• Ja, nu is het WK en opeens is iedereen voor één of andere voetballer, en daarvoor niet. Dat valt me op. -En nu krijg ik vast heel wat meisjes die zeggen dat ze al lang voor diezelfde voetballer zijn, hahah-

    Maar op zich vind ik dat wel goed, nu worden er meer stories gemaakt over voetballers, en die had je daarvoor bijna nooit en wordt de mijne ook gelezen.

    (nerd)xx.


    Some people make the world special just by being in it

    Paraguay schreef:
    (...)
    -schaamt zich-
    Ik ken die Torres neit eens hahahaha.


    Dat is basisvoetbalkennis -grote ogen-
    Fernando Torres, zoek maar op. Hij's Spaans. (flower)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Eigenlijk, door dit hele WK - gedoe ben ik voetbal echt leuk gaan vinden. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Argentina schreef:
    (...)

    Dat is basisvoetbalkennis -grote ogen-
    Fernando Torres, zoek maar op. Hij's Spaans. (flower)

    GATVERDAMME.
    Oké sorry, maar die gozer vind ik niet zo eh, knap.(krul)
    Haha, maar leuk voor jullie dat jullie hem zo leuk vinden ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Paraguay schreef:
    (...)
    -schaamt zich-
    Ik ken die Torres neit eens hahahaha.


    Fernando Torres! Schaam je. En hier is hij ook wel mooi vind ik ; Fernando met Olalla en -toen- zijn pasgeboren kindje. Dat waren de eerste foto's (': Ze is 8 juli geboren en Torres & Olalla zijn al 11 jaar samen; En sinds vorig jaar, 27 mei 2009 getrouwd. -huil- Hahah. Hij is toch mooi? -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Argentina schreef:
    (...)
    Tanya toch. Heb je dat niet meegekregen?
    XAVI _O_ En ik heb een Messi-adoratie.

    Ghahah oké :'D x


    Some people make the world special just by being in it

    Ik weet niks van voetbal ;x De enige voetbalwedstrijd die ik ook -verplicht- heb uitgezeten was Nederland vs. Rusland vorig jaar en het enige wat ik me daarvan herriner is Roman Pavluychenko omdat die een schattig kopje had ;3 Maar dit jaar ken ik er ook weeral niks van. Ik hoop dat ik er niet naar hoef te kijken ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Reventon schreef:
    Ik weet niks van voetbal ;x De enige voetbalwedstrijd die ik ook -verplicht- heb uitgezeten was Nederland vs. Rusland vorig jaar en het enige wat ik me daarvan herriner is Roman Pavluychenko omdat die een schattig kopje had ;3 Maar dit jaar ken ik er ook weeral niks van. Ik hoop dat ik er niet naar hoef te kijken ;x

    Je moet maandag om half 9 naar Spanje kijken. Serieus, je gaat graag voetbal zien als je Fernando checkt. -a-


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)

    Fernando Torres! Schaam je. En hier is hij ook wel mooi vind ik ; Fernando met Olalla en -toen- zijn pasgeboren kindje. Dat waren de eerste foto's (': Ze is 8 juli geboren en Torres & Olalla zijn al 11 jaar samen; En sinds vorig jaar, 27 mei 2009 getrouwd. -huil- Hahah. Hij is toch mooi? -a-

    Torri is wel een hottie op de foto:9~
    misschien moet ik toch maar eens naar voetbal gaan kijken, mijn ouders vermoorden me


    The soul needs autumn.

    Skydancer schreef:
    (...)
    Torri is wel een hottie op de foto:9~
    misschien moet ik toch maar eens naar voetbal gaan kijken, mijn ouders vermoorden me

    Maandag, 20:30, Spanje! (nerd)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Je moet maandag om half 9 naar Spanje kijken. Serieus, je gaat graag voetbal zien als je Fernando checkt. -a-

    Sowieso als je de spanjaarden in het algemeen checkt, er zit er vast wel eentje bij. (flower)
    Nando heeft trouwens wel weer zijn oude haar terug, van toen ie nog bij Atletico zat.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Alysse schreef:
    (...)
    Je moet maandag om half 9 naar Spanje kijken. Serieus, je gaat graag voetbal zien als je Fernando checkt. -a-

    Hahaha, Fernando Torres ? Die is wel schattig ja ;3 En ik vind zijn diadeem echt enorm grappig ;'D Hij is met Ronaldo, Pavlyuchenko en om een of andere reden ook Wayne Rooney de enige voetballer die ik ken ;P


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Haha, idd ;p
    Maar ik ben altijd al voor John Terry geweest :3


    Where there is a sea there are pirates...

    Alysse schreef:
    (...)
    Maandag, 20:30, Spanje! (nerd)

    Als je na maandag niets meer van me hoort hebben mijn ouders me in de kelder opgesloten(nerd)
    Ze haten echt voetbal, omdat dat mama haar jeugd heeft verpest (bij haar thuis ging voetbal altijd voor op echt alles xo),

    ps. je afbeelding is moooi ;'D


    The soul needs autumn.

    Argentina schreef:
    (...)
    Sowieso als je de spanjaarden in het algemeen checkt, er zit er vast wel eentje bij. (flower)
    Nando heeft trouwens wel weer zijn oude haar terug, van toen ie nog bij Atletico zat.

    Ja, ik weet het. Maar het was ook wel veel te lang vond ik. En het groeit wel weer bij, dat is altijd zo (': Hij doet dat wel vaker. Maar dan nog, op het einde van de match deze woensdag deed hij zijn shirt uit en damn, ik zie het nog voor me. -kwijlt verder-


    Some people make the world special just by being in it

    Reventon schreef:
    (...)
    Hahaha, Fernando Torres ? Die is wel schattig ja ;3 En ik vind zijn diadeem echt enorm grappig ;'D Hij is met Ronaldo, Pavlyuchenko en om een of andere reden ook Wayne Rooney de enige voetballer die ik ken ;P

    Ja, maar nu heeft hij geen diadeem meer, want zijn haar is terug kort. Maar ik vind hem ook mooier met die diadeem, dan is hij sexyyyy :3


    Some people make the world special just by being in it