• Ik heb het over populariteit van quizzen en stories.
    Ik begin me er enorm aan te ergeren dat het enige wat nog lijkt te tellen is hoe populair quizzen en stories zijn. En enkel dié dingen worden nog eens extra benadrukt.
    Het lijkt alsof Quizlet in één grote wedstrijd is veranderd...
    Is er dan niemand meer die het voor het plezier doet of die het met me eens is?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Mij kan het me niks schelen of iemand mijn verhaal überhaupt leest ^^

    Ik schrijf voor mezelf, dus ik heb er niet echt last van, eerlijk gezegd.. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben blij dat mijn stories goed gelezen worden. Omdat ik gewoon anders geen zin heb om te schrijven. Ja, dat klinkt vast dom en blablabla. Schrijven doe je voor je plezier. Maar ik voel me zinloos als ik schrijf en niemand het leest.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik ben blij dat mijn stories goed gelezen worden. Omdat ik gewoon anders geen zin heb om te schrijven. Ja, dat klinkt vast dom en blablabla. Schrijven doe je voor je plezier. Maar ik voel me zinloos als ik schrijf en niemand het leest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik vind dingen die populair zijn niet leuk, waar het ook aan ligt, als iedereen het doet/leest/weetikveel, dan zit ik zo van, -afkeurende blik- ja, dag, iedereen doet/lees/weetikveel het, lame (:
    Ik ben het met je eens _O_


    wth.

    Rutger doet dit niet om dingen om populariteit te laten draaien. Hij doet dit omdat hij denkt dat jullie dit leuk zullen vinden, ook voert hij dingen in die jullie voorstellen. Omdat jullie en Quizlet belangrijk voor hem zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    En, ik schrijf overigens voor mezelf, niet voor anderen ;3. Dus het zal me een worst wezen of mensen het leuk/mooi/schattig/zielig vinden. Leuk vind ik het wel als mensen een reactie achterlaten, maar daar doe ik het niet om.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mij stoort het niet. Ik lees verhalen omdat ik ze leuk vind en niet omdat ze populair zijn.

    KirstenSnaps schreef:
    Rutger doet dit niet om dingen om populariteit te laten draaien. Hij doet dit omdat hij denkt dat jullie dit leuk zullen vinden, ook voert hij dingen in die jullie voorstellen. Omdat jullie en Quizlet belangrijk voor hem zijn.


    Het ligt niet persé aan Rutger hoor. (:
    Ik begrijp je punt wel, maar zo lijkt het gewoon moeilijk om nog iets nieuws te schrijven.
    Snap je?
    Want dat kennen ze dan niet, en dat moeten ze dan niet hebben. Zo komt dat soms bij mij over.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hmm, weet niet. Op het moment dat je voor jezelf begint te schrijven en het niet meer doet voor anderen, juist dan komen de meest geniale en mooiste verhalen in je op. Als je echt puur vanuit je gevoel schrijft en het niet meer voor anderen doet, kun je het beste schrijven -vind ik- en dan komen mensen er vanzelf wel bij uit.

    Maar, ik snap je punt wel. Als je dat belangrijk vind is het wel heel genaaid ja als je bijvoorbeeld nu steeds dezelfde verhalen in de Kudo lijst ziet staan enzo.

    Maar, Rutger verzint die dingen omdat hij denkt dat jullie dat helemaal te gek vinden. Dat het dan uiteindelijk om populariteit draait en alles dat ligt echt bij de users. Hoe belangrijker mensen het vinden, hoe erger dat word. Het zal alleen ophouden als mensen zich beseffen dat het gewoon nergens op slaat :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik schrijf voor mezelf, -al zeggen veel mensen dit, i know a little bit cliché-
    Maar.. ik erger me er wel aan ja,
    het boeit me niet wie er de meeste lezers heeft of dat met die kudos -dachtik-
    Naja, ik kijk daar eigenlijk niet naar :3
    en voor mijn eigen verhalen stoor ik me er neit aan, zeg amar :3
    maar bij andere verhalen denk ik soms van : 'oke?'

    Maar goed, ik denk dat ik maar op houd met dit bericht vol lullen want het is denk ik allemaal een beetje vaag x'D
    haha,

    IvoryCoast schreef:
    Ik schrijf voor mezelf, dus ik heb er niet echt last van, eerlijk gezegd.. (krul)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oh trouwens, ik vind wel dat originaliteit belangrijk/ leuk is zeg maar :3
    dat vind ik zelf belangrijk :3

    Dus de voetbalverhalen komen nu wel mijn neus uit en ook van tokio hotel of nog meer van dat soort "standaard" verhalen :3

    Ik schrijf voor mezelf, maar hé, iedereen vindt het toch leuk als zijn/haar dingen gelezen worden? (:

    -Ik irriteer me wel aan mensen dat pas verder gaan als ze eerste staan, ofzo.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik schrijf voor mezelf, maar de reacties die ik krijg, geeft me nét die extra boost om er verder mee te gaan. Anders stop ik op een bepaald moment, omdat ik op dat moment mijn idee kwijt ben en niet weet hoe ik verder moet.
    Dat is opluchtingsschrijven ofzo. De dingen die ik hier op quizlet schrijf, zouden normaal gesproken na twee bladzijden alweer in de vergetelheid van mezelf zijn geraakt...


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.