit naar Maandag! Spain! _O_

    ze moeten winnen deze keer.
    Anders spring ik uit het raam. Haha :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Greed schreef:
    (...)
    ze moeten winnen deze keer.
    Anders spring ik uit het raam. Haha :'D

    Ze winnen zowizo. Dat weet ik nu wel zeker. En laten we samen springen dan :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik ben nog steeds nergens fan van. En die Cristiano vind ik nou ook niet bepaald spannend of zo.:X


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Alysse schreef:
    (...)
    Ze winnen zowizo. Dat weet ik nu wel zeker. En laten we samen springen dan :'D


    Zelfmoord-keuken-raam-poging à la Vissers. _O_


    We'll never be as young as we are tonight

    Paraguay schreef:
    Ik ben nog steeds nergens fan van. En die Cristiano vind ik nou ook niet bepaald spannend of zo.:X

    IK-MOET-JOU! Ik heb echt een hekel aan Cristiano. Maar verder zeg ik er niets over anders krijg ik er weer een paar op mijn dak :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Haha, maar Tanya, jij wist al langer dat ik van voetbal hou. Dus ik reken mezelf niet tot die groep. (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.