• Ik heb het over populariteit van quizzen en stories.
    Ik begin me er enorm aan te ergeren dat het enige wat nog lijkt te tellen is hoe populair quizzen en stories zijn. En enkel dié dingen worden nog eens extra benadrukt.
    Het lijkt alsof Quizlet in één grote wedstrijd is veranderd...
    Is er dan niemand meer die het voor het plezier doet of die het met me eens is?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik maak voor mijn plezier mijn verhaal omdat hij door sommige mensen leuk gevonden wordt. Dat maakt het juist leuk. Tuurlijk is het leuk dat je verhaal heel vaak gelezen wordt, maar om daar nou wedstrijden voor te gaan houden vind ik stom


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    ik schrijf voor mezelf en ik lees verhalen niet omdat ze zo 'famous' zijn op Q maar omdat ze mij aanstaan en ik ze leuk vind dus zoveel last eb ik er niet van maar je hebt wel gelijk het kan soms best enerverend zijn


    Change, the only good thing in this world.

    Ik lees en schrijf eigenlijk helemaal niet meer. Maar een klein aantal vaste verhalen/schrijvers. En anders doe ik het natuurlijk wel voor mijn plezier.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik schrijf gewoon coor mezelf. Dusja


    Life is all about having a good time.

    Alysse schreef:
    Ik ben blij dat mijn stories goed gelezen worden. Omdat ik gewoon anders geen zin heb om te schrijven. Ja, dat klinkt vast dom en blablabla. Schrijven doe je voor je plezier. Maar ik voel me zinloos als ik schrijf en niemand het leest.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    SamDestine schreef:
    Mij kan het me niks schelen of iemand mijn verhaal überhaupt leest ^^


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik vind het forum gewoon leuk om op te kletsen met mensen. Ik doe niet zoveel aan m'n eigen verhalen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Alysse schreef:
    Ik ben blij dat mijn stories goed gelezen worden. Omdat ik gewoon anders geen zin heb om te schrijven. Ja, dat klinkt vast dom en blablabla. Schrijven doe je voor je plezier. Maar ik voel me zinloos als ik schrijf en niemand het leest.



    Helemaal mee eens:)

    Maar voor mijn plezier,ja,dat doe ik ook wel,ik weet nogsteeds niet wat die 'kudo's ' nou zijn:S dus xD

    [ bericht aangepast op 26 juni 2010 - 3:00 ]


    Time changes, best friends can become strangers...

    SamDestine schreef:
    Mij kan het me niks schelen of iemand mijn verhaal überhaupt leest ^^


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Dat komt door die kudo's. Persoonlijk vind ik ze nergens op slaan, want mensen gaan dan idd erom vragen en zo word Q een wedstrijd.
    Dus ik vind dat die kudo's gewoon weg moeten.


    Hope goes lost but never dies.

    ik vind het wel fijn als ik reactie's krijg, vooral voor wat ik goed doe en wat ik kan verbeteren.
    ik weet anders niet of het leuk genoeg is om door te gaan. maar ik doe het ook vooral voor mijn plezier en ik mijn fantasie een beetje zijn gang kan laten gaan omdat het anders maar op hoopt in mijn hoofd.


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik lees verhalen die ik leuk vind, niet die zogezegd populair zijn.
    En ik schrijf story's omdat ik het zelf heel erg leuk vind om te doen. Ik doe dat voor mezelf. Ik ben met 1 of 2 reacties al tevreden en dat krijg ik minimaal ook meestal wel.


    *~* Proud Luxury *~*

    SamDestine schreef:
    Mij kan het me niks schelen of iemand mijn verhaal überhaupt leest ^^

    Presies,ik heb volgens mij maar een lezer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ElNino schreef:
    Ik ben blij dat mijn stories goed gelezen worden. Omdat ik gewoon anders geen zin heb om te schrijven. Ja, dat klinkt vast dom en blablabla. Schrijven doe je voor je plezier. Maar ik voel me zinloos als ik schrijf en niemand het leest.


    i love you. x ambiee

    NewZealand schreef:
    oh trouwens, ik vind wel dat originaliteit belangrijk/ leuk is zeg maar :3
    dat vind ik zelf belangrijk :3

    Dus de voetbalverhalen komen nu wel mijn neus uit en ook van tokio hotel of nog meer van dat soort "standaard" verhalen :3



    Ik zat nu een origineel verhaal over Twilight te
    schrijven..

    En trouwens..Ik denk dat er zo'n topics al bestaan..
    (nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.