• Ik heb het over populariteit van quizzen en stories.
    Ik begin me er enorm aan te ergeren dat het enige wat nog lijkt te tellen is hoe populair quizzen en stories zijn. En enkel dié dingen worden nog eens extra benadrukt.
    Het lijkt alsof Quizlet in één grote wedstrijd is veranderd...
    Is er dan niemand meer die het voor het plezier doet of die het met me eens is?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Flawless schreef:
    Mij stoort het niet. Ik lees verhalen omdat ik ze leuk vind en niet omdat ze populair zijn.


    None but ourselves can free our minds.

    Flawless schreef:
    Mij stoort het niet. Ik lees verhalen omdat ik ze leuk vind en niet omdat ze populair zijn.


    overrated

    Ik lees verhalen omdat ze peuk zijn.
    En mijn verhalen zijn mijn creatieve buien.
    Dat bijna niemand ze leest boeit me niet


    Food.


    Natuurlijk streelt het mijn ego wel wanneer ik amper
    twee hoofdstukken van een story heb,en er al 4 abo's
    opzijn.Maar dat komt ook omdat ik best wel goed kan
    schrijven,enzo.Maar toch,ik erger me er dood aan..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Tja.


    Life is hard and then we die

    ik geef je gelijk
    en natuurlijk vind ik het fijn als ik reacties krijg op mijn stories
    of als ik zie dat ze vaak gelezen worden
    maar hebben we dat niet allemaal??
    maar ja ik schrijf eigenlijk omdat het er allemaal uit moet

    Het is natuurlijk ook leuk om te weten dat je storie's en quizzen geliefd zijn. Ik schrijf vooral zodat ik mijn fantasie de vrije loop in kan laten gaan, niemand zeg wat, niet veel regels. En om te weten dat iemand het interessant vind is altijd leuk. (':


    All this dampness is damp.

    Ik doe alles op Quizlet voor het plezier want Quizlet = plezier (A)


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik schrijf sowieso veel, en het is ook echt mijn grootste hobby. Maar als ik iets plaats op Quizlet, wil ik wel dat het gelezen word. Ik ben qua verhalen en schrijfstijl ontzettend onzeker. Doe ik het wel goed, en wat vinden ze ervan? Ik weet zeker dat ik niet de enige ben, maar als je dan reacties krijgt als; ‘Je verhaal is echt super!’ of ‘Je schrijft echt prachtig!’ dan geeft me dat echt een... kick zeg maar. En natuurlijk is het dan zo, als ik zo een dingen lees, dat ik nog meer zin krijg om te schrijven. Snap je?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Namorado schreef:
    Ik schrijf sowieso veel, en het is ook echt mijn grootste hobby. Maar als ik iets plaats op Quizlet, wil ik wel dat het gelezen word. Ik ben qua verhalen en schrijfstijl ontzettend onzeker. Doe ik het wel goed, en wat vinden ze ervan? Ik weet zeker dat ik niet de enige ben, maar als je dan reacties krijgt als; ‘Je verhaal is echt super!’ of ‘Je schrijft echt prachtig!’ dan geeft me dat echt een... kick zeg maar. En natuurlijk is het dan zo, als ik zo een dingen lees, dat ik nog meer zin krijg om te schrijven. Snap je?


    Precies! Dat heb ik ook. 3:


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    Precies! Dat heb ik ook. 3:

    Ghi, yay *vreugdesdansje*

    [/niet op me letten]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Jha!

    Je hebt gelijk.
    Quizlet is gewoon geen wedstrijd!

    GODISHOT schreef:
    Ik schrijf sowieso veel, en het is ook echt mijn grootste hobby. Maar als ik iets plaats op Quizlet, wil ik wel dat het gelezen word. Ik ben qua verhalen en schrijfstijl ontzettend onzeker. Doe ik het wel goed, en wat vinden ze ervan? Ik weet zeker dat ik niet de enige ben, maar als je dan reacties krijgt als; ‘Je verhaal is echt super!’ of ‘Je schrijft echt prachtig!’ dan geeft me dat echt een... kick zeg maar. En natuurlijk is het dan zo, als ik zo een dingen lees, dat ik nog meer zin krijg om te schrijven. Snap je?

    Inderdaad, dat heb ik ook(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    GODISHOT schreef:
    Ik schrijf sowieso veel, en het is ook echt mijn grootste hobby. Maar als ik iets plaats op Quizlet, wil ik wel dat het gelezen word. Ik ben qua verhalen en schrijfstijl ontzettend onzeker. Doe ik het wel goed, en wat vinden ze ervan? Ik weet zeker dat ik niet de enige ben, maar als je dan reacties krijgt als; ‘Je verhaal is echt super!’ of ‘Je schrijft echt prachtig!’ dan geeft me dat echt een... kick zeg maar. En natuurlijk is het dan zo, als ik zo een dingen lees, dat ik nog meer zin krijg om te schrijven. Snap je?

    [ bericht aangepast op 5 juli 2010 - 13:39 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    IvoryCoast schreef:
    Ik schrijf voor mezelf, dus ik heb er niet echt last van, eerlijk gezegd.. (krul)