• Ik heb het over populariteit van quizzen en stories.
    Ik begin me er enorm aan te ergeren dat het enige wat nog lijkt te tellen is hoe populair quizzen en stories zijn. En enkel dié dingen worden nog eens extra benadrukt.
    Het lijkt alsof Quizlet in één grote wedstrijd is veranderd...
    Is er dan niemand meer die het voor het plezier doet of die het met me eens is?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    vNIGHTMARE schreef:
    ...


    Iets meer uitleg graag? (':


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik denk dat het je gewoon aanmoedigd om verder te schrijven als je weet dat mensen je story lezen..


    -

    Weet je, 't is makkelijk om steeds te zeggen "ik schrijf voor mezelf en 't maakt mij niet uit als mijn stories niet gelezen worden", maar als je stories echt slecht draaien is het alsof je slecht schrijft. Je krijgt géén feedback en iedereen heeft feedback nodig. Het is heel normaal dat mensen veel lezers willen, niet om "populaire" over te komen maar omdat dat hun een gevoel geeft dat ze goed schrijven en ik kan je verzekeren dat veel mensen van zulke gevoelens houden. Jij waarschijnlijk zelf ook.

    ElNino schreef:
    Ik ben blij dat mijn stories goed gelezen worden. Omdat ik gewoon anders geen zin heb om te schrijven. Ja, dat klinkt vast dom en blablabla. Schrijven doe je voor je plezier. Maar ik voel me zinloos als ik schrijf en niemand het leest.

    het is wel zo. Maar ja als jij dat vind moet je dat doen. En soms lijkt het ook wel een wedstrijdje. maar als die mensen er een wedstijd van willen maken laat ze lkkr als ze zich dan toch goed voelen. Je moet hier ook kunnen zijn wie je bent.


    When words fail music speaks

    Ik snap wat je bedoelt.
    Ik vind het wel leuk dat mijn stories vaak gelezen worden.
    Maar met bv. die 5 top stories van vadaag wordt het wel extra benadrukt.


    I don't bite, most of the time <3

    Ik schrijf omdat ik dat leuk vind, het maakte me eerst weinig uit of ik reacties kreeg of niet. Maar nu ik eenmaal die reacties krijg voor story's smak je naar meer.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Mee eens ;o


    My friends are my estate.

    ik schrijf omdat ik het zelf leuk vind.
    dat er mensen zijn die het leuk vinden om mijn verhalen te lezen is leuk, en maakt het nog leuker voor mij om ze te maken, maar het idee dat er al mensen zijn die het leuk vinden vind ik a genoeg..
    veel lezers hoef ike cht niet te hebben, dus ik ben het totaal met je eens..


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Ik schrijf verhalen omdat het me hobby is en het boeit me niet hoe populair t wordt als ik maar tevreden over me verhaal ben en als je verhalen worden gelezen en ze worden populair dan voel je je toch trots? Omdat mensen jou verhalen leuk vinden.


    high of love, drunk from the hate <3

    Ach, schrijven lukt mij al zo vreselijk lang niet meer dat ik het opgegeven heb :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Appreciating schreef:
    Ik vind dingen die populair zijn niet leuk, waar het ook aan ligt, als iedereen het doet/leest/weetikveel, dan zit ik zo van, -afkeurende blik- ja, dag, iedereen doet/lees/weetikveel het, lame (:
    Ik ben het met je eens _O_



    Helemaal met je eens, diegene die wel populair zijn en ik toch misschien een klein beetje interesant vond worden snel saai

    ik ben meestaal een abbo op verhalen met abbo's onder de 10
    hha:Y)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Desperation schreef:
    Weet je, 't is makkelijk om steeds te zeggen "ik schrijf voor mezelf en 't maakt mij niet uit als mijn stories niet gelezen worden", maar als je stories echt slecht draaien is het alsof je slecht schrijft. Je krijgt géén feedback en iedereen heeft feedback nodig. Het is heel normaal dat mensen veel lezers willen, niet om "populaire" over te komen maar omdat dat hun een gevoel geeft dat ze goed schrijven en ik kan je verzekeren dat veel mensen van zulke gevoelens houden. Jij waarschijnlijk zelf ook.


    Ja , de positieve reacties die je ontvangt zijn een steun en een bevestiging dat je schrijfstijl anslaat en boeit. Ik zeg eerlijk dat ik niet schrijf voor mezelf , al doe ik het doodgraag. Ik doe het in de hoop dat enkele mensen zich kunnen ontspannen tijdens het lezen , en dat doe ik terwijl het schrijven ook , dus mss schrijf ik een heel klein beetje voor mezelf.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    ElNino schreef:
    Ik ben blij dat mijn stories goed gelezen worden. Omdat ik gewoon anders geen zin heb om te schrijven. Ja, dat klinkt vast dom en blablabla. Schrijven doe je voor je plezier. Maar ik voel me zinloos als ik schrijf en niemand het leest.


    dat heb ik ook maar omdat er aldoor dezelfde worden bekeken heeft het geen zin die van mij worden zowat nooit bekeken ik doe heel erg mijn best om te schrijven maar het word bijna niet bekeken dus dan is het eigenlijk niet echt leuk meer.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Is er dan niemand meer die het voor het plezier doet of die het met me eens is?


    Ik. Ik kan geen puur commerciele verhalen maken. A) Omdat de interesses van de meeste mensen hier de mijne niet zijn en B) omdat ik alleen verhalen kan schrijven met onderwerpen die mij echt boeien. Als ik bijvoorbeeld een Tom Kaulitz-verhaal of een WK-story zou maken zou die binnen de kortste tijd vastlopen, of ik lever baggerwerk af.

    Kortom: ik zou mezelf te kort doen. Ik schrijf voor mezelf en de doorgaans weinige reacties die ik krijg zijn erg hartverwarmend, maar ze bepalen niet of ik een verhaal schrijf of niet.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 22:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja, je moet voor jezelf schrijven, niet voor anderen.

    Al moet ik wel toegeven dat ik het heel erg leuk vind als mensen mijn verhaal lezen. Dat geeft een soort van voldoening en spoort me nog extra aan om verder te schrijven. ^^