• Ik heb het over populariteit van quizzen en stories.
    Ik begin me er enorm aan te ergeren dat het enige wat nog lijkt te tellen is hoe populair quizzen en stories zijn. En enkel dié dingen worden nog eens extra benadrukt.
    Het lijkt alsof Quizlet in één grote wedstrijd is veranderd...
    Is er dan niemand meer die het voor het plezier doet of die het met me eens is?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Voor zover ik het me kan herinneren is het altijd al zo geweest. En ik vind het jammer dat vele goede verhalen daardoor niet worden gelezen.

    Ik schrijf omdat ik het graag doe. Ik doe het om te ontspannen, even mijn eigen leventje te ontvluchten
    Ik doe het niet om een populaire story te ontwikkelen ofzo.
    Maar, als je dan reacties krijgt.. tja, dan ben je toch wel blij. En het geeft je zeker kracht om verder te schrijven.
    Maar of mijn story's nu 10x worden gelezen of 1000x, of er staat een andere story hoger dan mij of omgekeerd. Nee, dat kan me niets schelen. Want als je daarom gaat schrijven, dan is schrijven niet leuk meer.

    En ik ben dus totaal niet met die strijd bezig ofzo. Dus stoor ik me er ook niet aan D:

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 22:42 ]

    Flawless schreef:
    Mij stoort het niet. Ik lees verhalen omdat ik ze leuk vind en niet omdat ze populair zijn.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik heb helemaal niet het gevoel dat dit een grote wedstrijd is. Maar vervelend voor je dat het voor jou wel zo voelt.


    You are beautiful, you are love.