• Ja, nu is het WK en opeens is iedereen voor één of andere voetballer, en daarvoor niet. Dat valt me op. -En nu krijg ik vast heel wat meisjes die zeggen dat ze al lang voor diezelfde voetballer zijn, hahah-

    Maar op zich vind ik dat wel goed, nu worden er meer stories gemaakt over voetballers, en die had je daarvoor bijna nooit en wordt de mijne ook gelezen.

    (nerd)xx.


    Some people make the world special just by being in it

    Skydancer schreef:
    (...)
    Als je na maandag niets meer van me hoort hebben mijn ouders me in de kelder opgesloten(nerd)
    Ze haten echt voetbal, omdat dat mama haar jeugd heeft verpest (bij haar thuis ging voetbal altijd voor op echt alles xo),

    ps. je afbeelding is moooi ;'D

    Hahah, een voetbaltrauma. Maar stiekem, als ze Torres hebben gecheckt, kijken ze de volgende match ook als jij slaapt, omdat ze hem allebij vreselijk lekker vinden. Ghahah, vast :'D

    & dankje, vind ik ook. :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Genius schreef:
    Robin van Persie was altijd al mijn oogappel :9~ Maar ik haat voetbal dus ik praat er niet graag over.


    Oeh, i like you.
    Robin! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    Oeh, i like you.
    Robin! :9~

    Waarom maak je niet gewoon ook een WK-story over Robin van Persie? (krul)

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja, ik weet het. Maar het was ook wel veel te lang vond ik. En het groeit wel weer bij, dat is altijd zo (': Hij doet dat wel vaker. Maar dan nog, op het einde van de match deze woensdag deed hij zijn shirt uit en damn, ik zie het nog voor me. -kwijlt verder-


    Stiekem vind ik dit haar ook leuker. Maar hij wordt er wel weer gelijk zo jong van; want nu denk ik steeds, oh, die's 20, weetje.
    Ah, dude, dat heb ik nou weer niet gezien. =(


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Portugal: Cristiano Ronaldoooooooo :9~

    [ bericht aangepast op 17 juni 2010 - 20:38 ]


    Smiling but close to tears.

    Nope, nope
    ik ben geen massakonijntje, ik doe lekker andersom :Y)

    Jaa, ik vind sinds kort Eljero Elia heel erg goed :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Griekenland schreef:
    (...)
    Waarom maak je niet gewoon ook een WK-story over Robin van Persie? (krul)


    Ja. Dat wil ik wel, maar dan ben ik bang dat ik het ga verwaarlozen. En ik weet niet zoveel van Robin af :'D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Damonisme schreef:
    Ja. Dat wil ik wel, maar dan ben ik bang dat ik het ga verwaarlozen. En ik weet niet zoveel van Robin af :'D

    Je kan het altijd proberen? ;']

    Damonisme schreef:
    (...)

    Ja. Dat wil ik wel, maar dan ben ik bang dat ik het ga verwaarlozen. En ik weet niet zoveel van Robin af :'D

    Dan gaan ik en Kim je iedere dag vertellen dat je verder moet en dan ga je het niet verwaarlozen :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben al vanaf 2004 voor Rafeal van de Vaart, maar omdat ik zelf weet dat er niet veel mensen deze storie zouden maken, ga ik dat ook niet doen. xD


    Yongguk & Daehyun <33

    Ik ben al redelijk lang voor Cristiano Ronaldo, ik had in het begin dat ik op Q kwam een verhaal over hem maar dat trok werkelijk op niets :s


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik vind er nog steeds niks aan :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Na het WK woorden de meeste voetbal verhalen verwaarloosd, denk ik zelf. Al hoop ik van niet, ik vind die verhalen wel leuk.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    VivaEspana schreef:
    Na het WK woorden de meeste voetbal verhalen verwaarloosd, denk ik zelf. Al hoop ik van niet, ik vind die verhalen wel leuk.


    Dat denk ik ook, daarom wil ik die van mij zo snel mogelijk afronden eigenlijk, zodat ze niet worden verwaarsloosd ^^


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.